SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Jeroen van der Boom heeft een nieuwe single uitgebracht. Met Laat me binnen hoopt de zanger een nieuwe zomerhit te hebben.
Nee, die mag buiten blijven.quote:
quote:
Waarom wil-ie dan naar binnen?quote:,,We gaan richting de zomer en dat zomerse gevoel wilde ik in mijn nieuwe single door laten klinken,’’ zegt Jeroen van der Boom.
Bier en pizza.quote:
ik heb er 1 die wel eens een maatje kleiner gemaakt moet wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg reclame voor Japanse esdoorns, ééntje is wel genoeg in m'n niet bijzonder grote tuin jongens.
Wat is daar de logica van?quote:
Dan regelt 'ie maar een paraplu.quote:
Hoesje erom heen doenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo klinkt het al als je gympen wast.
zijn wel mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg reclame voor Japanse esdoorns, ééntje is wel genoeg in m'n niet bijzonder grote tuin jongens.
Daarom heb ik meteen voor een dwergvariant gekozen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er 1 die wel eens een maatje kleiner gemaakt moet worden
Vind dit wel grensoverschrijdend...quote:
Ik heb het niet bedacht.quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn wel mooimiss hier ook een paar op 't balkon zetten.
17 miljoen aangiftes aan z'n broek.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind dit wel grensoverschrijdend...
Ik wil niet aan z'n broek zitten.quote:
Gemaakt door speciaal getrainde apen die resistent zijn voor pokken en die de hoesjes met speciale kammetjes van caviatongetjes in elkaar zetten, nadat de hoesjes een ruimtereis hebben gemaakt (om de maan weer terug) zijn ze te koop voor slechts 2332 miljoen euro.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb chique uitziende hoesjes van Kashmir wol speciaal daarvoor.
quote:
Of überhaupt aan die hele ventquote:
Lekker onderhoudsvrij zoals in Tuin van de Meester der Netten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker.Maar om nu alleen maar esdoorntjes te planten gaat ook wat ver.
Nice.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo eentje heb ik.
https://www.directplant.n(...)sons-pink-dwarf.html
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemaakt door speciaal getrainde apen die resistent zijn voor pokken en die de hoesjes met speciale kammetjes van caviatongetjes in elkaar zetten, nadat de hoesjes een ruimtereis hebben gemaakt (om de maan weer terug) zijn ze te koop voor slechts 2332 miljoen euro.
Mooie boompjes zijn dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo eentje heb ik.
Deze staat nu roze te wezen voor het knalgroen van m'n monnikskap, erg tevreden met hoe dat uitpakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Ik had zo'n hele donkere maar die staat inmiddels bij mn ouders in de tuin.
Volgens mij heeft mijn moeder dezelfde, maar ik heb geen verstand van plantenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo eentje heb ik.
Kan, al doen de meeste dat kleurveranderen wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn moeder dezelfde, maar ik heb geen verstand van planten![]()
Misschien krijg ik nu ook reclame voor Japanse Esdoorns![]()
Maar alles is beter dan luiers of andere larven- benodigdheden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn moeder dezelfde, maar ik heb geen verstand van planten![]()
Misschien krijg ik nu ook reclame voor Japanse Esdoorns![]()
Maar alles is beter dan luiers of andere larven- benodigdheden.
Ik had er eentje die ík wegdeed, daardoor ben ik erachter gekomen dat er een FOK!ster bij me in de straat woontquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi topic was dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had er eentje die ík wegdeed, daardoor ben ik erachter gekomen dat er een FOK!ster bij me in de straat woont
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Een mooie oude esdoorn is net zo prachtig als een frisse jonge vrouw op een wielrenfiets.
Daar is een liedje van.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Een mooie oude esdoorn is net zo prachtig als een frisse jonge vrouw op een wielrenfiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |