Daarom, grootste ding is vooral "genoeg" vaccins, zou je denken.quote:
in b4 goede opruimingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja we gaan er waarschijnlijk ook niet dood aan, tenzij je in congo woont. Daar sterft 10 procent van de besmette mensen
Snel Hugo terugvragen om het te regelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom, grootste ding is vooral "genoeg" vaccins, zou je denken.
Was dat niet een andere versie dan die ene die nu de wereld rondgaat?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja we gaan er waarschijnlijk ook niet dood aan, tenzij je in congo woont. Daar sterft 10 procent van de besmette mensen
misschien is dit ook iets dat Syvert kan roggelenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel Hugo terugvragen om het te regelen.
ik ben me wel aan het afvragen of ik niet beter al kan vertrekken hier, anders moet ik midden in de supercell boodschappen gaan doequote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:46 schreef Koen66 het volgende:
zou @:gianni61 veilig verankerd zijn en de storm aankunnen?
Volgens het artikel op de nos nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat niet een andere versie dan die ene die nu de wereld rondgaat?
wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
De fietsbezorger is er tussen 13:45 en 14:45. Hoop dat hij even op buienradar kijkt.
in de wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)p=1&sender_device=pc
Die zaten in de kill shelter
wat heb je allemaal besteld?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:02 schreef Ama het volgende:
Stom mijn Amazon bestelling voor de ratten komt pas over 11 dagen. Hopelijk komt de rest morgen wel.
Niet helemaal compleet die quote, even verderop:quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens het artikel op de nos niet
De ziekte kan levensbedreigend zijn; in de Democratische Republiek Congo sterft 10 tot 11 procent van de mensen die ermee besmet zijn, zegt Van Ranst. In een aantal West-Afrikaanse landen gaat het om 1 procent. "Maar je neemt aan dat dat getal veel kleiner gaat zijn in landen met westerse geneeskunde."
https://nos.nl/artikel/24(...)-belgie-en-frankrijk
En CDC zegt:quote:Ze noemde de snelle verspreiding gisteren "heel ongebruikelijk". Het is mogelijk dat het virus makkelijker overdraagbaar is geworden, zegt Koopmans. Mogelijk is het een verbinding aangegaan met het veel besmettelijker pokkenvirus.
https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/monkeypoxquote:There are two distinct genetic clades of the monkeypox virus – the Central African (Congo Basin) clade and the West African clade
Die zijn om te klimmen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Asiel waar ze worden afgemaakt als ze na X aantal dagen niet worden opgehaald/geadopteerd.quote:
Dacht mooie nikes ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze zijn om te klimmen, dus niet voor de mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |