niet, maar ik vraag me alleen af waarom je het doet als je er geen punten mee kunt verdienen en je dezelfde TT opnieuw maakt en er dus geen creatief voordeel mee behaaltquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:46 schreef greysbones het volgende:
in ONZ mag je gewoon kapen
sinds wanneer is dat verboden
hij was niet hetzelfde maar nu welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet, maar ik vraag me alleen af waarom je het doet als je er geen punten mee kunt verdienen en je dezelfde TT opnieuw maakt en er dus geen creatief voordeel mee behaalt
ohkeee sorry ddanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was niet hetzelfde maar nu wel
iemand heeft dat aangepast
niet meteen van die uitschuif tenen hebbenquote:
ja dat was in DTSquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet meteen van die uitschuif tenen hebben
heb vaak zat een kaap voor piet snot gehad
lekker boeiuhhh
Vooropgesteld dat er een hemel bestaatquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze dame wandelt zo de hemel binnen
ach ja we blijven positiefquote:
quote:
Dat lijkt me wel een leuke TTquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja we blijven positief
want als er een hemel is.. is er ook een hel
en die gun ik een aantal mensen wel
vraag maar aan Maanquote:
Nee johquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
@:murp ik neem toch aan dat je Maan niet een 24 uurs ban hebt gegeven hiervoor?
kan wel wat hebben en zo erg is het niet
RIP alle bewonersquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:00 schreef Papabear het volgende:
Limburg zijn we kwijt na vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:00 schreef Papabear het volgende:
Limburg zijn we kwijt na vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
aaah weerplazaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:06 schreef Papabear het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)i-mogelijk~a0b818c2/
In een groot deel van Nederland is de vrijdagochtendzon volop aanwezig. In de loop van de dag volgt er vanuit het zuidwesten veel regen en mogelijk ook onweer. In Limburg en Oost-Brabant is er zelfs kans op een ‘supercell’. ,,Dat is het zwaarste kaliber onweersbui”, legt meteoroloog Jeroen Elferink van Weerplaza uit. Lokaal zijn zware windstoten, hagel, veel regen en onweer te verwachten.
In dit geval hoop ik het ook iddquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah weerplaza
die zitten er vaak naast
net als de rest van de weermannen en vrouwen
ik hoop ook dat ze er heel erg naast zitten
Las gisteren ook in de achterhoek deze kansquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:06 schreef Papabear het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)i-mogelijk~a0b818c2/
In een groot deel van Nederland is de vrijdagochtendzon volop aanwezig. In de loop van de dag volgt er vanuit het zuidwesten veel regen en mogelijk ook onweer. In Limburg en Oost-Brabant is er zelfs kans op een 'supercell'. ,,Dat is het zwaarste kaliber onweersbui", legt meteoroloog Jeroen Elferink van Weerplaza uit. Lokaal zijn zware windstoten, hagel, veel regen en onweer te verwachten.
Er zijn vele hemels maar er is maar één helquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja we blijven positief
want als er een hemel is.. is er ook een hel
en die gun ik een aantal mensen wel
Blijft mooiquote:
Gewoon niet naar huis fietsenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:13 schreef murp het volgende:
Als het maar droog is als ik naar huis ga fietsen :’)
nope ;Dquote:
Leafste.quote:
Heer Elements.quote:
Waarom like jij Robert Jensen?quote:
Geef antwoord.quote:
vet icon hequote:
Dat is waar,maar ik dacht eerst even wat doet hij nou?quote:
ben jij datquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is waar,maar ik dacht eerst even wat doet hij nou?
Robert,Paul zijn vriend.quote:
quote:
HET IS MIJquote:
Aan de drank.quote:
daar kom ik morgen ookquote:
Een vrouw zoeken? Dan krijg ik ruzie met Soul hee.quote:
En ik blijf er tot zeker half tweequote:
En toen was het stil.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:06 schreef DJMO het volgende:
Ben je al ondergedoken @:paul?
Je herkent me toch niet #devilindisguise
Ik denk dat hij niet doorheeft dat ik 'm gequote en gementiond hebt. Ze zijn namelijk stuk voor zover ik kam zienquote:
Ik verklap lekker niet waar ik ben.quote:
Heer PLY.quote:
Ik verwacht hier weinig tornado.quote:
Dit is wel heel bruut.quote:
Hou ervan. Heb er in menig gereden vroeger. Vrienden hadden er wel een vroeger. Nu niet meer te betalen. Ooit een klapband met 180 gehad achter met een rambler 66 toen. Tering heequote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel heel bruut.![]()
Mijn vader zijn eerste truck was ook een ouwe Dodge.
Bij ons was het meer Volvo,mijn broertje had er op een gegeven moment 5 ,waaronder een P1800 en een lijkwagenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Hou ervan. Heb er in menig gereden vroeger. Vrienden hadden er wel een vroeger. Nu niet meer te betalen. Ooit een klapband met 180 gehad achter met een rambler 66 toen. Tering hee
Deze wel mooi idd. Hier in het dorp reed er ook één rond met een lijkwagen vroeger, vond wel gaaf. Zwaar opgevoerd ook nog en een pokkeherrie dat dingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons was het meer Volvo,mijn broertje had er op een gegeven moment 5 ,waaronder een P1800 en een lijkwagen
.
[ afbeelding ]
Die rijdt nu hierquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Deze wel mooi idd. Hier in het dorp reed er ook één rond met een lijkwagen vroeger, vond wel gaaf. Zwaar opgevoerd ook nog en een pokkeherrie dat ding
Ga je helemaal los?quote:
feestje van een medeondernemerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Hee greyslekker meid. Word weer eens tijd dat we los kunnen gaan na die klote cor
Luister deze even.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Nehh trek ik niet haha. Duurt 2 dagen. Maar wel ff dronken worden
Kende ooit iemand die zijn eigen kist maakte. Ja zei hij, is goedkoper en kan ik ff passen hoe dat ligt. Haalde de krant ermee hierquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die rijdt nu hier
met een doodskop voorop
Pas wel op voor apepokken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
feestje van een medeondernemer
zijn bedrijf bestond vorig jaar 10 jaar maar kon het niet vieren
dus hebben we nu een feestje
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Kende ooit iemand die zijn eigen kist maakte. Ja zei hij, is goedkoper en kan ik ff passen hoe dat ligt. Haalde de krant ermee hier
En Man bijt hond ook toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Kende ooit iemand die zijn eigen kist maakte. Ja zei hij, is goedkoper en kan ik ff passen hoe dat ligt. Haalde de krant ermee hier
laat Marion zelf maar de apenpokken krijgenquote:
Marc is wel okee.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat Marion zelf maar de apenpokken krijgen
samen met Marc v R
![]()
![]()
Kom je overal tegen en half zatquote:
Marc isquote:
Maken iedereen bang hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marc is![]()
wist jij dat hij de PCR Test al klaar heeft liggen voor apenpokken?
ik ben er niet bang voorquote:
Precies, maken overal teveel ophef van. Ik ga ook nergens gebukt voor leven idd. Het komt zoals het komtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben er niet bang voor
als ik doodga is dat zo
maar als ik moet leven om bang te zijn
dan heb ik geen leven
Ik ken een kroegbaas die haar kist ook al heeft.Ze noemen haar Beppe Beest.quote:
correct en tevens juistquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:32 schreef PLY het volgende:
[..]
Precies, maken overal teveel ophef van. Ik ga ook nergens gebukt voor leven idd. Het komt zoals het komt
Zijn meestal leuke mensen ook.moest vroeger vaak lachen om die Anton heyboer.ooit eens gesproken, en zo een bruid.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken een kroegbaas die haar kist ook al heeft.Ze noemen haar Beppe Beest.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:30 schreef greysbones het volgende:
ik ben er niet bang voor
als ik doodga is dat zo
maar als ik moet leven om bang te zijn
dan heb ik geen leven
Onderschrift bij mij? Hij kon niet meer op zijn benen staanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:38 schreef DJMO het volgende:
Over Angst om dood te gaan btw.
[ afbeelding ]
Maanvis had de beste: Koffie en cake godverdomme.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:38 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja. Ik was net effe pissen en ik zong zachtjes in mezelf dat liedje _Oquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Onderschrift bij mij? Hij kon niet meer op zijn benen staan
Veel plezier vanavond.quote:
Laters.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:38 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
waar is datquote:
Bij het station in Leeuwarden.quote:
Leeuwarden.quote:
Ken je Beam Bosk al?quote:
Die gekke Friezen ook altijd, die komen altijd weer met nieuwe manieren om de natuur te terroriserenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bij het station in Leeuwarden.
Een project van 7.5 miljoen euro: Het wandelende bos.
Die bomen staan in bakken en worden steeds het hele centrum door gegereden, ze krijgen niet de kans om ergens te wennen.
Ik sta hier ook niet achter. Zonde van die bomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die gekke Friezen ook altijd, die komen altijd weer met nieuwe manieren om de natuur te terroriseren
huh wie heeft dat bedachtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
waar is dat
Bij het station in Leeuwarden.
Een project van 7.5 miljoen euro: Het wandelende bos.
ziet er uit als een gebouw waar veel mensen vanaf willen springenquote:
quote:
Is niet nodig eronder staan als het hard waait is al voldoende.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ziet er uit als een gebouw waar veel mensen vanaf willen springen
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is niet nodig eronder staan als het hard waait is al voldoende.
Die platen komen wel eens naar beneden vallen.
Een project van mijn broertje.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah volgens mij zag ik daar iets van voorbij komen.
Kunstwerken van compost of zo toch?
Dat zijn leuke dingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een project van mijn broertje.
[ afbeelding ]
Danny zoekt drijfnat meisjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit heb ik gisteren ook gedaan.
Met een Peugot 107 kan je ook een beste golf veroorzaken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-kind-zijn~a6b58827/
Dit maakt hij ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen.![]()
Ik zag iets met een hele grote uil voorbij komen van der week.
@Dannyquote:
Dat wandelende bos?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
wat kost dit projectje?
buurgemeente hier had het geweldige idee om bomen schuin te laten groeien op een dijkje langs de weg
waren ze toch vergeten dat een boom altijd naar het licht toe groeit
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat wandelende bos?
7.5 miljoen.
Haha dat is toch wel een flater ook.
Dan viel het schoonspuiten van de straat best wel mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat wandelende bos?
7.5 miljoen.
Haha dat is toch wel een flater ook.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zijn quote en mention meldingen stukquote:
Ze denken niet na.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
de bomen op het dijkje was ook een miljoenenproject
nadat meer dan de helft van de bomen dood was gegaan moesten ze allemaal vervangen worden
Ja haha.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan viel het schoonspuiten van de straat best wel mee.![]()
Dat was maar 17.000 euro.
@DJMOquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zijn quote en mention meldingen stuk
Is de scan goedgegaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze denken niet na.
Leeuwarden is wel heel goed met stomme nergens op slaande projecten.
Eieren op het zaailand die zo fel wit waren dat mensen er hoofdpijn van kregen.
Een groen wegdek wat heel verwarrend was.
En laatst allemaal stoepen waar kunstenaars op mochten verven en dat zou binnen een paar maanden eraf slijten. Oeps de verf sleet er niet af. Paar ton voor het schoonmaken van de stoepen er nog maar eens tegen aan.
hier net zo hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze denken niet na.
Leeuwarden is wel heel goed met stomme nergens op slaande projecten.
Eieren op het zaailand die zo fel wit waren dat mensen er hoofdpijn van kregen.
Een groen wegdek wat heel verwarrend was.
En laatst allemaal stoepen waar kunstenaars op mochten verven en dat zou binnen een paar maanden eraf slijten. Oeps de verf sleet er niet af. Paar ton voor het schoonmaken van de stoepen er nog maar eens tegen aan.
helemaal mee eensquote:Op zondag 20 maart 2005 16:36 schreef Femme het volgende:
Trouwens, nog een reden waarom je de viewcount niet real time wilt updaten is dat de query cache op de betreffende tabel dan geen enkel nut meer heeft. Bij een wijziging van een tabel worden alle queries in de query cache, die betrekking hebben op de gewijzigde tabel, verwijderd. De query cache zorgt feitelijk alleen maar voor overhead op de nieuws- en topictabellen omdat ze vrijwel na elke select gewijzigd zullen worden.
Zie voor meer info deze pagina in de MySQL-handleiding:
[..]
Damn.quote:
door deze ui denk ik dat je chris bentquote:
en als ze vragen om camera's bij het station hier kan dit niet want er is geen geld voorquote:
Ja zou deze week, maar Groningen kan maandag pas.quote:
ik ken chris nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
door deze ui denk ik dat je chris bent
die heeft toch ook een kattenui gehad?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja zou deze week, maar Groningen kan maandag pas.
Met Ambu daarheen scan en dan weer terug naar Leeuwarden.
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als ze vragen om camera's bij het station hier kan dit niet want er is geen geld voor![]()
![]()
gemeentes zijn dan ook het voorbeeld voor het misfunctioneren van de overheidquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Ik heb liever dat ze de stoepen hier eens opnieuw betegelen dan dat ze ze vol laten kalken. Lijkt me nog een stuk goedkoper ook.
oh nou ik ken dat icon ook nit danquote:
maar... komt hij er nu mee om reclame te maken voor zijn kliniek??quote:
Die was mij laatst aan het afzeiken elders.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
gemeentes zijn dan ook het voorbeeld voor het misfunctioneren van de overheid
Goed punt dame.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar... komt hij er nu mee om reclame te maken voor zijn kliniek??
oh waarover danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was mij laatst aan het afzeiken elders.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gizmogirl28 in ONZ / [ONZ SC] Paul neemt na 50 jaar afscheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
moet natuurlijk ook welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
Hij was er wel eerlijk over dat het een verdienmodel is.
Iets dat ik niet hoef te werken omdat ik geld heb.Doe dat lekker wanneer ik erbij ben.quote:
Dat is toch ook gewon waar?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets dat ik niet hoef te werken omdat ik geld heb.Doe dat lekker wanneer ik erbij ben.
WATTUH !!!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was mij laatst aan het afzeiken elders.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets dat ik niet hoef te werken omdat ik geld heb.Doe dat lekker wanneer ik erbij ben.
Hij komt wel oprecht over,niet meer die attitude wat hij eerst had.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet natuurlijk ook wel
en gun het hem van harte
als hij het goed aanpakt
nederland kan nog wel een goede verslavingskliniek gebruikenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij komt wel oprecht over,niet meer die attitude wat hij eerst had.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]Tnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die waar ik zat is echt wel goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nederland kan nog wel een goede verslavingskliniek gebruiken![]()
![]()
want de meesten hier in de buurt zijn niet al te best
Ook van mij.quote:
quote:
Wat jouw mannetje doet is mooi.quote:
Weet ik veel. Ik krijg helemaal geen quote meldingen, mention alerts of dm's binnen. Als ik DM wil bekijken moet ik naar dm.fok.nl toe.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:37 schreef greysbones het volgende:
@:DJMO is dat bij iedereen of alleen bij crew
Broertje is altijd bezig,nu met Beam Bosk ook weer.quote:
nope niks gehadquote:
Tsja, ambtenaren doen nu eenmaal moeilijk als het ook makkelijk kan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Ik heb liever dat ze de stoepen hier eens opnieuw betegelen dan dat ze ze vol laten kalken. Lijkt me nog een stuk goedkoper ook.
ftfyquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, ambtenaren doen nu eenmaal niets als het ook makkelijk kan.
quote:
Ik ben niet gek hoor. Vanmorgen om half tien al bij Danny en breuls gemeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope niks gehad
en als ik je een dm stuur?
ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben niet gek hoor. Vanmorgen om half tien al bij Danny en breuls gemeld.
Mwah,een beetje gek toch zeker welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben niet gek hoor. Vanmorgen om half tien al bij Danny en breuls gemeld.
Danny heeft er geen actieve herinnering aanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
Lijkt de SMS van Rutte wel zo.![]()
DM gate.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny heeft er geen actieve herinnering aan
Als hij maar van mijn toeslag afblijftquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny heeft er geen actieve herinnering aan
je hebt je konijnenkindjes nog wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij maar van mijn toeslag afblijft
Dat gelukkig wel nogquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt je konijnenkindjes nog wel?
Huh?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
Tijd dat Monique Kaag eens vragen gaat stellen.
Nee ik ben voor haring aan het spelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
En toen was het weer stil, iedereen hard aan het werk?
En daar heb je zoveel concentratie voor nodig?quote:
Ha. Dat zal wel nietquote:
quote:
haha is gevaarlijk gedeelte van utrecht daaroquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bedoelt dit onooglijke ding? Zat nog een of andere griezel binnen bij die kebab zaak die naar me lachte. Ben gauw doorgelopen.
koffie gvdquote:
Is toch bij Lombok niet ver van CS?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bedoelt dit onooglijke ding? Zat nog een of andere griezel binnen bij die kebab zaak die naar me lachte. Ben gauw doorgelopen.
Ja idd, ik vind het 's avonds wel leuk/apart om te zien, heeft een soort paarse neon-verlichting, best modern wat betreft moskeesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch bij Lombok niet ver van CS?
Lombok is toch geen gevaarlijke buurt?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idd, ik vind het 's avonds wel leuk/apart om te zien, heeft een soort paarse neon-verlichting, best modern wat betreft moskees![]()
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lombok is toch geen gevaarlijke buurt?
nee man is gewoon een lekker volks buurtje. Alles te koop bij de buurmanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind van nietik woon zelf al sinds mn geboorte op kanaleneiland, en als je de media moet geloven is dat ook 1 of andere ghetto ofzo, wat dus gewoon belachelijk is .
![]()
Echt lekker buurtje vind ik Kanaleneiland ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind van nietik woon zelf al sinds mn geboorte op kanaleneiland, en als je de media moet geloven is dat ook 1 of andere ghetto ofzo, wat dus gewoon belachelijk is .
![]()
Whateverquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee man is gewoon een lekker volks buurtje. Alles te koop bij de buurman
Ben je er ooit geweest dan ? Of baseer je dat op verhalen van de media?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt lekker buurtje vind ik Kanaleneiland ook niet.
gvd ik was potitief schatquote:
Uhuhquote:
Ja ben er geweest. Toen ik net studeerde met gratis OV deed ik een rondje probleemwijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest dan ? Of baseer je dat op verhalen van de media?
OK danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ben er geweest. Toen ik net studeerde met gratis OV deed ik een rondje probleemwijken
Overvecht is een behoorlijke tokkie-wijk, net als Zuilen, met als winnaar Sterrenwijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
Of was het Overvecht dat gevaarlijk was?
Keer wat anders dan een Pool op een fiets op de A2 ofzoquote:
Noord of Zuid?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Keer wat anders dan een Pool op een fiets op de A2 ofzo
Ik ben nooit verder gekomen in kanaleneiland dan de IKEA toen ik in een dorpje in de buurt ging wonen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
![]()
Ik woon in het verlengde van die straatquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen in kanaleneiland dan de IKEA toen ik in een dorpje in de buurt ging wonen.
Is Ghetto toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik woon in het verlengde van die straat
Het is een fucking no go-area manquote:
Ik had ooit een leuke collega die daar werkte,die belde me regelmatig wanneer het rustig was in de winkel.quote:
Woonde je daar in 2013 ook al?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik woon in het verlengde van die straat
Gewoon ontvangenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zijn quote en mention meldingen stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |