Dat mocht ook, de ober zag mijn verbaasde/semi-verontwaardigde gezicht toen ie het bracht. Mja, toch maar genuttigd.quote:
Wat voor merk worstjes had je en vind je ze lekker? Ben benieuwd of vega worstjes lekker zijn.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:09 schreef stavromulabeta het volgende:
Gebakken romainesla met dressing en croutons. En zuurkool met vega-worstjes.
Van Future Farms. Ik vond ze goed te doen maar niet echt een vervanger van echte worst. Eerlijk gezegd vind ik de vega-worsten van de Lidl lekkerder, alhoewel die puur op zichzelf ook niet echt naar worst smaken.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat voor merk worstjes had je en vind je ze lekker? Ben benieuwd of vega worstjes lekker zijn.
De vega rookworst van Unox vond ik (toen ie net uitkwam) echt verschrikkelijkDus heb worst niet meer vega aangedurfd sindsdien.
Lekker lasagne!quote:Op maandag 30 mei 2022 16:33 schreef foodlover het volgende:
Straks lasagne met gehakt, ui, wat broccoli, tomatensaus, bechamelsaus en mozzarella.
Voor meneer wat pasta (spirelli) met tomatensaus en gehakt want die lust geen lasagne.
Dan moet meneer er maar aan wennen!quote:Op maandag 30 mei 2022 16:33 schreef foodlover het volgende:
Straks lasagne met gehakt, ui, wat broccoli, tomatensaus, bechamelsaus en mozzarella.
Voor meneer wat pasta (spirelli) met tomatensaus en gehakt want die lust geen lasagne.
Ik gruwel juist van pasta maar lasagne smul ik juist vanquote:Op maandag 30 mei 2022 16:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker lasagne!
Heb er hier ook 1 die dat niet lust, maar wel 'gewone' pasta.
Gek is dat...zal de bechamel wel zijn of zo.
OT: ik maak straks (ook) pasta; fusilli met sperziebonen en ansjovis-chilipeperboter. Lekker en simpel.
Vreemd! Lasagne is ook pasta, denk ik altijd maar.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik gruwel juist van pasta maar lasagne smul ik juist van
Vnv biefstukje, zoete aardappelfriet en salade
De lucht van pasta ga ik echt van kokken. Bij lasagne ruik je de pasta niet en proeft het op de 1 of andere manier ook niet naar gekookte pasta.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vreemd! Lasagne is ook pasta, denk ik altijd maar.
Ah, op die manier. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De lucht van pasta ga ik echt van kokken. Bij lasagne ruik je de pasta niet en proeft het op de 1 of andere manier ook niet naar gekookte pasta.
Ziet er erg lekker uit!quote:Op maandag 30 mei 2022 18:29 schreef Karzai het volgende:
Vandaag nog een keer, moest de karbonades nog even laten pruttelen in de braadpan met azijn en tomatenpuree om tot pulled pork te komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |