Leuk! Wilde daar gisteren heen gaan maar het leek me (te) druk en kleinschalig.quote:
Heerlijk! Vroeger haalden mijn ouders stukken bij de boer. Daar zitten veel koppen bij en hele dikke asperges, die vond ik eigenlijk lekkerder dan de gewone maat. Sowieso super vers.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Asperges, nieuwe aardappels, hollandaise.
Heb ook 3 kilo asperges gekocht voor soep, dikke maar holle asperges, 3 Kilo voor 5 Euro.
Wordt goddelijk, een soep met heel veel asperge er in.
Wij gingen vroeg in de middag, dan valt de drukte mee en kan je nog aan een tafeltje zitten. Er is voldoende keus met iets van 50 keukens, maar er zat geen Koreaanse bijquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Wilde daar gisteren heen gaan maar het leek me (te) druk en kleinschalig.
Hoop dat het wel heel leuk is. Laat je weten wat je hebt gegeten?
Ik eet vanavond gepofte aardappel, salade en een varkenslapje met mosterdsaus.
50 Keukens is zeker prima. Lekker w at je had.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 05:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wij gingen vroeg in de middag, dan valt de drukte mee en kan je nog aan een tafeltje zitten. Er is voldoende keus met iets van 50 keukens, maar er zat geen Koreaanse bij
ik had Thaise viskoekjes en loempiaatjes, bordje mixed grill van de Argentijn gedeeld
vandaag
koffie
kwark, abrikozen en druiven en een ham/kaas tosti
vanmiddag een plak boluscake en een kopje thee
vanavond patat met een rundvleeskroket en een biertje
Ik krijg een beetje een beeld bij dat tentje. Hier zijn er ook twee door ik ken die dat voor elkaar zouden krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:06 schreef Kanaroe het volgende:
Lekker gegeten bij een tentje onderweg na een lange wandeldag.
Vooraf gamba's in romige knoflooksaus (matig) en als hoofdgerecht een pannetje met rokerige biefstuk, ham en champignons in een romig pepersausje. Frietjes met schil en gegrilde groenten (courgette, wortel, pastinaak en paprika) erbij. Erg lekker!
Als drankje vooraf bestelde ik een gin-tonic met citroen en kreeg een glas met aardbeien en muntblaadjes met daarop de drank èn de citroen.
Aardbeien en munt! Niet lekker als je een lekkere bittere gin-tonic verwacht. Wees gewaarschuwd!
Die aardbeien-munt-toestand bedoel je? Hip gedoe noem ik dat.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:35 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een beeld bij dat tentje. Hier zijn er ook twee door ik ken die dat voor elkaar zouden krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toe superverse want zojuist geplukte aardbeien met mascarponeik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik had het teruggestuurdquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:06 schreef Kanaroe het volgende:
Lekker gegeten bij een tentje onderweg na een lange wandeldag.
Vooraf gamba's in romige knoflooksaus (matig) en als hoofdgerecht een pannetje met rokerige biefstuk, ham en champignons in een romig pepersausje. Frietjes met schil en gegrilde groenten (courgette, wortel, pastinaak en paprika) erbij. Erg lekker!
Als drankje vooraf bestelde ik een gin-tonic met citroen en kreeg een glas met aardbeien en muntblaadjes met daarop de drank èn de citroen.
Aardbeien en munt! Niet lekker als je een lekkere bittere gin-tonic verwacht. Wees gewaarschuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |