Lekker dat je daar bent!quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:27 schreef anndb het volgende:
Lunch gezien we in de bologna regio zitten voor mij tagliatelle ragu bolognese en voor de vrouw kip in balsamico op spinazie en een krokante ei dooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow! Ziet er heerlijk uit! Hadden jullie warme borden?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:27 schreef anndb het volgende:
Lunch gezien we in de bologna regio zitten voor mij tagliatelle ragu bolognese en voor de vrouw kip in balsamico op spinazie en een krokante ei dooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij wel maar met 29 graden warm of niet warm - het eten koelde niet zo snel afquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Wow! Ziet er heerlijk uit! Hadden jullie warme borden?
Jouw vlees in truffel wil ik!quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:30 schreef anndb het volgende:
Avondeten bij Nonna Rosa dus. Erg smakelijk! Hele simpele en pure kaart maar alles huisgemaakt en van de hoogste kwaliteit. Vooraf een plankje met lokale vlees specialiteiten, vers en zeer dun gesneden. Samen met een hele vloeibare kaas, wat zuur en een heerlijke tomaat uien dip (warm) met een soort sja brood wat geen brood is maar geen idee hoe het heet. Vers en warm ook! Daarna voor mijn vrouw tagliata en voor mij een schnitzel van kalf (super kwaliteit vlees weer) met ham en saus en verse truffel. Creme catalane en koffie na.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mevrouw links vooraan heeft wel veel geproefd.quote:
Wat een sneue opmerking weerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Die mevrouw links vooraan heeft wel veel geproefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |