Ok hoor gekkiequote:
Gelukkig maar voor de poespasquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon een simpel bakje zonder poespas
Geef de quotes maar weer de schuld.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bedoelde dat de quotes verkeerd uitpakken nu....
* Cinderelladreamer kruipt schuldbewust onder je vleugelquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef de quotes maar weer de schuld.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer kruipt schuldbewust onder je vleugel![]()
heet SBE Xander?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GMTAquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ik dacht gewoon ook gelijk aan dat nummer![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heet SBE Xander?Hoop het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heet SBE Xander?Wie/wat? Ik heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik heb alle Hitzonesquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie/wat? Ik heb:
[ afbeelding ]
Het ging mij alleen om de onderste cd, de bijvangst is wel tof.quote:
Laat vak maar weg.quote:
fapje doen danquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Eigenlijk al moe genoeg om te gaan slapen, maar dan ben ik weer een halve nacht wakker......
Wij wonen nu nog inclusief gwl dus dan maakt het minder uit. Als we gaan verhuizen denk ik wel dat ik het een en ander ga verbouwen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zou mij teveel stroom verbruiken
Een van je loverboys appen om een fapje te komen verrichten?quote:
Ik wil ook verbouwen alleen gaat het niet om een huis maar om bepaalde personen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij wonen nu nog inclusief gwl dus dan maakt het minder uit. Als we gaan verhuizen denk ik wel dat ik het een en ander ga verbouwen.
Ik heb geen apparaat om een fapje te leggen hè.....quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een van je loverboys appen om een fapje te komen verrichten?
Dat soort personen hebben we allemaal wel. Als dat verdomde TBS gedoe nu eens werd opgehevenquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil ook verbouwen alleen gaat het niet om een huis maar om bepaalde personen.
sinds wanneer heb je een apparaat nodig om te fappenquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb geen apparaat om een fapje te leggen hè.....
Daarom ook de loverboys!quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon een pak yoghurt kopen en er een gaatje in prikken en soms in het pak knijpen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik niet.....dat maken de mannen hier ervan....quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sinds wanneer heb je een apparaat nodig om te fappen
Ik ben een badeend.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik niet.....dat maken de mannen hier ervan....
quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een pak yoghurt kopen en er een gaatje in prikken en soms in het pak knijpen.
quote:
Ik hou ook van jou.quote:
Ik doe altijd zacht en teder.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je hebt extra specialiteiten??
Kruipt extra dicht tegen sbe aanquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe altijd zacht en teder.
Dat kan, MrsL is niet snel jaloers.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kruipt extra dicht tegen sbe aan
Gelukkig maar, heb er echt behoefte aan deze nacht...quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan, MrsL is niet snel jaloers.
Je bent een toffe meid.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gelukkig maar, heb er echt behoefte aan deze nacht...
Ik meen het ook.quote:
Nu even DP console aan de achterzijde.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
dit blijft wel een geniale foto
voor de mannen die niet kunnen varenquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nu even DP consiole aan de achterzijde.
Juist gezegd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor de mannen die niet kunnen varen
Dat zijn geen mannen, ik ken een liedje.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor de mannen die niet kunnen varen
vertelquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannen, ik ken een liedje.
quote:
quote:
Wie?quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
Jennifer Lawrence ide Cher nadoet
sowieso J.Law![]()
Niet klik gedaan.quote:
Vriend ToT.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die mag nu een ander paradijs gaan veroveren.Môgguh!
Was al 4:30 wakker dus vind het er wel tijd voorquote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Wacht ik nog ff mee. Even de dag rustig nog wat verder laten opstarten.
Tja maanlicht schijnt 's nachts he!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Was al 4:30 wakker dus vind het er wel tijd voor
Oh, ik dacht dat je je hoofd gestoten had.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
Beetje dak schade met op staan
Moet beetje opletten dat ik genoeg drink
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je je hoofd gestoten had.
de schuilkelders opzoeken als je in het zuiden woontquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wel lekker
ff kijken wat ik vandaag ga doen
100% kans op 0mm regen volgens buienradar..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
de schuilkelders opzoeken als je in het zuiden woont
https://www.ad.nl/binnenl(...)i-mogelijk~a0b818c2/quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
100% kans op 0mm regen volgens buienradar..
dikke prima
daar woon ik toch niet gekkiequote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)i-mogelijk~a0b818c2/
hee gekkiequote:
je bent al aardig Enigma afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |