Maar heb hier nog een jaren '90 tv....quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nu niet moeilijk meer. Ik had 20 jaar geleden al een kabel gemaakt om mijn tv op de pc aan te sluiten. Beeld was niet acht goed maar het werkte wel.
Ik heb een oude PC aangesloten op de TV als multimedia station, werkt prima. Zolang ik er maar niet mee probeer te streamen, dat trekt dat oude beestje niet meer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
tv out op je videokaart. altijd gezeik mee.
Maar telefoonscherm wordt te klein voor oma.....quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Straks even opzoeken ...
[ afbeelding ] Op donderdag 19 mei 2022 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je ook geen TV voor nodig
Heb hem weer afgezetquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar telefoonscherm wordt te klein voor oma.....
[..]
Stelletje prutsers hier.quote:
ja zou mij teveel stroom verbruikenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een oude PC aangesloten op de TV als multimedia station, werkt prima. Zolang ik er maar niet mee probeer te streamen, dat trekt dat oude beestje niet meer.
Is een kast die geen hardware update meer heeft gehad sinds 2009
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik krijg het niet voor elkaar hoor!
Misschien vindt jij het wel leuk.. maybe kijk ik andere keer wel verderquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb hem weer afgezet
Oh geen aanrader dus
Misschien de trailer ff checkenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ik keek niet eens en nu is het van mij uit geen aanrader.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |