Misschien klantenservice bellen en full karen gaanquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb de mijne geherinstalleerd.. Om OneDrive te backuppen
maar mn wachtwoord van onedrive is verlopen en geen idee hoe ik die moet resetten 😅
Gewoon kut naar de buuv roepen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien klantenservice bellen en full karen gaan
Ik kijk een serie op VLquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv vanavond??
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Awkwafina Is Nora from Queens(2020)7.3comedy30TV-MAALAwkwafina, Lori Tan Chinn, BD WongWith help from her dad and grandmother, Nora Lum navigates young adulthood in Flushing, New York with her cousin.
al gedaanquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon kut naar de buuv roepen.
darkraver op YTquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv vanavond??
oh klinkt wel interessantquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Awkwafina Is Nora from Queens (TV Series 2020– ) - Reference View - IMDb
Je buuf werkt bij de klantenservice van onedrivequote:Op donderdag 19 mei 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon kut naar de buuv roepen.
Prutser.quote:
Is wel grappig tot nu toe.. ben het net aan t kijkenquote:
Straks even opzoeken ...quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel grappig tot nu toe.. ben het net aan t kijken
Op donderdag 19 mei 2022 20:14 schreef FranticDJ het volgende:quote:
[..]quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar telefoonscherm wordt te klein voor oma.....![]()
wow jij hebt fok gehacktquote:
Het is nu niet moeilijk meer. Ik had 20 jaar geleden al een kabel gemaakt om mijn tv op de pc aan te sluiten. Beeld was niet acht goed maar het werkte wel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar telefoonscherm wordt te klein voor oma.....
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |