Ok hoor gekkiequote:
Gelukkig maar voor de poespasquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon een simpel bakje zonder poespas
Geef de quotes maar weer de schuld.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bedoelde dat de quotes verkeerd uitpakken nu....
* Cinderelladreamer kruipt schuldbewust onder je vleugelquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef de quotes maar weer de schuld.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer kruipt schuldbewust onder je vleugel![]()
heet SBE Xander?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GMTAquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ik dacht gewoon ook gelijk aan dat nummer![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heet SBE Xander?Hoop het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heet SBE Xander?Wie/wat? Ik heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik heb alle Hitzonesquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie/wat? Ik heb:
[ afbeelding ]
Het ging mij alleen om de onderste cd, de bijvangst is wel tof.quote:
Laat vak maar weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |