Aardige vent?quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
Heer aloa.![]()
Dit is Beam Bosk.
[[ afbeelding ]
Ik ook!! Ik vond het zwaar tegenvallenquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje regen en wat gerommel. Gelijk code oranjeAl was er wel een rake klapper hier. Ik hou ervan
Als je in het zuiden woont, dan zit je morgen waarschijnlijk goed.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik vond het zwaar tegenvallen
Hier was ook één vette klapper en daar bleef het bij![]()
Ik had me zo verheugd op een middag vol regen en mooi onweer , niks dus![]()
Kut TT ik wil onweer![]()
[ afbeelding ]
Ze is een blauwvinger.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je in het zuiden woont, dan zit je morgen waarschijnlijk goed.
Ik woon in het oostenquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je in het zuiden woont, dan zit je morgen waarschijnlijk goed.
Daar zitten de wijzen.quote:
Zwolle noemen ze Blauwvingers.quote:
Ik heb al een fles Boomsma gestuurd.quote:
Het ligt onder Friesland en dat ligt in het Noorden ...quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:11 schreef puzziepie het volgende:
Zwolle ligt in Overijssel en dat is een provincie in het Oosten
WTF.. ik zou iets aan mijn aardrijkskunde gaan doen als ik jou wasquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ligt onder Friesland en dat ligt in het Noorden ...
Ja en? Barcelona ligt ook onder Frieslandquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ligt onder Friesland en dat ligt in het Noorden ...
Het klopt ook nog.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en? Barcelona ligt ook onder Friesland
Het grenst zelfs aan Friesland.. Zwolle ligt in het Westen van Overijsselquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF.. ik zou iets aan mijn aardrijkskunde gaan doen als ik jou was![]()
Ik heb 30 jaar in Deventer gewoond, en woon nu bijna 25 jaar in Zwolle ; In het oosten dus. |Overijssel is het oosten![]()
Ik heb deze discussie eerder gehad hier een paar jaar geleden .
Altijd leuk dat mensen beter denken te weten waar ik woon. En ik woon het oosten van het land.
https://www.wegenwiki.nl/(...)n=toggle_view_mobile
Zwolle grenst niet aan Friesland.quote:
Mijn hemel , ik ga hier niet verder meer op in.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Het grenst zelfs aan Friesland.. Zwolle ligt in het Westen van Overijssel
Ik wel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn hemel , ik ga hier niet verder meer op in.
Uit jouw eigen link:quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF.. ik zou iets aan mijn aardrijkskunde gaan doen als ik jou was![]()
Ik heb 30 jaar in Deventer gewoond, en woon nu bijna 25 jaar in Zwolle ; In het oosten dus. |Overijssel is het oosten![]()
Ik heb deze discussie eerder gehad hier een paar jaar geleden .
Altijd leuk dat mensen beter denken te weten waar ik woon. En ik woon het oosten van het land.
https://www.wegenwiki.nl/(...)n=toggle_view_mobile
Ik vind Zwolle een leuke stad.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik was afgelopen weekend in Zwolle maar ben vergeten te zwaaien puzz
Meer in het oosten dan in het westen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:11 schreef puzziepie het volgende:
Zwolle ligt in Overijssel en dat is een provincie in het Oosten
Maar het westen van een oostelijke provincie. Wat zegt dat over de stad waar het om gaat?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uit jouw eigen link:
“De hoofdstad Zwolle ligt in het westen“
Ik heb er verder geen mening over. Het zal allemaal wel
Dat je nog verder naar het oosten kanquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar het westen van een oostelijke provincie. Wat zegt dat over de stad waar het om gaat?
OMG het westen van Overijssel dus het oosten .quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uit jouw eigen link:
“De hoofdstad Zwolle ligt in het westen“
Ik heb er verder geen mening over. Het zal allemaal wel
Op de duur kom je 3 wijzen tegenquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat je nog verder naar het oosten kan
Ik heb een balkon die overdekt is en daar zit ik graag op als het hard regent.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik vond het zwaar tegenvallen
Hier was ook één vette klapper en daar bleef het bij![]()
Ik had me zo verheugd op een middag vol regen en mooi onweer , niks dus![]()
Kut TT ik wil onweer![]()
[ afbeelding ]
Boeiend.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een balkon die overdekt is en daar zit ik graag op als het hard regent.
Regent het weer?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een balkon die overdekt is en daar zit ik graag op als het hard regent.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:40 schreef Domnivoor het volgende:
40 jaar geleden in de top 40: Michel Sardou - Les Lacs du Connemara
De meren zijn er nog steedsquote:
Het is hier een zwaai topic toch?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik was afgelopen weekend in Zwolle maar ben vergeten te zwaaien puzz
Die houten klaas is wel leukquote:
Sommigen hebben een eigen zwaaitopic.quote:
Oh echtquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sommigen hebben een eigen zwaaitopic.
Dat vind ik lief.quote:
quote:
Je broer is liefquote:
Proost heer Domni.quote:
Nier vervangen?quote:
Dat hoor ik vaker.quote:
Ja heb ik ook wel eens last vanquote:
Bee hoorquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah gelukkig .. ben ik niet alleen in dit probleem
Onze bierfotograafquote:
Dat Zwolle oostwest ligtquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar het westen van een oostelijke provincie. Wat zegt dat over de stad waar het om gaat?
Je moest er een kaart bij halen om het zeker te weten?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het klopt ook nog.![]()
[ afbeelding ]
Leuk !!!quote:
Wanneer staat het boottochtje gepland?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
Mensen die regen willen moeten vooral niet hierheen. Hartstikke zonnig
Ik mocht er een tijdje mogen werken als inval manager en dat was echt leuk.quote:
Hij heet Auke.quote:
Over een paar dagen pas en dan gaat het waarschijnlijk regenenquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer staat het boottochtje gepland?
quote:
Nou ja zeg.quote:
Auke !!!! dikke plus van Souryquote:
Wel jammer als het dan regent, maar laat je vooral niet weerhouden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Over een paar dagen pas en dan gaat het waarschijnlijk regenen![]()
Ik vind het niet erg om een beetje nat te worden, maar dan moet die boot wel gaan. We willen ook nog naar de Aran Islands hier
quote:
Beter dan Xensefaquote:
Ohquote:
Nee gaat zeker niet gebeuren, zo vaak kom ik hier ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel jammer als het dan regent, maar laat je vooral niet weerhouden.
Bawelquote:
Ja dat is wel een voorwaarde natuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee gaat zeker niet gebeuren, zo vaak kom ik hier ook nietMaar dan moeten de boten wel gaan, anders wordt het lastig
Daar had PB een oogje op.quote:
Die had een oog op alles met een poesquote:
B=N toch?quote:
Ik ben geboren in Rotterdam-Zuid dat is in het Westen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
Nog ff door op geografie ... Ik kom uit Oost-Groningen , maar dat is wel in het Noorden
Er staat baan.quote:
Hahahaha bestaat die?quote:
Kan jij ook niks aan doen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Rotterdam-Zuid dat is in het Westen.
Ja ik ook pullup doet wel zijn bestquote:
Staat in haar ondertitel. Verder geen idee wie dat is.quote:
Niet slaan.quote:
een BB=Ner uit Belgiequote:Op donderdag 19 mei 2022 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Staat in haar ondertitel. Verder geen idee wie dat is.
Kijk aan de it crowdquote:
Je krijgt wel het betere onweerquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kom uit Gelderland. Of dat oost of west is zal me een zorg zijn.
Dat hebben die droge ook wel nodig.quote:
Wat een voorrechtquote:
Wie en waar ?quote:
Mrs L kusjes kroel, kreeg je ze niet elders...quote:
Leuke UIquote:
Jawel hoor, kom net pas online hierquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mrs L kusjes kroel, kreeg je ze niet elders...
Oh vandaarquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel hoor, kom net pas online hier
quote:
quote:
Welke dames?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:45 schreef Soury het volgende:
Ik moet Paul even vragen hoe die hij die dames over de pis kreeg
Goeie !!quote:
quote:De Griekse componist Vangelis is op 79-jarige leeftijd overleden. Dat meldt de Athens News Agency donderdag op basis van zijn advocaat. De Griek was vooral bekend als componist van de muziek voor de films Chariots of Fire en Blade Runner.
MrsL.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik dacht dat mijn telefoon ging maar het is de wasmachine waar een muziekje uit komt
Oh…quote:
Ik dacht dat het een band was. Wel muziek die je weetquote:
Ja enz.....quote:
Geen idee, ik post het hier.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is een topic voor of staat dat er al ?
Speelt jouw wasmachine ook Vangelis ? de mijne slecht s een riedeltje van ik ben klaar ...quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een band was. Wel muziek die je weet
Hij was wel een tijdje een duo met Jon Anderson, I'll find my way home.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een band was. Wel muziek die je weet
De mijne niet meer, superirritant vind ik dat.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Speelt jouw wasmachine ook Vangelis ? de mijne slecht s een riedeltje van ik ben klaar ...
Ja lol....irritant is datquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik draaide gisteren een wasje in mijn nieuwe wasmachine, maar ik heb het signaalgeluid meteen uitgeschakeld.
Ah ja even op YT gekeken, niet mijn kopje thee qua muziek.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij was wel een tijdje een duo met Jon Anderson, I'll find my way home.
Ik hoor het sws al nooitquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne niet meer, superirritant vind ik dat.
Ik hou er wel van, ook van Vangelis in zijn uppie.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ja even op YT gekeken, niet mijn kopje thee qua muziek.
MUZ / Grieks muziek topic #4quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is een topic voor of staat dat er al ?
Themes is mooi.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, ook van Vangelis in zijn uppie.
De mijne ook niet, ook niet in de badkamer of in de slaapkamer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn wasmachine staat niet in de keuken
Is voor je beslotenquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn wasmachine mag niet meer in de keuken.
Ook!quote:
Mehh neequote:Op donderdag 19 mei 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vangelis met zijn mooie synthesizersquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Charriots of fire?quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
Mijn wasmachine maakt ook muziek. Ik zing wel eens mee.
Uiteraardquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja tuuk! Als rechtgeaarde Fokker woon je daar ook.
Echt 80's hè.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vangelis met zijn mooie synthesizers
Ik moet het aanzetten om te weten, het is een stady drum.quote:
Mijn vorige wasmachine kon een DC 3 tijdens de start imiteren.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
Mijn wasmachine maakt ook muziek. Ik zing wel eens mee.
Kan je het niet even Vocarooen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet het aanzetten om te weten, het is een stady drum.
Ja, ik hou er wel vanquote:
Jaquote:
quote:
Koptelefoon opquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoop ik wel dat het een beetje een stille is.
Heer FF!quote:
Rutte moet doen wat hij wil.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
Opnieuw debat met premier over geheugen en vertrouwen, Rutte bijt van zich af
Dat is mij te zweverig
De aanval is de beste verdediging. Teflon Mark, gaat langer mee dan een Tefal pan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
Opnieuw debat met premier over geheugen en vertrouwen, Rutte bijt van zich af
Dat is mij te zweverig
Niet kapot te krijgen..quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De aanval is de beste verdediging. Teflon Mark, gaat langer mee dan een Tefal pan.
Een grap uitleggen is ook wat lame.quote:
En wat is het vandaag?quote:
Lekkerquote:
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Opgebakken aardappelen met rode bietjes
Wat let je?quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk ... krijg ook trek.. dacht er net nog aan om weer eens te bestellen
Ik had gisteren al gekookt voor vandaag..quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Eet smakelijk jullie!
Tot nu toe is @:aloa de enige die gaat koken
Ik heb ook gekooktquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Eet smakelijk jullie!
Handigquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had gisteren al gekookt voor vandaag..
Ik had vanmiddag een kleintje met kaas en jamon serranoquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:44 schreef FANN het volgende:
IK ga nu eten . een grote omelet met van alles er in ...
Vriendquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey maat doe je nog een beetje gamen op de switch?
Insgelijksquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Eet smakelijk jullie!
HAAGSquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey maat doe je nog een beetje gamen op de switch?
Leuk!!quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vriend
Jazeker. Nu even wat minder nu ik van huis ben maar ben halverwege die lego star wars game. Gaaf spel!
Heb Kirby ook uit gespeeld. Was ook vermakelijk maar na die vijftien uur (ofzo) ook wel klaar mee. Zit volgens mij nog best wat extra content daarna. En verder af en toe wat potjes mario golf.
Jij?
Heb ook wel zin in mario kart weer een keertje.
AOI SCHATquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk!!
Ik speel eigenlijk niet meer. Mijn dochter vooral en die speelt dan minecraftwat een kudtspel is dat joh.
Ben stiekem ook wel benieuwd naar die nieuwe tracks met mariokart.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:51 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nooit gespeeld. Wel ooit wat van gezien maar begreep er niks van.
Maar als de switch gebruikt wordt
quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kun je 'm even geruststellen dan
tis alweer opquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een kleintje met kaas en jamon serrano
Is een betaalde uitbreiding toch?quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben stiekem ook wel benieuwd naar die nieuwe tracks met mariokart.
Geloof het wel ja. En dat is waar ik ook een beetje tegenop zie om het aan te schaffen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Is een betaalde uitbreiding toch?
Zou ook best willen proberen maar speel mario kart zo weinig dat ik het beetje zonde van het geld vind.
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. En dat is waar ik ook een beetje tegenop zie om het aan te schaffen.
Aan de andere kant, dat online racen met vrienden en jullie tijdens de avondklok/lockdown was wel echt genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 11Nieuwe mechanische ventilatie ook. Ze maken flinke stappen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 11hoe lang denken ze nou nog doende te zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nieuwe mechanische ventilatie ook. Ze maken flinke stappen hoor
Jaquote:
Over een week of 2 moet het af zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe lang denken ze nou nog doende te zijn?
Toevallig vertelde vrienden van ons daar laatst over, handig is dat, dan werkt de ventilatie vooral automatisch en hoef je niets meer zelf te doen toch? En ook nog een energiebesparend. Fancy hoor.quote:
Ja, het gaat vanzelf. Maar je kan hem ook zelf aanzetten, bv. als je gaat koken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toevallig vertelde vrienden van ons daar laatst over, handig is dat, dan werkt de ventilatie vooral automatisch en hoef je niets meer zelf te doen toch? En ook nog een energiebesparend. Fancy hoor.
Volgens mij krijg ik dat ook. In ieder geval een ventilatiesysteem...hoe dat precies gaat werken weet ik niet. Maar het huidige ventilatiesysteem wordt vervangen in ieder geval.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het gaat vanzelf. Maar je kan hem ook zelf aanzetten, bv. als je gaat koken.
Het huis waar ik nu tijdelijk in zit heeft het ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:36 schreef chufi het volgende:
De vissen in de gracht waren weer eens op bezoekdood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
De vissen in de gracht waren weer eens op bezoekZe hebben honger en denken: waar blijft die paella?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Dan zul jij dat ook wel krijgen ja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik dat ook. In ieder geval een ventilatiesysteem...hoe dat precies gaat werken weet ik niet. Maar het huidige ventilatiesysteem wordt vervangen in ieder geval.
Dat is handig, dan kan je er alvast aan wennenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het gaat vanzelf. Maar je kan hem ook zelf aanzetten, bv. als je gaat koken.
Het huis waar ik nu tijdelijk in zit heeft het ook.
De vissen in de gracht waren weer eens op bezoekVolle bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze hebben honger en denken: waar blijft die paella?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Als alle ramen dicht zijn gaat hij op een gegeven moment vanzelf aan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is handig, dan kan je er alvast aan wennen
Neequote:Staat de wasmachine daar ook voor de kelderdeur?
Maar je moet tegenwoordig juis ventilerenquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Als alle ramen dicht zijn gaat hij op een gegeven moment vanzelf aan.
[..]
Nee
Zit je dat nu te kijken...? Ben niet zo'n Rammazotti fanquote:
Dan hou je het lang volquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:22 schreef mario390 het volgende:
heb nur 5 songs gekijkt, fan ben ik ook niet
Prachtig toch? Die muziekquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja die ook Fann dr topic .. deeltje 4 nog maar ... ik heb er 20 meer
Zoals Tong vroegerquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
maar bij mij zijn het alleen maar kwaliteit muziek
Als het koud is bespaar je energie met dit ventilatiesysteem.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je moet tegenwoordig juis ventileren
OK danquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als het koud is bespaar je energie met dit ventilatiesysteem.
Nog uit eten geweest?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
Net lekker langs de oceaan gelopen![]()
En er zijn van die punten dat je echt flink nat gespetterd kan wordenTot zover hier nog niet gebeurd
Bijzondere werktijdenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik begin me net uit te kleden om onder de douche te gaan,
komt er een glazenwasser voor het raam
Ja apart. En nog niet klaar, want nu zijn ze twee deuren verder nog bezigquote:
Hockeymeisjesquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Chelsea... ? Sorry ik keek ff wat anders
Ze zijn nu bezig, SCHC - Den Bosch, wedstrijd 1 van de finale playoff.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gemist .. maar ik kan terugkijken als het moet
Dat is heel raar.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
Heeft ie wel koffie gehad van je?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
quote:
OK ... Is dat Amsterdam?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig, SCHC - Den Bosch, wedstrijd 1 van de finale playoff.
Gaat niet zo goed voor SCHC
Misschien heeft ie een eigen sitequote:Op donderdag 19 mei 2022 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is heel raar.
Staat daar iets over in de reviews?
Nee niet eens, eigenlijk niet zo gastvrij van mequote:
Heb je wel gratis op de kamer?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet eens, eigenlijk niet zo gastvrij van me
Nee, SCHC is bilthoven ofzo, die hebben van de week van Amsterdam gewonnen helaas.quote:
Daar kwam ie voor hequote:Op donderdag 19 mei 2022 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet eens, eigenlijk niet zo gastvrij van me
Jazeker! En ook wat zakjes Nescafe gekocht in de winkel. Niet the real deal, maar het voldoetquote:
Ik vind het een wat omslachtige manier om op de koffie te komenquote:
Ik kijk het soms maar volg het dus echt niet , ook de mannen niet .. Maar ik heb wel respect voor hockey .. dat gaat een stuk sneller dan dan voetbalquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, SCHC is bilthoven ofzo, die hebben van de week van Amsterdam gewonnen helaas.
Hij hoopte origineel te zijnquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het een wat omslachtige manier om op de koffie te komen
En soms zijn de regels wat gecompliceerd, dan is voetbal handiger.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk het soms maar volg het dus echt niet , ook de mannen niet .. Maar ik heb wel respect voor hockey .. dat gaat een stuk sneller dan dan voetbal
VAR is sws gecompliceerd.. maar die spreken zich daar iig uitquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En soms zijn de regels wat gecompliceerd, dan is voetbal handiger.
VAR bij hockey vind ik juist veel beter.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
VAR is sws gecompliceerd.. maar die spreken zich daar iig uit
Ja ja ik weet het .. ik vind dat ook een beter systeem ..quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
VAR bij hockey vind ik juist veel beter.
Beide teams kunnen hem aanvragen. Heb je geen gelijk mag je hem ook niet meer aanvragen.
Daarnaast kan de scheids het als hij twijfelt. Verder kijken ze dus NIET alles na
ok ... bij Voetbal regelmatigquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen nu faalt de arbitrage even heel hard
Ja, bij het voetbal worden ze er triest goed in, zelfs met varquote:
En dan ook minuten lang uitstellen met het oordeel ...quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, bij het voetbal worden ze er triest goed in, zelfs met var
Maar was die bal nou uit in Madrid?quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ook minuten lang uitstellen met het oordeel ...
Die van Ajax? Neequote:Op donderdag 19 mei 2022 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar was die bal nou uit in Madrid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |