Aardige vent?quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
Heer aloa.![]()
Dit is Beam Bosk.
[[ afbeelding ]
Ik ook!! Ik vond het zwaar tegenvallenquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje regen en wat gerommel. Gelijk code oranjeAl was er wel een rake klapper hier. Ik hou ervan
Als je in het zuiden woont, dan zit je morgen waarschijnlijk goed.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik vond het zwaar tegenvallen
Hier was ook één vette klapper en daar bleef het bij![]()
Ik had me zo verheugd op een middag vol regen en mooi onweer , niks dus![]()
Kut TT ik wil onweer![]()
[ afbeelding ]
Ze is een blauwvinger.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je in het zuiden woont, dan zit je morgen waarschijnlijk goed.
Ik woon in het oostenquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je in het zuiden woont, dan zit je morgen waarschijnlijk goed.
Daar zitten de wijzen.quote:
Zwolle noemen ze Blauwvingers.quote:
Ik heb al een fles Boomsma gestuurd.quote:
Het ligt onder Friesland en dat ligt in het Noorden ...quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:11 schreef puzziepie het volgende:
Zwolle ligt in Overijssel en dat is een provincie in het Oosten
WTF.. ik zou iets aan mijn aardrijkskunde gaan doen als ik jou wasquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ligt onder Friesland en dat ligt in het Noorden ...
Ja en? Barcelona ligt ook onder Frieslandquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ligt onder Friesland en dat ligt in het Noorden ...
Het klopt ook nog.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en? Barcelona ligt ook onder Friesland
Het grenst zelfs aan Friesland.. Zwolle ligt in het Westen van Overijsselquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF.. ik zou iets aan mijn aardrijkskunde gaan doen als ik jou was![]()
Ik heb 30 jaar in Deventer gewoond, en woon nu bijna 25 jaar in Zwolle ; In het oosten dus. |Overijssel is het oosten![]()
Ik heb deze discussie eerder gehad hier een paar jaar geleden .
Altijd leuk dat mensen beter denken te weten waar ik woon. En ik woon het oosten van het land.
https://www.wegenwiki.nl/(...)n=toggle_view_mobile
Zwolle grenst niet aan Friesland.quote:
Mijn hemel , ik ga hier niet verder meer op in.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Het grenst zelfs aan Friesland.. Zwolle ligt in het Westen van Overijssel
Ik wel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn hemel , ik ga hier niet verder meer op in.
Uit jouw eigen link:quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF.. ik zou iets aan mijn aardrijkskunde gaan doen als ik jou was![]()
Ik heb 30 jaar in Deventer gewoond, en woon nu bijna 25 jaar in Zwolle ; In het oosten dus. |Overijssel is het oosten![]()
Ik heb deze discussie eerder gehad hier een paar jaar geleden .
Altijd leuk dat mensen beter denken te weten waar ik woon. En ik woon het oosten van het land.
https://www.wegenwiki.nl/(...)n=toggle_view_mobile
Ik vind Zwolle een leuke stad.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik was afgelopen weekend in Zwolle maar ben vergeten te zwaaien puzz
Meer in het oosten dan in het westen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:11 schreef puzziepie het volgende:
Zwolle ligt in Overijssel en dat is een provincie in het Oosten
Maar het westen van een oostelijke provincie. Wat zegt dat over de stad waar het om gaat?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uit jouw eigen link:
“De hoofdstad Zwolle ligt in het westen“
Ik heb er verder geen mening over. Het zal allemaal wel
Dat je nog verder naar het oosten kanquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar het westen van een oostelijke provincie. Wat zegt dat over de stad waar het om gaat?
OMG het westen van Overijssel dus het oosten .quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uit jouw eigen link:
“De hoofdstad Zwolle ligt in het westen“
Ik heb er verder geen mening over. Het zal allemaal wel
Op de duur kom je 3 wijzen tegenquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat je nog verder naar het oosten kan
Ik heb een balkon die overdekt is en daar zit ik graag op als het hard regent.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik vond het zwaar tegenvallen
Hier was ook één vette klapper en daar bleef het bij![]()
Ik had me zo verheugd op een middag vol regen en mooi onweer , niks dus![]()
Kut TT ik wil onweer![]()
[ afbeelding ]
Boeiend.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een balkon die overdekt is en daar zit ik graag op als het hard regent.
Regent het weer?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een balkon die overdekt is en daar zit ik graag op als het hard regent.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:40 schreef Domnivoor het volgende:
40 jaar geleden in de top 40: Michel Sardou - Les Lacs du Connemara
De meren zijn er nog steedsquote:
Het is hier een zwaai topic toch?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik was afgelopen weekend in Zwolle maar ben vergeten te zwaaien puzz
Die houten klaas is wel leukquote:
Sommigen hebben een eigen zwaaitopic.quote:
Oh echtquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sommigen hebben een eigen zwaaitopic.
Dat vind ik lief.quote:
quote:
Je broer is liefquote:
Proost heer Domni.quote:
Nier vervangen?quote:
Dat hoor ik vaker.quote:
Ja heb ik ook wel eens last vanquote:
Bee hoorquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah gelukkig .. ben ik niet alleen in dit probleem
Onze bierfotograafquote:
Dat Zwolle oostwest ligtquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar het westen van een oostelijke provincie. Wat zegt dat over de stad waar het om gaat?
Je moest er een kaart bij halen om het zeker te weten?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het klopt ook nog.![]()
[ afbeelding ]
Leuk !!!quote:
Wanneer staat het boottochtje gepland?quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
Mensen die regen willen moeten vooral niet hierheen. Hartstikke zonnig
Ik mocht er een tijdje mogen werken als inval manager en dat was echt leuk.quote:
Hij heet Auke.quote:
Over een paar dagen pas en dan gaat het waarschijnlijk regenenquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer staat het boottochtje gepland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |