quote:
Of was dat de hele tijd alquote:
Geen idee eigenlijk, had het kunnen veranderen. Maar dan is Paul weer op zijn kittelaar getraptquote:
En dan murp er weer bij en veel gejank.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, had het kunnen veranderen. Maar dan is Paul weer op zijn kittelaar getrapt
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:41 schreef PLY het volgende:
[..]
Als liegen pijn deed dan stierf hij het af
nog nooit zo'n bs gehoord uit iemands mondquote:
Dit is echt een soap.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog nooit zo'n bs gehoord uit iemands mond
oh nee wacht
Kaag is 1 pot nat
Mooie uitspraak verdiend een tegel.quote:
Ook zo een vreselijk mensquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog nooit zo'n bs gehoord uit iemands mond
oh nee wacht
Kaag is 1 pot nat
bloemenschoentje doet er ook goed aan meequote:Op donderdag 19 mei 2022 13:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Ook zo een vreselijk mensook pathologische leugenaarres
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie uitspraak verdiend een tegel.
Hugo ook, zijn toch bijna allemaal leugenaars bijna. Lilian wel goed altijd, maar stem er nooit op. Pvdd meestal maarquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
bloemenschoentje doet er ook goed aan mee
Het is toch te belachelijk voor woorden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
Hoe is het in godesnaam toch ook mogelijk dat zo'n man er gewoon nog staat zijn volgende leugen te bespreken
Weet jij het weet ik het ook?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
Hoe is het in godesnaam toch ook mogelijk dat zo'n man er gewoon nog staat zijn volgende leugen te bespreken
Net puntpaprika'squote:Op donderdag 19 mei 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
bloemenschoentje doet er ook goed aan mee
houdt elkaar de hand boven het hoofdquote:
Pvdd vind ik ook iets te radicaal qua eisen naar boerenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Hugo ook, zijn toch bijna allemaal leugenaars bijna. Lilian wel goed altijd, maar stem er nooit op. Pvdd meestal maar
Overal waar ik lees is men tegen rutte, en toch heeft hij de meeste stemmen overalquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
houdt elkaar de hand boven het hoofd
mensen moeten zelf opstaan en zeggen we pikken het niet meer
Ik snap er werkelijk geen bal vanquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Overal waar ik lees is men tegen rutte, en toch heeft hij de meeste stemmen overal
Was voorheen dat ik dat deed, laatste x op een ander gestemd. Ik ben voor de boeren sowieso. Dat stikstof gelul is grote onzin, vind ik dan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pvdd vind ik ook iets te radicaal qua eisen naar boeren
of liever gezegd alle boeren moeten weg volgens hen
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Was voorheen dat ik dat deed, laatste x op een ander gestemd. Ik ben voor de boeren sowieso. Dat stikstof gelul is grote onzin, vind ik dan
Jort.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:10 schreef greysbones het volgende:
wat zal hij vanavond weer een lol hebben
met zijn vrinden
Tadaaaa.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:10 schreef PLY het volgende:
[..]
En kijkt naar beneden soms, leuuuuuugenaar.
Bliksem.quote:
Gizzy.quote:
Ja ja.quote:
Hee gizquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nu ben ik duizelig van mijn eigen gejuich.
Wel een VVD liedje.quote:
Ik wil niet gecontroleerd worden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
Weet je wat ik vind
jullie moeten mij maar vertrouwen
Komt wel een motie van wantrouwen, wachten afquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
Weet je wat ik vind
en die red het net nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Komt wel een motie van wantrouwen, wachten af
Uhuh, en stemmen werkt ook echtquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Overal waar ik lees is men tegen rutte, en toch heeft hij de meeste stemmen overal
Ligt eraan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
Weet je wat ik vind
quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik je op je blauwe ogen.
Die greysquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:25 schreef greysbones het volgende:
Rutte wordt een beetje boos
nu doorpakken
kom op
ik vraag me echt af wie dat nu nog gelooftquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Allen de kop van dit artikel al. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet te liegen? Hij heeft het gvd uitgevonden. Als hij ademt liegt hij alquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Allen de kop van dit artikel al. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Niet te liegen? Hij heeft het gvd uitgevonden. Als hij ademt liegt hij al.
Heel toevallig.quote:
quote:
Dit is correct en tevens juist!quote:
mawquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij gaat nu vragen beantwoorden.
Let op,alles uitstellen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij gaat nu vragen beantwoorden.
Dat is tegenwoordig wel de slogan van de VVD.quote:
Ben je me weer voor.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
maw
waarheidverdraaien
er onderuit lullen
er overheen praten
etc
Ik noem hem al jaren Kutte.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig wel de slogan van de VVD.
Kutte met Rutte
Ja ik hou echt van de schilderijen uit de gouden eeuwquote:
Wie nietquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben dit aan het opnemen, als ik niet kan slapen dan kan ik het afspelen.
stront aan de knikkerquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Die muur is toch wel heel mooi.
Jeroen Bosch.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik hou echt van de schilderijen uit de gouden eeuw
Daliquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]p
Deze van Dali vind ik ook zo mooi,niet uit de gouden eeuw, maar toch
Is ook prachtig, vooral die schilderijen met die schepen uit de 17e eeuwquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik hou echt van de schilderijen uit de gouden eeuw
Ja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dan is de Jonge nog beter
die praat heel snel als hij boos is
Esther is on firequote:Op donderdag 19 mei 2022 14:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lol.
Mijn vragen zijn helemaal niet beantwoord maar ik ben zover dat ik straks mijn conclussie stellen.
Hoe haalt hij het in zijn hoofd om uit te halen naar de kamer.
The life of brianquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]p
Deze van Dali vind ik ook zo mooi,niet uit de gouden eeuw, maar toch
Vind ik een beetje meh, hou van Ruysdael en Jan Steen enzoquote:
tis niet voor niks een uilskuikenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mevrouw Kuiken was al aan het slapen geloof ik, die moest ze 2 x roepen.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis niet voor niks een uilskuiken
Okee doei.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind ik een beetje meh, hou van Ruysdael en Jan Steen enzo
Doei hèquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee doei.![]()
Dali ben ik wel lefhebber van.
En gisteren met vezels.Gaat het wel goed?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet denk ik wat rustiger aan doen met mijn groente consumptie
Pr middag nogquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ga weer verder film kijken, heb nou alweer genoeg geneuzel gehoord.
Laters allen tnx voor de gezelligheid.
Groetjes aanquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ga weer verder film kijken, heb nou alweer genoeg geneuzel gehoord.
Laters allen tnx voor de gezelligheid.
Daar heeft het mee te maken ja. Het schijnt dat je ook met teveel vezels kan doordraaienquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En gisteren met vezels.Gaat het wel goed?
Tot later,het was leuk.quote:
quote:
Ik mis Ploumen wel nu,die had ook altijd leuke jurkjes.quote:
ik mis ploumen nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mis Ploumen wel nu,die had ook altijd leuke jurkjes.
Nou ja zeg.quote:
Daar stond iets andersquote:
gewoon zwart laten betalenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:05 schreef DJMO het volgende:
Genoeg hoor. Ik ga solliciteren bij de ns. Dan word ik tenminste nog betaald als ik mensen te woord sta op Schiphol
die heeft ook vast wat onder tafel door geschoven gekregenquote:
Gereformeerd bedoel ik.quote:
kijk 'm flexen met z'n kantoorquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
net een flinke bui gehad
je ziet het hier slecht maar de regen vloog gewoon omhoog
Ow,was dat de bedoeling?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kijk 'm flexen met z'n kantoor
ja man kut die weerspiegeling maar ik wou het raam niet open doenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kijk 'm flexen met z'n kantoor
viva forum heeft antwoord op zulke vragenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:17 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is een goed bedrag om te doneren voor een kraamcadeau voor ene collega? Iemand die het organiseert heeft een tikke rondgestuurd waar je zelf bedrag kan invullen. Is tientje goed genoeg?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:17 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is een goed bedrag om te doneren voor een kraamcadeau voor ene collega? Iemand die het organiseert heeft een tikke rondgestuurd waar je zelf bedrag kan invullen. Is tientje goed genoeg?
Helemaal prima.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:17 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal prima.
Als het kind van jou is iets meer.
kut dacht dat dit de VIVA SC wasquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
viva forum heeft antwoord op zulke vragen
Maakt niet uit.We zitten overal.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kut dacht dat dit de VIVA SC was
hij vergeet vast elke keer dat hij de vorige al heeft gewistquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:34 schreef PLY het volgende:
[..]
Waarom wist hij alle SMS als hij zo een slecht geheugen heb?
Dat vraagt Pieter nu ook.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:34 schreef PLY het volgende:
[..]
Waarom wist hij alle SMS als hij zo een slecht geheugen heb?
quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
SMS van Sigrid: Mark ik ben zo nat en wil je.
Wis.
Niet meer bij D66quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
zou er nog een beetje geviezelevozeld worden in de kamer??
quote:
Als zijn lul net zo lang als zijn neus kan worden treft ze het welquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
SMS van Sigrid: Mark ik ben zo nat en wil je.
Wis.
Stuurt een SMS.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
alleen als er vooraf in 4voud getekend is?
Is met Mark dan weer niet zo handig
of hij vergeet het of hij wist het
Vast wel, jeuk is erger dan pijnquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
zou er nog een beetje geviezelevozeld worden in de kamer??
in ruttiaansquote:
Ik zou ook woest worden nu.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
in ruttiaans
misschien volgend jaar een keer
ik ga even woestboos met het eten bezig nuquote:
je kookt van woedequote:Op donderdag 19 mei 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga even woestboos met het eten bezig nu
Hier kookt een pan met groentensoep ook van pure viesmade woede!quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier kookt een pan met groentensoep ook van pure viesmade woede!
En daarvoor heeft al een braad kip paar uur staan kokenquote:
Dit klinkt heel tegenstrijdig.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En daarvoor heeft al een braad kip paar uur staan koken
Staat zo op de verpakking, maar kan je ook heerlijk door laten koken. Dan heb je na 2/3 uur perfecte pulled chickenquote:
En nu een welverdiendquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik dacht vanochtend oeh lekker lege agenda rustig dagje, en dan is het uiteindelijk een best drukke dag geworden
Dik geluidquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:46 schreef PLY het volgende:
had ik hem maar gekocht toen in 19928000 gulden voor zo een Ply toen.
Ontbrak toen een carbeurator aan, maar nog fucking spijt vanquote:
ik ben zaterdag in Amsterdamquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:45 schreef DJMO het volgende:
Actie: "Hallo wij zijn Moslims"
Veel plezier zaterdag @:Maanvis
Hoezo spijt van?quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Ontbrak toen een carbeurator aan, maar nog fucking spijt vanwel nog paar jaar met knalwitte chevrolet impala 8 pitter uit 1973 rondgetourd
later weggedaan, Jippie reed overal deuken er mee in
nee, measurement campquote:
Was goede muziek of is van hemquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:40 schreef DJMO het volgende:
Griekse zanger en componist Vangelis overleden
zag het in de bus al, jammer hequote:Op donderdag 19 mei 2022 19:40 schreef DJMO het volgende:
Griekse zanger en componist Vangelis overleden
Somehow i'll find my way home, conquest of paradie, chariots of fire, teveel om op te noemen.quote:
ja, dit is serieus een muzikant die ik ga missenquote:
Heb die LP nog ergens tussen de zooi hierquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Somehow i'll find my way home, conquest of paradie, chariots of fire, teveel om op te noemen.
Ik heb geen platenspeler helaas. Dat klinkt toch eigenlijk best wel gaaf, zo veel 'fijner' dan digitaalquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb die LP nog ergens tussen de zooi hier
Ow, op die manier.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat ik hem toen niet gekocht heb bedoel ik
Heb er nog een 78 toeren speler ook. Deurtje open en dicht is volume knopquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen platenspeler helaas. Dat klinkt toch eigenlijk best wel gaaf, zo veel 'fijner' dan digitaal
Tot over je oren?quote:
En alles uit haar hoofd hequote:
Geloof die hele frank visser verhalen nooit zoquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:23 schreef Maanvis het volgende:
Tof dat voor VI nog ff Mr Frank Visser komt
oh nou het is wel echt waar hoorquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof die hele frank visser verhalen nooit zo
Oh oke skaai.quote:Ze kunnen goed monteren en informatie achterwege laten
waarvanquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:44 schreef Paul het volgende:
Maanvis van fc utrecht mag je wel verslag doen
ok ik ben vi aan hetr kiijknquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Nu is fc utrecht Vitesse voor Europa ticket
Ik ook saai vanavond.quote:
minder saai dan gisteren en eeergisterenquote:
Meh, kies dan iets echts lokaals. Gewoon uit je eigen buurt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:40 schreef DJMO het volgende:
kijk eens liefjens.
https://www.devierdaagsesponsorloop.nl/actie/monique-verlind
Dit verhaal was bij DJMO in de straat toen ze nog in Alkmaar woondequote:Op donderdag 19 mei 2022 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof die hele frank visser verhalen nooit zo
Danke schon mein freundquote:
Ja die kaarsgate is wat mij betreft ook wel klaarquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
minder saai dan gisteren en eeergisteren
ik vind dat die boom over kaarsengate nu wel is doorgezaagd, die hoeft geen 10x doorgezaagd te worden
dus hopelijk kunnen ze vanaf volgende week gewoon weer grappen en grollen over de kut van tante sjaan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |