Bedankt, het trauma komt weer bovenquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Mooi jaar, 1998. Eerste WK dat ik keek.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
Even mopperen op mezelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tube die daar bij hoort is nog altijd fijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Mooi jaar, 1998. Eerste WK dat ik keek.
Nou, dit ja.quote:
Maar ik moet vanmiddag nog buiten gaan wandelen met personeelsuitje, dus dan is droog weer wel fijn op zich.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, dit ja.
Beter laten we die warmte voorlopig weer even weg, alleen regen is dan beter.
Och, als iedereen even nat wordt zie je dat ook niet meer, allemaal gelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik moet vanmiddag nog buiten gaan wandelen met personeelsuitje, dus dan is droog weer wel fijn op zich.
Ik heb voor de zekerheid wel een paraplu mee.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, als iedereen even nat wordt zie je dat ook niet meer, allemaal gelijk.![]()
Moet er alleen niet zo'n verrader tussen zitten met een paraplu op zak die dan droog gaat lopen of zo.
Oh, da's vervelend ja! Wij hebben ze gelukkig niet binnen, maar wel op het terras, waardoor de tegels nu ongeveer /\/\/\/\ in plaats van ________ liggen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:38 schreef Yesse het volgende:
OK. Ik heb mijn deur dichtgetaped met schilderstapeIk word helemaal gek van de mieren. We hebben alles al geprobeerd: gif in (de buurt van) het nest, gif in huis, lokdoosjes, heet water in het nest (maar die is volgens mij veel te groot en zelfs knoflookpoeder omdat dat volgens een website het geurspoor zou doorbreken (daar liepen ze gewoon lekker overheen).. Maar ze blijven elke keer via onze voordeur het huis vinden. Dat zijn geen kiertjes die je even dichtzet met permanente kit ofzo.
Nu hebben we de hoop dat de tape voldoende werkt om de mieren buiten te laten en hopelijk te laten onthouden dat er niks te halen valt
![]()
Grrrr(overigens geen problemen met mieren an sich, maar blijf lekker in de tuin)
Oh maar dat is ook niet chill.. Bij ons ligt er in de achtertuin zo'n klein hoopje zand maar de tegels zelf blijven gewoon in tact. De mieren waar we last van hebben zitten onder de stoep dus dat haal je ook niet even weg..quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, da's vervelend ja! Wij hebben ze gelukkig niet binnen, maar wel op het terras, waardoor de tegels nu ongeveer /\/\/\/\ in plaats van ________ liggen.
Deze kant op graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |