With the flow?quote:
ga je zo ook vi kijkenquote:
Die paul is wel redelijk grappigquote:
paul heeft helemala geen kutquote:
heb je iets tegen transmannenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:34 schreef murp het volgende:
[..]
Toen ie op sollicitatiegesprek kwam wel!
Helemaal niets mis mee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Selfies met Paul?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:53 schreef DJMO het volgende:
Ik zat even in m'n facebook herinneringen te bladeren, kom ik toch twee selfies tegen waarvan ik nu tegen mezelf zeg: dat je dat ooit hebt durven posten![]()
Nee. En deze selfies ga ik echt niet repostenquote:
Dat heb ik soms met posts van anderen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:53 schreef DJMO het volgende:
Ik zat even in m'n facebook herinneringen te bladeren, kom ik toch twee selfies tegen waarvan ik nu tegen mezelf zeg: dat je dat ooit hebt durven posten![]()
Jamaar..... dit is een Paul-topicquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. En deze selfies ga ik echt niet reposten
quote:
Ik weet wel dat je mij niet moet en me het liefst uit ONZ geband ziet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat heb ik soms met posts van anderen.
Op de juiste plekken schrijf je wel leuke stukjes.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je mij niet moet en me het liefst uit ONZ geband ziet.
Konden we dat ook maar van jou zeggen. Maar helaas alleen maar bagger.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op de juiste plekken schrijf je wel leuke stukjes.
Ja, en hier post ik vaak onzin, net als iedereen. Learn to deal with it.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op de juiste plekken schrijf je wel leuke stukjes.
Dit is random meeloper gedrag.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Konden we dat ook maar van jou zeggen. Maar helaas alleen maar bagger.
Jij bepaalt niet wat anderen waar posten. En nu ga je weer mooi op block met je gezeurquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dan klik ik dat aan en is het een vrije keuze om zoiets te lezen in dts wil ik gewoon punten geen daily updates
Tja, wie lokt wie nou uit ?quote:
Grijp maar in.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Kalmeer allemaal of ik grijp direct in
Ik heb scrupuleus vast geroepenquote:
We wachten af.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb scrupuleus vast geroepen![]()
Die gaat er zo met harde hand overheen
O jee 🥹quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb scrupuleus vast geroepen![]()
Die gaat er zo met harde hand overheen
Ik ben geen jongenquote:
wat dan wel?quote:
Een DJMO.quote:
* Maanvis noteert het in zijn boekje der geslachten..quote:
EN ANDERSquote:
Graag overlaten aan scrupuleusquote:
Ja ik. De noordpier op en af en daarna naar timboektoequote:Op woensdag 18 mei 2022 22:48 schreef DJMO het volgende:
Wat zal ik nou morgen eens gaan doen?
Ik had het aanbod van m'n fysio om 's middags om half vier langs te komen voor m'n schouder en elleboog, maar dat heb ik afgewimpeld met de smoes dat ik niet op tijd kon zijn omdat ik om één uur in utrecht moest zijn, maar dat is vrijdag pas. Dus die afspraak staat nu voor dinsdag half tien. Komt mooi uit, want dan kan ik daarna m'n tante ophalen van het station die dag langs wil komen.
Maar nu moet ik morgen nog iets te doen hebben. Iemand suggesties?
bij @Foshizzle79 de sleutels van de treinen ophalen en daarna gaan freeridenquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:48 schreef DJMO het volgende:
Ik had het aanbod van m'n fysio om 's middags om half vier langs te komen voor m'n schouder en elleboog, maar dat heb ik afgewimpeld met de smoes dat ik niet op tijd kon zijn omdat ik om één uur in utrecht moest zijn, maar dat is vrijdag pas. Dus die afspraak staat nu voor dinsdag half tien. Komt mooi uit, want dan kan ik daarna m'n tante ophalen van het station die dag langs wil komen.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij @:foshizzle79 de sleutels van de treinen ophalen en daarna gaan freeriden
Moet wel wat schuivenquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben ik wel machinist Kedenge dengquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk een optie?quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:48 schreef DJMO het volgende:
Ja man, ben geen liefdadigheidsinstantiequote:Op woensdag 18 mei 2022 22:56 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Kijk, dat is nu weer mijn slimme fossie. Niks voor niets
Voor niks gaat de zon op. Geef al zat weg ookquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja man, ben geen liefdadigheidsinstantie
Ik ben tegenwoordig mn eigen goede doelquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Voor niks gaat de zon op. Geef al zat weg ook
Beste doelquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig mn eigen goede doel
Ja dacht ik ookquote:
Smeerpijpenquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
NWS / Uiterst zeldzame apenpokkenvirus rukt gestaag op in Europa
Wtf
Lolquote:
Ken hem toch nietquote:
Ik neem aan dat je scheveningen bedoelt? mweh, zou kunnen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:12 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maar is het wat, lopen op de pier? Vandaag gedaan. Heerlijk rozig nu
Nee wijk aan zee, daarna bakkie doen bij paviljoen timboektoe. Pier is 3 of 5km lang,alweer vergetenquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je scheveningen bedoelt? mweh, zou kunnen.
Doe me eens een google maps pin?quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:14 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee wijk aan zee, daarna bakkie doen bij paviljoen timboektoe. Pier is 3 of 5km lang,alweer vergeten
Nope, wel scheveningen. Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:17 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lukt niet hiermee. Noordpier wijk aan zee.nooit geweest dan?
Rob weet dat wel als zaankanter? Heel gezellig lopen ook. Komt geen einde aan die pier. Maar Makkie voor jouquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope, wel scheveningen. Ik zal eens kijken
@Rob ??quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Rob weet dat wel als zaankanter? Heel gezellig lopen ook. Komt geen einde aan die pier. Maar Makkie voor jou
waarom las ik zaadkanterquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Rob weet dat wel als zaankanter? Heel gezellig lopen ook. Komt geen einde aan die pier. Maar Makkie voor jou
Same !quote:
quote:
Hans anders een optie?quote:
A dirty mind..quote:
verboden om in PaulSc oveer voetbal te praten?quote:
Storm en regen houd mij niet tegen om bij jou te zijn, want jij bent een ware zegen. Welterusten lieverdquote:
Wow! Nog een woordkunstenaar ook ! 😉 slaap lekker schat!quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:58 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Storm en regen houd mij niet tegen om bij jou te zijn, want jij bent een ware zegen. Welterusten lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:58 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/293105/(...)isten-in-mexico.html ik las: Buttplug valt op bootje met toeristen in mexico
Niet alleen met woorden hoorquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wow! Nog een woordkunstenaar ook ! 😉 slaap lekker schat!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OK dan ! Nu ben ik benieuwdquote:
Lekkere timing weer, zoiets zeggen en dan ervandoor gaanquote:Op donderdag 19 mei 2022 00:04 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ben ook nog een sexueel atleetnu weg
Ik val niemand aanquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nope. Meer jouw eigen gedrag. Jammer genoeg zie je dat zelf niet in.
de druktequote:
ja ik heb dat bericht toch al gedeeld hierquote:Op donderdag 19 mei 2022 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
@:Maanvis
Weet je nog dat we het over deze 3 hadden?
[ afbeelding ]
Dat weet ik toch niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 01:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik heb dat bericht toch al gedeeld hier
Rare wereldquote:Op donderdag 19 mei 2022 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
@:Maanvis
Weet je nog dat we het over deze 3 hadden?
[ afbeelding ]
Die Micha Kat maakt zich belachelijk bij de Ierse rechter.quote:Op donderdag 19 mei 2022 01:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik heb dat bericht toch al gedeeld hier
lees jij niet alles terugquote:
alleen als je ook overal op klikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |