Ja, had dat ding nog nooit gezien en gebruikt, zat bij de inboedel van de vorige huurder. Werkt lekker. En ben veel wormen tegengekomenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:16 schreef Nanuke het volgende:
Ziet er goed uit! Lekkere bezigheid altijd he.
: 9 Welke?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:52 schreef Hupje het volgende:
In mijn moestuinbak komen mijn eerste zaailingen van de peulen op![]()
[ afbeelding ]
Oh shit, ik heb ze voorgezaaid in de kas en ze gingen als een tiet. Vergeten dat ik ze vandaag wilde uitplanten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:52 schreef Hupje het volgende:
In mijn moestuinbak komen mijn eerste zaailingen van de peulen op![]()
[ afbeelding ]
Ik zou een doordrager combineren met een vroege. Heb je langer aardbeien.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:11 schreef Donna het volgende:
Mijn dochter wil graag aardbeien deze zomer. Welke soort kan ik dan het beste nemen?
Dat laatste kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou een doordrager combineren met een vroege. Heb je langer aardbeien.
En niet teveel kopen want ze verspreiden zich sneller dan zevenblad.
Haha ok dat is zeker goed om te weten!quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou een doordrager combineren met een vroege. Heb je langer aardbeien.
En niet teveel kopen want ze verspreiden zich sneller dan zevenblad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eronder ga ik denk ik ook aarbeien planten, met dank aan de opmerkingen hierboven.
Dit is het fruit-stukje van de moestuin, en je kijkt over het hekje de tuin van de buren in. De perenboom staat al in de bloei en rondom staan ook nog wat bessenstruiken.
Eigen aardappelsquote:Op donderdag 20 april 2023 00:37 schreef DeHovenier het volgende:
Aardappelen gepoot ( 'Bildtstar')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:07 schreef Tuindier het volgende:
Mijn man zette vandaag de trellis in de grond waar ik mijn frambozen tegen wil zetten.Hou je ze in de potten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eronder ga ik denk ik ook aarbeien planten, met dank aan de opmerkingen hierboven.
Dit is het fruit-stukje van de moestuin, en je kijkt over het hekje de tuin van de buren in. De perenboom staat al in de bloei en rondom staan ook nog wat bessenstruiken.disclaimer
Betongaas. Soms met wat gaas erover maar dat wil ik uitfaseren.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eigen aardappelsHier zijn ze 1,5 week geleden de grond in gegaan.
Welke rekken gebruiken de users hier voor erwten en peulen? Ik zoek de beste oplossing.
Nee, ik ga ze in de grond zetten. Woekerende frambozen schijnen beheersbaar te zijn. Bramen niet, dus die blijft lekker in zijn pot.quote:
Als beheersbaar betekent dat je ze goed herkent, die scheuten framboos die overal opduiken, dan herken ik me met mijn herfstframboos wel in je tekst.quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:54 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Nee, ik ga ze in de grond zetten. Woekerende frambozen schijnen beheersbaar te zijn. Bramen niet, dus die blijft lekker in zijn pot.
Ik las ook dat ze (relatief) makkelijk te verwijderen zijn, als je het in de gaten houdt. Ze zijn nog niet geplant, dus ik kan het ook nog met pot en al ingraven.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als beheersbaar betekent dat je ze goed herkent, die scheuten framboos die overal opduiken, dan herken ik me met mijn herfstframboos wel in je tekst.
Jij kan een heuse groentezaak beginnen straksquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Medetuinders hadden 4 bloemkoolplantjes over, dus die heb ik gelijk in de grond gestopt. Ze zijn wel gebogen, ben benieuwd of het wat wordt.
Eentje heeft het niet gered
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wat spul voorgezaaid (koolrabi, rode kool, spruitjes en prei)
[ afbeelding ]
En aardappels gepoot
Zit nu op 30 stuks.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |