Goed bezigquote:Op zondag 15 maart 2026 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jazeker. Eind februari begon ik met de pepers. Sindsdien heb ik ook tomaten, wat sierplanten/bloemen en tijm gezaaid. Dat was allemaal binnen onder een groeilamp.
Buiten heb ik 2 weken geleden tuinboon en spinazie gezaaid. Vandaag wortel, raapsteel, meiraap, erwten, broccoletto, pluksla en radijs. Bijtijds, maar ik mag vanaf vandaag minimaal 2 weken niet in mijn moestuin lopen. De paden rond de bakken worden over een uurtje ingezaaid. Maar eerst oogst ik nog even knolselderij en boerenkool, nu het nog kan.
Ik heb mijn moestuinbak weer startklaar gemaakt en heb de eerste dingen (voor)gezaaid, zoals het van de app mocht. Er stond nog palmkool en snijbiet, die lijken de winter aardig doorgekomen te zijn. De frambozenplant en de blauwebessenplant beginnen ook weer, de druivenplant is nog in rust.quote:
Dat is bij mij het enige wat wél op kwamquote:Op woensdag 8 april 2026 19:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik weet niet wat het is maar alles komt goed op behalve de peulen. Geen idee wat ik verkeerd doe
Oh nou.. dan wisselen we elkaar af.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:05 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dat is bij mij het enige wat wél op kwam(allemaal oude zaden)
Heb je al geprobeerd ze eerst 24 uur te weken in water? Dat helpt soms wel.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh nou.. dan wisselen we elkaar af.
Ik ga ze nog maar eens proberen te zaaien. Want zodra de wintererwt er uit is wil ik eigenlijk de peulen er in hebben.
Ja allemaal al geprobeerd. Ik denk dat ik gewoon weer de Yolo van vorig jaar ga toepassen.. rechtstreeks zaaien in de grond.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd ze eerst 24 uur te weken in water? Dat helpt soms wel.
Hier staat het huis vol tomaten en pepers. In de kas ook al volop voorgezaaid en de eerste dingen staan buiten. Paar doperwten, peulen en spinazie o.a. we zijn nu echt weer begonnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |