Dit heb ik heel lang gehad in de kas en in mindere mate buiten. Die aten ook jonge komkommerplanten tot de grond op, onthoofdden tomaat-paprika-peper etc.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
de enorme familie pissebedden die ze allemaal opeten
Er bestaat een aaltjesval tegen pissebedden, wellicht een optie?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Aardbeien in de kas rijpen prima, maar ik kan er maar weinig van oogsten vanwege de enorme familie pissebedden die ze allemaal opeten![]()
Ja, die heb ik sinds kort in de kas staan, geen idee of het effect gaat hebben, ik vond het erg aan de prijs.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:37 schreef Twieki het volgende:
[..]
Er bestaat een aaltjesval tegen pissebedden, wellicht een optie?
De tayberries doen het hier ook fantastisch, samen met de aalbessen kan ik hier nu elke dag van eten door de yoghurtquote:Op zondag 21 juni 2026 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het gaat de goede kant op in de tuin.
Om de dag een enorme hoeveelheid braambozen. Ook al wat jostabessen en regelmatig een handje frambozen. Die groene dingen zijn de groeistengels van knoflook.
[ afbeelding ]
Experiment met tuinbonen van de WUR is afgerond. Net als vorig jaar is de opbrengst naast knoflook veel minder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze week eten we o.a. paksoi, koolrabi, erwtjes en vooral veel fruit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |