Dit vind ik een hele persoonlijke vraagquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die grote vieze erwten? Geef mij dan maar kleintjes. Hoe is het met je gewicht trouwens?
En je achternaam?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:32 schreef KingRoland het volgende:
heb ze de afgelopen dagen allemaal opgegeten haha
quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe is het met je gewicht trouwens?
Ik kom dus niet aan van magnums omdat ik ze weer direct uitkots als een soort milkshake maar met dezelfde smaak nog.quote:
wat is jouw mening over perenijsjes?quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom dus niet aan van magnums omdat ik ze weer direct uitkots als een soort milkshake maar met dezelfde smaak nog.
Super handig.
Hoe hangt de vlag erbij, vandaag?quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een aardappel is precies hetzelfde als groente eten
Hap slik weg dus goed.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat is jouw mening over perenijsjes?
Mijn deelneming.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk vlak? Mijn werkdag was fantastisch kut in ieder geval gewoon weer een nette 13 uur.
Je hebt groot gelijk maat. Morgen weer hondenweer.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vrije woensdagen-genot, hele dag in het zonnetje biertjes naar binnen gewerkt
Nog een kilootje of 50 over? Lekker man.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele persoonlijke vraag
Maar ik ben afgelopen 2 weken 2,5 kilo afgevallen nu ik weer flink sport en aan IF doe(@:neef_wuppie)
Ook wel weer eens lekker.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk maat. Morgen weer hondenweer.
Heb je alles wat relevant is gezien? Laat die altijd gewoon doorlopen eigenlijk, kost letterlijk een paar euro.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb Amazon prime opgezegd.
@:lenny_leonard
Ja eigenlijk wel en al 5 maanden niet echt opgezeten ofzo. Ik heb best veel van die kleine abbo's en als je het op jaarbasis gaat bekijken kost het toch wel weer wat knaken. Neem het later wel weer eens.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je alles wat relevant is gezien? Laat die altijd gewoon doorlopen eigenlijk, kost letterlijk een paar euro.
Nieuwe seizoen van Clarksons farm ooitquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel en al 5 maanden niet echt opgezeten ofzo. Ik heb best veel van die kleine abbo's en als je het op jaarbasis gaat bekijken kost het toch wel weer wat knaken. Neem het later wel weer eens.
Genotquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:17 schreef Elan het volgende:
KroketBroodje in BTC / Waarschuwing voor platform Bitcoinmeester, ik ben gehackt volgens hun
Klaasgod
Klaas is een paar stuivertjes verloren. Dat wordt geen zakje snoep vanavond.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:17 schreef Elan het volgende:
KroketBroodje in BTC / Waarschuwing voor platform Bitcoinmeester, ik ben gehackt volgens hun
Klaasgod
Nu kan hij opeens wel heel serieus zijnquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:17 schreef Elan het volgende:
Klaasgod
Je zou zeggen dat klaas zijn geld niet zelf mag beheren.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Klaas is een paar stuivertjes verloren. Dat wordt geen zakje snoep vanavond.
Topshow is dat jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen van Clarksons farm ooit
Maar verstandig hoor had ik die daadkracht maar.
Morgen een aanklacht bij de AFM. Die jongens van Bitcoinmeester doen vannacht geen oog dicht .quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:45 schreef Caland het volgende:
Het zou vandaag toch gaan regenen aan het eind van de middag
Woedend ben ik
O ja, dat is de enige reden waarom ik daar een abonnement wil.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen van Clarksons farm ooit
Maar verstandig hoor had ik die daadkracht maar.
Het is wel duidelijk dat al die bitcoinknakkers Harvard nog nooit van binnen hebben gezien. ( @Erasmus dit is geen persoonlijke aanval).quote:
(lol)quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:17 schreef Elan het volgende:
Klaasgod
Klaasweetnietallesgenotquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:17 schreef Elan het volgende:
Klaasgod
Lekker maat. Welverdiende like gezet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb Amazon prime opgezegd.
@:lenny_leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |