Lekker slipe.quote:
sterktequote:Op woensdag 18 mei 2022 01:53 schreef sly-nl het volgende:
Peer 'm ook.
Nog wat typewerk afmaken voor morgenvroeg en ga zo toch nba eastern finals kijken. Morgen gesloopt maar moet het zien![]()
Nighty Night
Succes morgen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 01:53 schreef sly-nl het volgende:
Peer 'm ook.
Nog wat typewerk afmaken voor morgenvroeg en ga zo toch nba eastern finals kijken. Morgen gesloopt maar moet het zien![]()
Nighty Night
Tingeltangel muziekquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is verslavendEen dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd. Oder so etwas :p
Dat. Soms ga ik live op Twitch. Maar mijn volgers zijn voor een groot deel professionele muzikanten dus dat is ietwat intimiderendquote:
Die kunnen best wel leuk zijn.quote:
Tonja ook wel.quote:
Toen de pandemie begon heb ik mijn gitaar uit het stof getrokken. Daarna ontdekte ik de muziek afdeling op Twitch. Ik mod me nu de tering daar voor een aantal muzikanten. En ik ben blijven spelen.quote:
Andrew York's Snowflight on the nylonquote:Op woensdag 18 mei 2022 02:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen de pandemie begon heb ik mijn gitaar uit het stof getrokken. Daarna ontdekte ik de muziek afdeling op Twitch. Ik mod me nu de tering daar voor een aantal muzikanten. En ik ben blijven spelen.
Ik zie mezelf nog steeds als een beginner, maar ik boek wel vooruitgang.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:17 schreef tonja het volgende:
Nogmaals, ben pas 2 jaar serieus bezig, maar als je wat wil horen..
Ah ja die ook, die is nog op mijn Ovation Balladeer. Die moet ik nog een keer opnemen. Ben wel beter nu. En ik heb nu een klassieke gitaar met nylon snaren.quote:
hoe dat zo? op een instrument bedoel je?quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:25 schreef tonja het volgende:
Dit zijn de liedjes die ik min of meer kan spelen
https://www.streamersonglist.com/t/tonjatekenshow/songs
Hey FANN.quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:30 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe dat zo? op een instrument bedoel je?
Wel leuk filmpje trouwens en mooi led ook wel![]()
Jah gitaar en zang. Dat gerook van me helpt trouwens niet :pquote:Op woensdag 18 mei 2022 02:30 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe dat zo? op een instrument bedoel je?
Wel leuk filmpje trouwens en mooi led ook wel![]()
How dare you!!quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:31 schreef FANN het volgende:
oh... ik had niet teruggelezen
sorry![]()
ik kwam zomaar binnen vallen
ah... tjaquote:Op woensdag 18 mei 2022 02:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah gitaar en zang. Dat gerook van me helpt trouwens niet :p
Hai FFquote:
Daar hou je wel een beetje rauw randje aan over .. niets mis meequote:Op woensdag 18 mei 2022 02:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:31 schreef tonja het volgende:
[..]
ah.. ik ben aan het leuisteren !!quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:17 schreef tonja het volgende:
Nogmaals, ben pas 2 jaar serieus bezig, maar als je wat wil horen..
Ik bewaar het voor de DT.quote:
thanksquote:Op woensdag 18 mei 2022 02:39 schreef FANN het volgende:
[..]
IK heb 2 liedjes geluisterd![]()
Tonjavoor jou!
Een spelletje in DTS.quote:
lekker koeze.quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi gedaan !
Maar nu ga ik slapen
Trusten Allemaal!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2022 02:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi gedaan !
Maar nu ga ik slapen
Trusten Allemaal!
OMGquote:Op woensdag 18 mei 2022 02:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een spelletje in DTS.![]()
Wie de laatste posts had pakte iets van 30 punten.
FOK1 gaat dan even dicht rond 3:38.
Mensen komen daar hun bed voor uit,of worden woest wanneer een ander wint .Er zijn beeldschermen en muizen gesneuveld.quote:
Serieus??quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen komen daar hun bed voor uit,of worden woest wanneer een ander wint .Er zijn beeldschermen en muizen gesneuveld.
Ik verzin het niet hoor.quote:
No worries, ik ben niet van plan om mee te doen. Ergo zal geen gebruik maken van deze inside informationquote:
Denk jij dat het wanneer open alles weer pais en vree is?quote:
Ik wilde net mijn truukjes uit gaan leggen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:56 schreef tonja het volgende:
[..]
No worries, ik ben niet van plan om mee te doen. Ergo zal geen gebruik maken van deze inside information
Neequote:Op woensdag 18 mei 2022 02:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk jij dat het wanneer open alles weer pais en vree is?
Dan was het dan een leuke tijd.quote:
quote:
Shit happensquote:Op woensdag 18 mei 2022 03:34 schreef FreshFruit het volgende:
Heel mooi.
Ik heb dat ooit ook weleens meegemaakt.Ik vond haar echt wel heel leuk,maar zij mij niet dus.
Maar je wil soms hebben wat je niet kan krijgen.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 03:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je wil soms hebben wat je niet kan krijgen.
Ik weet nu ook niet haar naam niet eens meer,maar was wel een soort verliefd op haar.En dat wist ze ook wel.quote:
Ik ben vroeg wakkerquote:Op woensdag 18 mei 2022 06:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi Pullup, kon je oook niet slapen of ben je ook al zo vroeg?
Ah...ja dan is het niet zo vreemd..quote:Op woensdag 18 mei 2022 06:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben vroeg wakkerMeestal iets na 6 uur
Wauw Mooi zeg!quote:Op woensdag 18 mei 2022 06:18 schreef pullup het volgende:
Dan kijk ik meestal wat plaatjes en berichtjes. En luster wat youtubes en dan ben ik weer klaar voor het werk
Reconstructed Cobra Skeleton
[ afbeelding ]
Hehe soms wou ik dat ik dat ook kon maar er uit is er uit hierquote:Op woensdag 18 mei 2022 06:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...ja dan is het niet zo vreemd..
Maar ik was laat naar ben gegaan, dus ik heb best een paar uurtje geslapen.geen ramp hoor staks weer verder slapem
Mooiquote:Op woensdag 18 mei 2022 06:18 schreef pullup het volgende:
Dan kijk ik meestal wat plaatjes en berichtjes. En luster wat youtubes en dan ben ik weer klaar voor het werk
Reconstructed Cobra Skeleton
[ afbeelding ]
Hey Chanelquote:
Hey Enginequote:
Hey Dotquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engineal weer terug in Nederland?
O< die is het niet gewend om van huis te zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:28 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot
Nee nog niet. Precies een weekje nog. M'n collega heeft er wel een beetje genoeg van ondertussen heb ik het idee
Nee eerste keer dat hij zolang van huis is. Is ook wel een beetje onzin om het weekend nog hier te blijven maar ik vind het wel prima eigenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O< die is het niet gewend om van huis te zijn?
Kan je nog mooi van d e omgeving genieten tochquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nee eerste keer dat hij zolang van huis is. Is ook wel een beetje onzin om het weekend nog hier te blijven maar ik vind het wel prima eigenlijk.
Dit is Beam Bosk.quote:
Morguh fruitvliegje ( las ik vanmorgen vond hem wel leukquote:
Hey Dot,quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh fruitvliegje ( las ik vanmorgen vond hem wel leuk)
Nee geen gezin verder. Zo zie ik het ook. En als we dit weekend zouden gaan dan moet ik volgende week weer naar het werk komen terwijl ik zo meteen Hemelvaart en lang weekend vrij heb bij thuiskomstquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nog mooi van d e omgeving genieten toch
Maar misschien heeft hij een gezin, dan kan ik mij voorstellen dat hij liever naar huis gaat
Arme beam, hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dot,![]()
Beam gaat vast nog veel avonturen beleven beleven maar is nu even ziekjes.
[ afbeelding ]
Kijk dat is het betere werk, je kan het weekend vakantie vieren in de baas zijn tijdquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee geen gezin verder. Zo zie ik het ook. En als we dit weekend zouden gaan dan moet ik volgende week weer naar het werk komen terwijl ik zo meteen Hemelvaart en lang weekend vrij heb bij thuiskomst
Project van mijn broertje.Die kan niet stilzitten.Verzint altijd wel iets.Voorheen maakte hij vijvers en plantenbakken uit afvalstukken van silo`s.Dat kwam van zijn werk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme beam, hoe kom je daar nu weer bij?
Geinig!quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is Beam Bosk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen FANN.quote:
geweldig! heel creatief, en die plantenbakken zijn ook mooi, goe gedaan van je broertjequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
Dat zijn trouwens die plantenbakken die hij ook maakt.
Moet je wel ruimte voor hebben,maar dan staat het ook wel heel mooi.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:07 schreef FANN het volgende:
[..]
geweldig! heel creatief, en die plantenbakken zijn ook mooi, goe gedaan van je broertje
Met moai waar.quote:
O dat doet hij leuk zeg, leuk om in de tuin te zetten zoietsquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Project van mijn broertje.Die kan niet stilzitten.Verzint altijd wel iets.Voorheen maakte hij vijvers en plantenbakken uit afvalstukken van silo`s.Dat kwam van zijn werk.
Is van polyester en daar komt dan een coating overheen dus onverwoestbaar ook.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doet hij leuk zeg, leuk om in de tuin te zetten zoiets
Mooie plant op foto 2.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:16 schreef marcb1974 het volgende:
Moeten jullie eerst nog sporten?
[ afbeelding ]
Of klaar voor de vakantie............?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vriend aloa.quote:
Geen van beidequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:16 schreef marcb1974 het volgende:
Moeten jullie eerst nog sporten?
[ afbeelding ]
Of klaar voor de vakantie............?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feestje?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
Dag 3 al dat ze hierboven aan het boren,slopen,spijkeren en rammen aan het zijn.
Was het maar zo`n feest.quote:
Okquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is Beam Bosk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch leuk?quote:
Zeker, die komt nog eens ergensquote:
Ok heb net boodschappen gedaan maar volgens mij gaat het regenen... Kan je beter nu gaan doenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:15 schreef puzziepie het volgende:
Goedemorgen![]()
Prachtig weer , straks lekker een stuk lopen
FANN!!!quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ok heb net boodschappen gedaan maar volgens mij gaat het regenen... Kan je beter nu gaan doen
het is heerlijk weer
quote:
Nog steeds niet maar we zijn wel rustiger aan gaan doen, het is nu wel erg heet daar want geen bomenquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanelalles al klaar op de camping?
Zal ik Beam Bosk sturen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nog steeds niet maar we zijn wel rustiger aan gaan doen, het is nu wel erg heet daar want geen bomen
Volgens mijn buienradar (nog) nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ok heb net boodschappen gedaan maar volgens mij gaat het regenen... Kan je beter nu gaan doen
het is heerlijk weer
Ook gedaan even rondje Frankendael park. Kom er wel vaker maar deze keer had ik mijn telefoon mee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:15 schreef puzziepie het volgende:
Goedemorgen![]()
Prachtig weer , straks lekker een stuk lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook gedaan even rondje Frankendael park. Kom er wel vaker maar deze keer had ik mijn telefoon mee. [ [ [url=https://www.forumsmileys.nl/smileys/foto.gif]afbeelding ]link[/url] | afbeelding ]Ziet er prima uit.. Ik reed er altijd langs, maar nooit geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is helemaal niet zo groot, maar je kan er in verdwalen in alle bospaadjes. Ik zie elke keer wat nieuws. Er schijnen ook kruiden en eetbare planten te groeien. Ik zie ook wel mensen wat plukken. Ik waag me er maar niet aan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er prima uit.. Ik reed er altijd langs, maar nooit geweest
[..]
Ook gedaan even rondje Frankendael park. Kom er wel vaker maar deze keer had ik mijn telefoon mee. [ [ [url=https://www.forumsmileys.nl/smileys/foto.gif]afbeelding ]link[/url] | afbeelding ]Wauw!! Tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Heer aloa.quote:
[..]
Ook gedaan even rondje Frankendael park. Kom er wel vaker maar deze keer had ik mijn telefoon mee. [ [ [url=https://www.forumsmileys.nl/smileys/foto.gif]afbeelding ]link[/url] | afbeelding ]Mooi daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nog een weekje.quote:
Gehts losquote:
Mario geburtstag.quote:
[..]
Ook gedaan even rondje Frankendael park. Kom er wel vaker maar deze keer had ik mijn telefoon mee. [ [ [url=https://www.forumsmileys.nl/smileys/foto.gif]afbeelding ]link[/url] | afbeelding ]Ja het is daar echt leuk, ik woonde vroeger aan de noordkant, net niet aan het park maar we hadden wel uitzicht er opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Nou het zit nog wat op slotquote:
Ah datquote:
Voor mij hoeft het niet meer.quote:
Ik was hier om 11:00 Een paar honden te bekennenquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is daar echt leuk, ik woonde vroeger aan de noordkant, net niet aan het park maar we hadden wel uitzicht er op
quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was hier om 11:00 Een paar honden te bekennen. Vondelpark is op deze dag echt druk en morgen een vuilnisbelt[ link | afbeelding ]
Gratuliere.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:14 schreef mario390 het volgende:
heute heeft onkel franzi verjaardag
en nog somige de ik kenn
en zangeres is vandaag 60 geworden
O dan is het inderdaad afzien. Dat wordt nog wat van de zomer danquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nog steeds niet maar we zijn wel rustiger aan gaan doen, het is nu wel erg heet daar want geen bomen
Gratuliert mit dein Onkel Franzi und die andere bekantenquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:14 schreef mario390 het volgende:
heute heeft onkel franzi verjaardag
en nog somige de ik kenn
en zangeres is vandaag 60 geworden
Elke zonnige dag is het daar een vuilnisbeltquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was hier om 11:00 Een paar honden te bekennen. Vondelpark is op deze dag echt druk en morgen een vuilnisbelt[ link | afbeelding ]
In het weekend.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Al even op het strand geweest?
Mario kan niet echt goed met onkel Franzi.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratuliert mit dein Onkel Franzi und die andere bekanten
Onkel Franzi aus Wien is wel eens zn handy kwijt en niet te bereikenquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario kan niet echt goed met onkel Franzi.
Moeilijk om je eigen rotzooi op te ruimenquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik kwam daar liever niet meer op mooie dagen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Moeilijk om je eigen rotzooi op te ruimen
Ik ben er ook al lang niet meer geweestquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik kwam daar liever niet meer op mooie dagen.
En dan moet Mutti weer die kant op.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Onkel Franzi aus Wien is wel eens zn handy kwijt en niet te bereiken
Vondelpark is wel leuk,maar Sarphatipark zat ik liever.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Moeilijk om je eigen rotzooi op te ruimen
Toen ik nog een hond had ging ik liever lopen in het Rembrandtpark. Ruimer en leger. Todat ik twee keer benaderd werd door "mannen" toen was ik dat ook wel zat.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er ook al lang niet meer geweest
EN dan is het pizza Diavolo tijdquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan moet Mutti weer die kant op.
Dat dus.Er is ook nog iets anders met onkel.Hij is vervelend met kerst ofzo.quote:
Daar fiets ik nog wel eens door, maar de laatste keer was er onderhoud aan verschillende bruggen en ver omgeleid ...quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ik nog een hond had ging ik liever lopen in het Rembrandtpark. Ruimer en leger. Todat ik twee keer benaderd werd door "mannen" toen was ik dat ook wel zat.
OK dat heb ik gemist of ben ik vergetenquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus.Er is ook nog iets anders met onkel.Hij is vervelend met kerst ofzo.
Werd je toen ook benaderd?quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar fiets ik nog wel eens door, maar de laatste keer was er onderhoud aan verschillende bruggen en ver omgeleid ...
Kom op Oostenrijkquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
mutti heeft op zaterdag
4:3 vor norway
nog 2,5 min
Allemaal aan het barbecueën toch?quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik kwam daar liever niet meer op mooie dagen.
Park hier stelt niks voor.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vondelpark is wel leuk,maar Sarphatipark zat ik liever.
Wel je rommel opgeruimd?quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wel een paar keer gedaan .. lang geleden ...
Hier best leuke parken,en de Groene ster in de buurt.quote:
Van een jongetje die wereldleider gaat worden.quote:
Daar wel iddquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier best leuke parken,en de Groene ster in de buurt.
Tsjaaquote:
Het zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van een jongetje die wereldleider gaat worden.
Dat zei hij zoiets.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa
[..]
Het zou verboden moeten worden.
Ik heb niets gezienquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan kan hij het weer wissen en raakt ie die gedachte weer kwijt.
En niet smeren.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Straks geeft hij zijn kind lavendel te eten
Ongeslachtelijke voortplanting.quote:
De laatste telegram die ik kreeg was in de 80's.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Die krijg ik nog amper![]()
Meer whatsapp of telegram.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De laatste telegram die ik kreeg was in de 80's.
quote:Telegram is een gratis cross-platform berichtendienst en IP-telefoniedienst. Telegram-gebruikers kunnen versleutelde en zelfvernietigende berichten, foto's, video's, stickers en bestanden (alle bestandstypes zijn ondersteund) uitwisselen. De clients zijn open source, terwijl de servers propriëtaire software zijn.[1]
Telegram is beschikbaar voor mobiele platforms (Android, iOS en Windows Phone), voor de desktop (macOS, Windows en Linux) en daarnaast is er een webapplicatie. Telegram biedt ook een API aan, waarmee ontwikkelaars hun eigen clients kunnen maken.
De berichten en media worden versleuteld opgeslagen op de server en de communicatie tussen de client en server is ook versleuteld. De applicatie heeft ook de mogelijkheid tot het versturen van berichten en media met end-to-end-versleuteling. Het veiligheidsmodel van Telegram is echter niet zonder kritiek, mede omdat end-to-endversleuteling standaard niet ingeschakeld is. Bovendien gebruikt Telegram een zelf-ontwikkeld cryptografisch protocol, een gegeven waarop menige cryptografische expert kritiek heeft geuit.[2][3][4][5][6][7][8] Telegram van zijn kant houdt vol dat hun protocol wel degelijk veilig is en meent dat er nog geen lekken of kwetsbaarheden gevonden zijn.[9]
Docu op Netflix over Telegram.quote:
https://www.netflix.com/w(...)f8d2e7_ROOT%2C%2C%2Cquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:28 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Interessant wel![]()
Zal vanavond ff kijken.
Ik heb twee hele oude Nokia’s die nog werken. Daar staan heel wat meer dan 20 berichtjes op. En dat is ook de reden dat ik ze heb bewaard: ik kon die berichtjes niet overzetten naar een andere telefoon.quote:
Ik had er ook één. Perfect ding, en snakequote:
De Groene ster? Ik ga liever naar een gewoon café.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier best leuke parken,en de Groene ster in de buurt.
Jij bewaart je Nokia om smsjes te bewaren en Rutten gooit zijn smsjes en telefoon juist wegquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb twee hele oude Nokia’s die nog werken. Daar staan heel wat meer dan 20 berichtjes op. En dat is ook de reden dat ik ze heb bewaard: ik kon die berichtjes niet overzetten naar een andere telefoon.
[ afbeelding ]
Ooit eentje per ongeluk mee gewassen...maar ding deed het gewoon nogquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb twee hele oude Nokia’s die nog werken. Daar staan heel wat meer dan 20 berichtjes op. En dat is ook de reden dat ik ze heb bewaard: ik kon die berichtjes niet overzetten naar een andere telefoon.
[ afbeelding ]
Ik had een lichtblauwe 3310, prima toestel en inderdaad snake. Ik heb het spelletje een tijdje geleden op mijn iPhone gedownload en dan is het het toch net niet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er ook één. Perfect ding, en snake
Daar had ik dan niks mee ..quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er ook één. Perfect ding, en snake
3310 had ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een lichtblauwe 3310, prima toestel en inderdaad snake. Ik heb het spelletje een tijdje geleden op mijn iPhone gedownload en dan is het het toch net niet.
Op de fietsquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:20 schreef chufi het volgende:
Ik ben ooit begonnen met zoiets
[ afbeelding ]
Wel een gevarentoeslag erbij gekregen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:37 schreef chufi het volgende:
of eigenlijk standby telefoon om de week was ik de lul, want we waren maar met zn 2en
Was niet echt veel .... ben daar toen ook uiteindelijk vertrokkenquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel een gevarentoeslag erbij gekregen?
Toch niet omdat je zo'n ding mee moest nemen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Was niet echt veel .... ben daar toen ook uiteindelijk vertrokken
In de fietstas...quote:
Nee dat was al wat jaren daarnaquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch niet omdat je zo'n ding mee moest nemen?
Hup Rangersquote:
Ben je lang niet geweest?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga maar eens rondneuzen of ik nog "bekenden" zie hier ergens.
Bengeltjequote:Op woensdag 18 mei 2022 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga maar eens rondneuzen of ik nog "bekenden" zie hier ergens.
Ja dat mag je zelf bepalenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, ik kom en ga. Hou het niet zo bij.
Jazeker, alleen moe, drukke werkweek tot dusverre.quote:
Moe van werk schijnt een goede vermoeidheid te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazeker, alleen moe, drukke werkweek tot dusverre.
Met jou alles OK?
Zag dat je ook in het overleden Fokkers topic had gepost. Arme Goldfinger
Irl was het een toffe peer, heb hem 1x ontmoet tijdens een meet bij hem in de club in Belgiëquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moe van werk schijnt een goede vermoeidheid te zijn.
Hier gaat alles wel zijn gangetje. Minder goede en oke dagen.![]()
Ja, Marc wees me er op. Vroeg me wel eens af waarom hij er niet meer was. Zucht. 58 pas.
Mja, wat is oud he. Mijn moeder is nog niet zo lang geleden overleden. 81, toch vond ik haar niet oud.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:11 schreef chufi het volgende:
Hier bij 40+ gebeurd het wel vaker .... vaak te jong ook ..
Zal zeker gezellig zijn geweest bij zijn club.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Irl was het een toffe peer, heb hem 1x ontmoet tijdens een meet bij hem in de club in België
Mijn moeder (bijna 80) gaat nu hard achteruit (geestelijk, dement). Geen idee hoe lang ze dit volhoudt en me nog herkent.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, wat is oud he. Mijn moeder is nog niet zo lang geleden overleden. 81, toch vond ik haar niet oud.
In drie maanden zagen we haar wel heel erg oud worden. Van een vrolijke levendige vrouw naar. Mja.
Vakantie-Jobiquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
tráthnóna maith![]()
Hier beneden is nu een bingo bezig en op de kamer mogen we meegenieten zo luid roept die kerelDit is ook gelijk de stamkroeg van dit kleine dorpje hier
Waarom doe je niet mee dan?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
tráthnóna maith![]()
Hier beneden is nu een bingo bezig en op de kamer mogen we meegenieten zo luid roept die kerelDit is ook gelijk de stamkroeg van dit kleine dorpje hier
Nog steeds op dezelfde plek? Ga lekker naar beneden en doe mee !quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
tráthnóna maith![]()
Mee juichen als iemand bingo heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
tráthnóna maith![]()
De dingen van vroeger zal ze wel lang herinneren.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn moeder (bijna 80) gaat nu hard achteruit (geestelijk, dement). Geen idee hoe lang ze dit volhoudt en me nog herkent.
Yep. En ze hoort dingen die er niet zijnquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De dingen van vroeger zal ze wel lang herinneren.
Vandaag de Newgrange tour gedaan. Dat zijn die graftombes hier van meer dan 5000 jaar oud. Heel interessantquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
Wat heb je vandaag meegemaakt in Eire @:aoibhin?
Het was al bezig toen we hier weer bij de pub aankwamenquote:
Leuk dat je Newgrange had genomen!quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds op dezelfde plek? Ga lekker naar beneden en doe mee !
Morgen naar Newgrange? Ik had ook een plaatje in Raad de straat Worldwide gepost.. die was wel snel geraden
chufi in MEN / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #63: Adelaide to Zanzibar
Zal ik doenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mee juichen als iemand bingo heeft.
Vooruit dan,quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was al bezig toen we hier weer bij de pub aankwamenAnders had het me wel leuk geleken
Ja vermoedde ik ook eigenlijk al wel ... morgen moven naar het westen ?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk dat je Newgrange had genomen!Daar was ik dus vandaag
Of jij hoort slecht.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep. En ze hoort dingen die er niet zijn
Wat ben je aan het doen?quote:
Geen idee waar marc mee bezig isquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of jij hoort slecht.
[..]
Wat ben je aan het doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |