Lekker slipe.quote:
sterktequote:Op woensdag 18 mei 2022 01:53 schreef sly-nl het volgende:
Peer 'm ook.
Nog wat typewerk afmaken voor morgenvroeg en ga zo toch nba eastern finals kijken. Morgen gesloopt maar moet het zien![]()
Nighty Night
Succes morgen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 01:53 schreef sly-nl het volgende:
Peer 'm ook.
Nog wat typewerk afmaken voor morgenvroeg en ga zo toch nba eastern finals kijken. Morgen gesloopt maar moet het zien![]()
Nighty Night
Tingeltangel muziekquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is verslavendEen dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd. Oder so etwas :p
Dat. Soms ga ik live op Twitch. Maar mijn volgers zijn voor een groot deel professionele muzikanten dus dat is ietwat intimiderendquote:
Die kunnen best wel leuk zijn.quote:
Tonja ook wel.quote:
Toen de pandemie begon heb ik mijn gitaar uit het stof getrokken. Daarna ontdekte ik de muziek afdeling op Twitch. Ik mod me nu de tering daar voor een aantal muzikanten. En ik ben blijven spelen.quote:
Andrew York's Snowflight on the nylonquote:Op woensdag 18 mei 2022 02:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen de pandemie begon heb ik mijn gitaar uit het stof getrokken. Daarna ontdekte ik de muziek afdeling op Twitch. Ik mod me nu de tering daar voor een aantal muzikanten. En ik ben blijven spelen.
Ik zie mezelf nog steeds als een beginner, maar ik boek wel vooruitgang.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:17 schreef tonja het volgende:
Nogmaals, ben pas 2 jaar serieus bezig, maar als je wat wil horen..
Ah ja die ook, die is nog op mijn Ovation Balladeer. Die moet ik nog een keer opnemen. Ben wel beter nu. En ik heb nu een klassieke gitaar met nylon snaren.quote:
hoe dat zo? op een instrument bedoel je?quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:25 schreef tonja het volgende:
Dit zijn de liedjes die ik min of meer kan spelen
https://www.streamersonglist.com/t/tonjatekenshow/songs
Hey FANN.quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:30 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe dat zo? op een instrument bedoel je?
Wel leuk filmpje trouwens en mooi led ook wel![]()
Jah gitaar en zang. Dat gerook van me helpt trouwens niet :pquote:Op woensdag 18 mei 2022 02:30 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe dat zo? op een instrument bedoel je?
Wel leuk filmpje trouwens en mooi led ook wel![]()
How dare you!!quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:31 schreef FANN het volgende:
oh... ik had niet teruggelezen
sorry![]()
ik kwam zomaar binnen vallen
ah... tjaquote:Op woensdag 18 mei 2022 02:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah gitaar en zang. Dat gerook van me helpt trouwens niet :p
Hai FFquote:
Daar hou je wel een beetje rauw randje aan over .. niets mis meequote:Op woensdag 18 mei 2022 02:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 02:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |