quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:32 schreef Nober het volgende:
UFC Fight Night: Holm vs. Vieira (also known as UFC Fight Night 206 and UFC on ESPN+ 64 or UFC Vegas 55) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on May 21, 2022, at the UFC Apex facility in Enterprise, Nevada, part of the Las Vegas Metropolitan Area, United States.
22:00 Preliminaries [ afbeelding ]
1:00 Main Card [ afbeelding ]
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-may-21-2022
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_Fight_Night:_Holm_vs._Vieira
https://www.tapology.com/fightcenter/events/86509-ufc-fight-night
En we noemen hem maimai.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:56 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Lerone Murphy:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/CdsebYVMtf2/
[ twitter ]
Man man man. Wat zonde.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:00 schreef THEFXR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
_vbO-
![]()
![]()
![]()
.
Alistair Overeem to make pro wrestling debut against Braun Strowman
[ afbeelding ]
https://www.bjpenn.com/mm(...)inst-braun-strowman/
Nee dat was niet dichtbij. Clearly feit the tapquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Man man man. Wat zonde.
Blijft kut dat title gevecht tegen Stipe. Was zo dichtbij
146 was ie ook dichtbij tegen Jds, maar hij ging op de vlucht voor keith Kizer!quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat was niet dichtbij. Clearly feit the tap
Die had hij wel kunnen winnen maar tegen Stipe was hij kansloos.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
146 was ie ook dichtbij tegen Jds, maar hij ging op de vlucht voor keith Kizer!
Dat het onzin was dat hij een tap voelde maakte het nog niet meteen onzin dat hij best dichtbij de overwinning wasquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat was niet dichtbij. Clearly feit the tap
kan ook nog weleens ontaarden in een echt gevecht zoals Lesnar vs Strowman.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Man man man. Wat zonde.
Blijft kut dat title gevecht tegen Stipe. Was zo dichtbij
Overeem zou een hele goeie heel kunnen zijn. Ik zie het alleen niet voor me dat hij er echt 100% voor gaat. Pro Wrestling is echt keihard werken om het te leren en vervolgens ook om het te blijven doen. Een eenmalig iets wetende dat hij er waarschijnlijk in het begin nog niet zo goed in zal zijn (zeg maar gerust matig/slecht) vind ik dan weer een stuk minder.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:00 schreef THEFXR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Alistair Overeem to make pro wrestling debut against Braun Strowman
[ afbeelding ]
https://www.bjpenn.com/mm(...)inst-braun-strowman/
Ali is van de luie kant, dus dat gaat niks worden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Overeem zou een hele goeie heel kunnen zijn. Ik zie het alleen niet voor me dat hij er echt 100% voor gaat. Pro Wrestling is echt keihard werken om het te leren en vervolgens ook om het te blijven doen. Een eenmalig iets wetende dat hij er waarschijnlijk in het begin nog niet zo goed in zal zijn (zeg maar gerust matig/slecht) vind ik dan weer een stuk minder.
Hij zal vast niet lui zijn in de gym en qua sparren maar een goede pro wrestler worden vergt ook veel arbeid daarbuiten en op dat vlak denk ik dat hij te lui zal zijn. Is natuurlijk ook al heel lang easy money gewend.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ali is van de luie kant, dus dat gaat niks worden.
nog niet eens voor Glory gevochten en dan zou dit het op oude leeftijd wel wat worden, echt niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij zal vast niet lui zijn in de gym en qua sparren maar een goede pro wrestler worden vergt ook veel arbeid daarbuiten en op dat vlak denk ik dat hij te lui zal zijn. Is natuurlijk ook al heel lang easy money gewend.
Hij was alleen niet dichtbij een overwinning die choke zat er niet op.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat het onzin was dat hij een tap voelde maakte het nog niet meteen onzin dat hij best dichtbij de overwinning was
Dat is een beetje het punt he. Als die er wel goed op zat had die gewonnen. En dat zat die niet. Meer dat scheelde niet zoveel. Dus dichtbij.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij was alleen niet dichtbij een overwinning die choke zat er niet op.
Ja als mijn oma wielen had gehad was het een fiets geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is een beetje het punt he. Als die er wel goed op zat had die gewonnen. En dat zat die niet. Meer dat scheelde niet zoveel. Dus dichtbij.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als mijn oma wielen had gehad was het een fiets geweest.
Miocic ging neer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij was alleen niet dichtbij een overwinning die choke zat er niet op.
Rogan had het toen meteen goed door dat Miocic niet echt in de problemen zat.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]__! Wat ben je soms toch een apart figuur
Hij wordt neergeslagen, en Alistair heeft hem in een guillotine. Die net niet goed zit. dat klopt. Maar hoe kan je dat nou niet bijna noemen. Als die net wat beter zit wint hij daar gewoon. Hij had sowieso niet voor die guillotine moeten gaan. Maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rogan had het toen meteen goed door dat Miocic niet echt in de problemen zat.
Net niet goed zelfs haha.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij wordt neergeslagen, en Alistair heeft hem in een guillotine. Die net niet goed zit. dat klopt. Maar hoe kan je dat nou niet bijna noemen. Als die net wat beter zit wint hij daar gewoon. Hij had sowieso niet voor die guillotine moeten gaan. Maar dat is een heel ander verhaal.
Maar hij was gewoon close bij een title.
Als je een knockdown en daarna een guillotine niet bijna vind dat gaan we idd elkaar niet overtuigen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net niet goed zelfs haha.
Maar goed we verschillen van mening dus ik ga ook niet mijn best doen om je te overtuigen.
Je kijkt er heel simpel naar en dat mag. Niks mis meequote:Op donderdag 19 mei 2022 16:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je een knockdown en daarna een guillotine niet bijna vind dat gaan we idd elkaar niet overtuigen.
Ja wat denk je dan. Dat ik er hele formules op los ga laten over overeem wel of niet dichtbij de title was. En wat het woord dichtbij inhoud.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kijkt er heel simpel naar en dat mag. Niks mis mee
Superieur nog wel dankje.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan. Dat ik er hele formules op los ga laten over overeem wel of niet dichtbij de title was. En wat het woord dichtbij inhoud.
Zo heel boeiend is het ook weer niet. Maar fijn dat je je zelf weer even superieur kan vinden omdat jij alles zo goed weet
Je Superieur voelen. Is niet het zelfde als superieur zijn. Dus weet niet waar je me precies voor bedankt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Superieur nog wel dankje.
Ik zeg alleen dat als je iets beter kijkt dat die guillotine nooit zat dan ben je imo niet dichtbij een overwinning.
Ja het was echt super close had hem bijna gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je Superieur voelen. Is niet het zelfde als superieur zijn. Dus weet niet waar je me precies voor bedankt.
En ik zeg dat hij eerst down geslagen wordt. En als Allistar het vervolg iets beter doet hij daar wint. Dus BIJNA wint.
Maar dacht dat je er over ging stoppen.
Tja als je er toch formules op los wil laten dan zou je kunnen kijken hoeveel gevechten op HW na een knockdown toch nog omgedraaid worden. Ik denk dat dat een heel laag percentage is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan. Dat ik er hele formules op los ga laten over overeem wel of niet dichtbij de title was. En wat het woord dichtbij inhoud.
Zo heel boeiend is het ook weer niet. Maar fijn dat je je zelf weer even superieur kan vinden omdat jij alles zo goed weet
De discussie was of hij dichtbij een title was.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja als je er toch formules op los wil laten dan zou je kunnen kijken hoeveel gevechten op HW na een knockdown toch nog omgedraaid worden. Ik denk dat dat een heel laag percentage is.
Discussie is niet of het bijna een choke was of niet, discussie is dat Overeem met een logische beslissing na het moment van de knockdown hoogstwaarschijnlijk had gewonnen.
Alleen, het feit dat hij op het moment supreme een domme beslissing maakt, dat is wel precies het verschil tussen kampioenen en niet-kampioenen.
Nee wij zijn het eens hoor, hij was absoluut dichtbij. Was meer ter aanvulling bedoeld, en om te benadrukken dat het w.b. niet gaat over "als die choke goed had gezeten", maar meer over dat een guillotine een ongebruikelijke en eigenlijk vrij domme optie is in die situatie.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De discussie was of hij dichtbij een title was.
Als je een 5 winstreak hebt. Daardoor voor de title mag vechten. In dat gevecht de tegenstander down slaat. Daarna de kans hebt om het af te maken. Dan ben je gewoon dichtbij
En ja eens dat het geen slimme beslissing was
Guillotine niet maar als je in HW title fight iemand neerslaat ben je wel dichtbij.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja als je het zo bekijkt was het dichtbij feit is dat die guillotine niet eens een beetje dichtbij zat.
gaat dit zo'n card worden die op papier zwak is maar in realiteit vuurwerk gaat worden?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:05 schreef Nober het volgende:
Main Card (ESPN+ at 7:00 p.m. ET - 1:00 NL)
Holly Holm (135.5) vs. Ketlen Vieira (136)
Santiago Ponzinibbio (170.5) vs. Michel Pereira (170)
Chidi Njokuani (185) vs. Dusko Todorovic (185.5)
Polyana Viana (116) vs. Tabatha Ricci (115)
Eryk Anders (186) vs. Jun Yong Park (185.5)
Preliminary Card (ESPN+ at 4:00 p.m. ET - 22:00 NL)
Joseph Holmes (185) vs. Alen Amedovski (186)
Jailton Almeida (224) vs. Parker Porter (265)
Omar Morales (155.5) vs. Uros Medic (156)
Jonathan Martinez (135.5) vs. Vince Morales (136)
Chase Hooper (145) vs. Felipe Colares (145)
Elise Reed (115) vs. Sam Hughes (115.5)
Knallen maar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:40 schreef Nober het volgende:
22:00
1:00
[ afbeelding ]
The people's main event:
Ponzinibbio vs. Pereira![]()
Stream hem nu naar me chromecast kreeg het niet werkend op de app van mn tv. Zal wel aan de tv app liggen via de telefoon werkt het gewoon idd.quote:
App crasht heel de tijd bij mij.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:56 schreef SOG het volgende:
http://www.mmadecisions.c(...)Vieira-vs-Holly-Holm
het was meer lawaai ipv echt stoten, denk dat Holm wel met pensioen kan.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht zelf ook Holm eigenlijk maar heb maar half gekeken, had basketbal opstaan. In de herhaling zag ik Holm wel wat flink rake klappen incasseren en een choke overleven. Verder domineerde ze best in de clinch en stoten.
ISH ISHquote:Op zondag 22 mei 2022 22:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was meer lawaai ipv echt stoten, denk dat Holm wel met pensioen kan.
Elke partij minimaal 1 Poolquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:02 schreef Nober het volgende:
KSW 70: Pudzianowski vs. Materla will be a mixed martial arts event held by Konfrontacja Sztuk Walki on May 28, 2022, at the Atlas Arena in Łódź, Poland.
19:00 Preliminary Card [ afbeelding ]
21:00 Main Card [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.kswmma.com/#!
https://en.wikipedia.org/(...)ianowski_vs._Materla
www.tapy.com/fightcenter/fighters/63542-phil-hawes
https://viaplay.com/nl-nl(...)a/s22051996377746823
Zolang gelijkopgaande rondes worden gescoord met 10-9 ipv 10-10 blijf je altijd deze problemen hebben. Om één of ander reden hebben Amerikanen een hekel aan gelijkspel als score.quote:
Heb je gekeken naar Wilnis?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:32 schreef Nober het volgende:
18:00
Walka wieczoru
120,2 kg: Mariusz Pudzianowski (116 kg) vs Michał Materla (100,5 kg)
Karta główna
120,2 kg: Ricardo Prasel (108,3 kg) vs Daniel Omielańczuk (115 kg)
93 kg: Ivan Erslan (93,5 kg) vs Rafał Kijańczuk (93,2 kg)
120,2 kg: Marek Samociuk (116 kg) vs Izu Ugonoh (107 kg)
93 kg: Damian Piwowarczyk (93,5 kg) vs Bartosz Leśko (92,5 kg)
83,9 kg: Radosław Paczuski (84,4 kg) vs Jason Wilnis (84,1 kg)
52,2 kg: Anita Bekus (52,3 kg) vs Roberta Zocco (52,6 kg)
85,5 kg: Albert Odzimkowski (85,4 kg) vs Tommy Quinn (85,4 kg)
74 kg: Łukasz Rajewski (73,9 kg) vs Francisco Barrio (74,0 kg)
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:58 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
19:00
[ afbeelding ]
https://twitter.com/KSW_MMA/status/1530456467475668993
Straks krijgt Cees een blessure en kan hij niet vechten in oktober.quote:
mooie tijdenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:57 schreef Nober het volgende:
Main Card (ESPN+ at 4 p.m. ET - 22:00 NL)
Alexander Volkov (256.5) vs. Jairzinho Rozenstruik (259)
Dan Ige (145.5) vs. Movsar Evloev (146)
Michael Trizano (145.5) vs. Lucas Almeida (145.5)
Karine Silva (125) vs. Poliana Botelho (125.5)
Ode Osbourne (126) vs. Zarrukh Adashev (125.5)
Alonzo Menifield (205) vs. Askar Mozharov (204.5)
Preliminary Card (ESPN+ at 1 p.m. ET - 19:00 NL)
Felice Herrig (115) vs. Karolina Kowalkiewicz (115.5)
Joe Solecki (155.5) vs. Alex da Silva (155.5)
Damon Jackson (145.5) vs. Daniel Argueta (145.5)
Niklas Stolze (156) vs. Benoit Saint Denis (155.5)
Johnny Munoz (135) vs. Tony Gravely (135.5)
Jeff Molina (125.5) vs. Zhalgas Zhumagulov (126)
Rinat Fakhretdinov (170.5) vs. Andreas Michailidis (170.5)
Erin Blanchfield (124.5) vs. JJ Aldrich (125)
quote:Jiři Procházka put arms at his side and curled his lanky, 6-foot-4 frame into a bow. In front of him was a Shinto priest, wearing a white robe and traditional black cap, called a tate-eboshi.
It was October 2019, just days after Procházka had knocked out Fabio Maldonado on a Rizin Fighting Federation mixed martial arts card in Osaka, Japan. Following the fight, Procházka and his coaches took a train north to Kyoto to visit Sanjusangendo, the site of one of renowned Japanese swordsman and philosopher Miyamoto Musashi's most famous duels.
There, in front of a shrine, the Shinto priest offered Procházka, a follower of Musashi's principles, a blessing. He spoke only in Japanese. Procházka's coach, Jaroslav Hovezak, called the moving ceremony another landmark on Procházka's warrior path.
"It strengthened him on his way," Hovezak said. "It was a strong experience for our team."
Eight years ago, Hovezak gave Procházka a copy of Musashi's "The Book of the Five Rings," a text about martial arts and a guide for life. Since then, Procházka has followed Musashi's ideals almost religiously. His evolution has taken him from a self-professed "very wild guy" who engaged in over 100 street fights, was in a soccer hooligan club back home in the Czech Republic and once chugged vodka out of a motorcycle fuel line, to someone who patterns his life after Bushido, a Japanese moral code dating back to the samurais. And that discipline has led him to the cusp of UFC glory.
https://www.espn.com/mma/(...)-ufc-title-contender
UFC management heeft weer een grote party. telde maar liefst vijf ringgirls.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:29 schreef Nober het volgende:
Er is een ouderwetse weigh-in.
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Dat ze nog niet gecancelt zijn is opvallender.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
UFC management heeft weer een grote party. telde maar liefst vijf ringgirls.![]()
zijn gewoon standby hoerenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat ze nog niet gecancelt zijn is opvallender.
wat is dit voor ESPN free card?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:09 schreef Nober het volgende:
2:00 Prelims
4:00 Pay-Per-View
[ afbeelding ]
Komt door die twee WMMA partijen op de main.quote:
op de pre staan er ook al twee, dus dat is vier voor een PPV van $79 voor die amerikaantjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:41 schreef 3rr0r het volgende:
Die Fialho deed het lekker, beloond met plekje op een PPV maincard.
[..]
Komt door die twee WMMA partijen op de main.
Tja, ik zou het niet vervelend vinden om ze in mijn bed te treffen..quote:
geen idee, wel beter vanwege Moosequote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:22 schreef Nober het volgende:
Komen Bellator Main Events nu ook gratis op youtube?
[ afbeelding ]
En, was het inderdaad zo?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:56 schreef Nober het volgende:
Wineland doet handschoenen uit mogelijk einde carrière.
Ik hoorde dat hij zijn knie had bezeerd.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Lol.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier dacht Hawes dat DC Winn's manager was ofzo. Maar ze zijn alleen teamgenoten bij AKA.quote:Op zondag 19 juni 2022 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wanneer had DC dan zogenaamd voor de ander gekozen?
- Weidmanquote:We ain't friends anymore. AKA is done. All you guys do is talk trash
Ok, nou ja ze doen wel vaker rare dingen als ze zo vlak na de partij nog vol adrenaline zitten maar dit was wel ongemakklijk zo haha.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Op de een of andere manier dacht Hawes dat DC Winn's manager was ofzo. Maar ze zijn alleen teamgenoten bij AKA.
[..]
- Weidman
Marcel Dorff schrijft erover voor Eurosportquote:Op donderdag 23 juni 2022 11:07 schreef Nober het volgende:
Door die wekelijkse cards weet ik helemaal niet wie Tsarukyan en Gamrot zijn.
Ik zie dat ze 11 en 12 op de ranking zijn.
Shavkat > Khamzat
quote:Op donderdag 23 juni 2022 16:13 schreef Nober het volgende:
Gegard Mousasi (185) vs. Johnny Eblen (185)
ik heb een HW fight gezien die hier niet op staat, een atletische kerel versloeg een donkere met baard.quote:
Main event (Tsarukyan vs Gamrot) was wel een goed technisch steekspel.quote:Op zondag 26 juni 2022 14:30 schreef Bootje84 het volgende:
Was het UFC event nog iets om achteraf te kijken, of niet de moeite waard?
Media is alleen maar clickbaitjes scoren.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:40 schreef THEFXR het volgende:
gaat het main event wel door?, aangezien Cannonier niks van media doet?
Vreemd maar vier gevechten op main card en aardig wat grote namen op (early) prelims?quote:Op maandag 27 juni 2022 16:24 schreef Nober het volgende:
UFC 276: Adesanya vs. Cannonier is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on July 2, 2022, at the T-Mobile Arena in Paradise, Nevada, part of the Las Vegas Metropolitan Area, United States.
0:00 Early Preliminaries [ afbeelding ]
2:00 Preliminaries [ afbeelding ]
4:00 Main Card [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.ufc.com/event/ufc-276
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_276
https://www.tapology.com/fightcenter/events/87604-ufc-276
Volgorde is nog niet definitief en volgens mij stond Tate-Murphy op de PPV.quote:Op maandag 27 juni 2022 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vreemd maar vier gevechten op main card en aardig wat grote namen op (early) prelims?
Een Lamborghini roze gemaaktquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, man, serieus alleen maar die clown op de thumbnail??
Je zou je maar druk maken over een thumbnailquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, man, serieus alleen maar die clown op de thumbnail??
gewoon een fuck up, al 2x gepakt door Usada , nog 1x en het is definitief over.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je zou je maar druk maken over een thumbnail
Maar wat is er mis met hem?
Doping ? Ik vind Sean wel een toffe gozer eigenlijk. Geeft altijd goede gevechten !quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon een fuck up, al 2x gepakt door Usada , nog 1x en het is definitief over.
Ostarinequote:Op donderdag 30 juni 2022 22:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doping ? Ik vind Sean wel een toffe gozer eigenlijk. Geeft altijd goede gevechten !
Ik heb gekeken, Strickland was wel vermakelijk. Iemand in publiek even belachelijk gemaakt.quote:
Goed dat ze die 2 wmma partijen eerst doen vannacht.quote:
Barber is wel een meppertquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Goed dat ze die 2 wmma partijen eerst doen vannacht.
Jared moet echt met z'n kracht een (lucky) punch landen anders wordt het niks tegen de reach en beweeglijkheid van Israel.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:52 schreef Nober het volgende:
Israel Adesanya vs. Jared Cannonier
Alexander Volkanovski vs. Max Holloway
Sean Strickland vs. Alex Pereira
Robbie Lawler vs. Bryan Barberena
Pedro Munhoz vs. Sean O’Malley
The curse continues...
[ twitter ]
Mokerharde kicks in de training van hem in Embedded. Denk dat Strickland hem spoedig naar de grond zal trachten te brengen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:15 schreef Sjemmert het volgende:
Wel slim om Pereira op dezelfde card te zetten als Adesanya. Kunnen ze weer de hele nacht hypen hoe hij een van de weinige was die Israel verslagen heeft in kickboksen.
Wat is deze ..?quote:
Je kunt ook per gevecht terug kijken dat doe ik meestal.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:10 schreef SOG het volgende:
Discovery plus ufc terugkijken is wel belabberd als je wil doorspoelen.... is nog op de "dvd-manier", dus afspeelsnelheid x2 x4 etc etc..
Denk dak dan toch liever download
Co main was wel hard toch Volkanovski heeft Holloway wel flink afgemaakt.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat is deze ..?
Verder leuk event, alleen de 2 main events waren niet je-van-het.. En zonde van de NC van Sean O'malley...
Ah thnx voor de tipquote:Op zondag 3 juli 2022 21:53 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je kunt ook per gevecht terug kijken dat doe ik meestal.
Paige van zant haar website/onlyfansquote:Op zondag 3 juli 2022 21:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat is deze ..?
Verder leuk event, alleen de 2 main events waren niet je-van-het.. En zonde van de NC van Sean O'malley...
Volk is kleiner en die zijn meestal sneller.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:57 schreef 3rr0r het volgende:
Niet handig van Strickland dat hij dacht dat het een goed idee was om staand het gevecht aan te gaan. Vond dat de scheids het wel 1 klap langer had mogen laten doorgaan. Iemand kan aangeslagen zijn maar op de grond met z'n jiu jitsu toch nog genoeg verdediging opbrengen om te herstellen. Hoewel je wel zag dat hij zelfs na het opstaan nog wiebelde op de benen dus was waarschijnlijk ok zoals het ging.
Bij Cannonier snap ik niet dat hij niet eerder, als je weet dat je achter staat, meer risico neemt als dit je kans is om kampioen te worden. Blijkbaar is de vrees voor een KO dan toch groter dan de drang om echt die belt te pakken. Of hij had niet genoeg energie, opzich niet zo vreemd met die massa.
Wel vreemd om te zien als je gewend was hoe Max anderen uitspeelt met de ene tik na de andere, hoe Volk hem gewoon te snel af is.
Niet per se. Hangt ook van de bouw af. Een klein gedrongen ventje met veel spieren kan langzamer zijn met stoten en zijwaartse bewegingen dan een langere slanke.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Volk is kleiner en die zijn meestal sneller.
Nee, wist niet eens van het bestaan af. Hoe heet ie?quote:Op maandag 4 juli 2022 16:10 schreef over_hedge het volgende:
Iemand die docu op netflix al gezien over conor? Is het wat?
Conor McGregor: Notoriousquote:Op maandag 4 juli 2022 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, wist niet eens van het bestaan af. Hoe heet ie?
Ok, is uit 2017 zie ik. Enkele imdb reviews:quote:
Ah. Hij stond net opeens als voorpagina ding bij mijn netflix. Had het nooit eerder gezienquote:Op maandag 4 juli 2022 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ok, is uit 2017 zie ik. Enkele imdb reviews:
Conor McGregor: Notorious (2017) - Conor McGregor: Notorious (2017) - User Reviews - IMDb
Ook dat trashtalken van Volkanovski tijdens het gevecht, viel tijdens eerste gevecht ook al op. De man is een en al zelfvertrouwen.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:57 schreef 3rr0r het volgende:
Niet handig van Strickland dat hij dacht dat het een goed idee was om staand het gevecht aan te gaan. Vond dat de scheids het wel 1 klap langer had mogen laten doorgaan. Iemand kan aangeslagen zijn maar op de grond met z'n jiu jitsu toch nog genoeg verdediging opbrengen om te herstellen. Hoewel je wel zag dat hij zelfs na het opstaan nog wiebelde op de benen dus was waarschijnlijk ok zoals het ging.
Bij Cannonier snap ik niet dat hij niet eerder, als je weet dat je achter staat, meer risico neemt als dit je kans is om kampioen te worden. Blijkbaar is de vrees voor een KO dan toch groter dan de drang om echt die belt te pakken. Of hij had niet genoeg energie, opzich niet zo vreemd met die massa.
Wel vreemd om te zien als je gewend was hoe Max anderen uitspeelt met de ene tik na de andere, hoe Volk hem gewoon te snel af is.
Die zijn bevriend daarom had Usman het bij die presser met Edwards over licht zwaargewicht...quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:16 schreef SOG het volgende:
Kan usman niet gewoon tegen adesanya knokken
Nou komt usman tegen edwards
Mooi!quote:
Kan aan het rijtje Caroline, Megan, Laura, Karyn toegevoegd worden.quote:
nee, dat was een verzinsel van Roganquote:Op maandag 11 juli 2022 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan aan het rijtje Caroline, Megan, Laura, Karyn toegevoegd worden.
We waren toch gestopt met bewusteloos geslagen vechters interviewen?
Nee, MMA is niet gezond nee. Je kan ook niemand hier vinden die zegt dat het wel gezond is hoor.quote:
Gezonder dan boksen, karate en kickboksen doordat je in MMA ook het worstelgedeelte hebt.quote:
Uitdrogenquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:55 schreef Nober het volgende:
Eigenlijk is het afvallen voor de wedstrijd om de gewichtsklasse te halen het gevaarlijkst.
Speciaal voor 'de rest van de wereld' deze tijden. Lunchen met UFC zullen wel weinig Amerikanen doen met deze namen op de card.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:00 schreef Nober het volgende:
UFC on ABC: Ortega vs. Rodríguez (also known as UFC on ABC 3) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on July 16, 2022, at UBS Arena in Elmont, New York in the United States.
17:00 Preliminaries [ afbeelding ]
20:00 Main Card [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-july-16-2022
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_on_ABC:_Ortega_vs._Rodríguez
https://www.tapology.com/fightcenter/events/88485-ufc-fight-night
meestal zitten ze te zuipen of aan de wiet tijdens de gevechten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Speciaal voor 'de rest van de wereld' deze tijden. Lunchen met UFC zullen wel weinig Amerikanen doen met deze namen op de card.
Ja dan is het daar avond en hier midden in de nacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meestal zitten ze te zuipen of aan de wiet tijdens de gevechten.
ESPN+ is echter niet alleen UFC en het voornaamste zit hem in de bedragen voor een PPV die eigenlijk meer zijn voor als je met een groepje samen kijkt en de kosten deelt. Maar je moet wel een erg toegewijd groepje hebben wil je dat vaak doen. Straks komt Dana weer klagen over illegale streams.quote:
Dan moet je wel een hele grote fan zijn om dat af te tikken.quote:
Omdat ze anders moeten concurreren met de WK atletiek in Oregon?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:00 schreef L_auteur het volgende:
Misschien is het al gemeld, maar waarom begint dit event zo vroeg? Is toch gewoon in de VS?
Zo te zien is de maincard ook op ABC weer, dus dat is zo in het weekend, net als met een basketball wedstrijd wel eens een plek die ze willen opvullen. En/of om de internationale kijker ook wat te pleasen zonder dat het circus naar buiten de VS moet.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:00 schreef L_auteur het volgende:
Misschien is het al gemeld, maar waarom begint dit event zo vroeg? Is toch gewoon in de VS?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:20 schreef Nober het volgende:
Toch beginnen om 18:00...
Flink hypen van gesprek Khabib met Dana.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:02 schreef Nober het volgende:
^ Maar wel gunstige tijden.
17:30 Prelims
21:00 Main
[ afbeelding ]
Alleen zijn de prelims niet op ABC.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:37 schreef Nober het volgende:
Shore, Soriano en Jung voor tweede keer op een ABC kaart
[..]
[..]
Zonden maar 1 gevecht uit op Fox en die was na 1 klap klaar. De klap kwam van JDS, Cain ging neer.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was toch met de start van Fox ook, Cain die te snel won of iets anders?
Volgende week weer een kans als ze in Engeland zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zonden maar 1 gevecht uit op Fox en die was na 1 klap klaar. De klap kwam van JDS, Cain ging neer.
Dacht ik pik ook weer eens een gevechtje live mee, eindigt het zo
Not made for battle.quote:
Schnell Suquote:Op zondag 17 juli 2022 17:43 schreef Bootje84 het volgende:
Waren er nog gevechten de moeite waard om terug te kijken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |