Ik wil daar van maken. Warmtepomp prima idee, maar in het grootste deel van alle situaties niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:48 schreef CoolGuy het volgende:
Maar goed, warmtepomp is prima idee, maar niet in élke situatie. Daar komt het op neer.
Rare redenatie. Gas is obsoleet en warmtepomp is de way to go.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil daar van maken. Warmtepomp prima idee, maar in het grootste deel van alle situaties niet.
Wat jij wil maakt mij niet uit. Daarnaast kan ik niet beoordelen of dat in het grootste deel van alle situaties wel of niet is. Dat is stemmingmakerij, en daar doe ik niet aan mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil daar van maken. Warmtepomp prima idee, maar in het grootste deel van alle situaties niet.
Dat baseer ik op de feiten dat het merendeel van alle woningen aanpassingen nodig hebben. Klein of groot om het even. Dus is dat voor hen niet interessant, want financieel is het voor velen moeilijk rond te breiden die 10-20K.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat jij wil maakt mij niet uit. Daarnaast kan ik niet beoordelen of dat in het grootste deel van alle situaties wel of niet is. Dat is stemmingmakerij, en daar doe ik niet aan mee.
Dat klopt helemaal. Soms moet er CV ketel naast 😀quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:48 schreef CoolGuy het volgende:
Maar goed, warmtepomp is prima idee, maar niet in élke situatie. Daar komt het op neer.
Zoals vaker.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het dedain waarmee je post is niet nodig en nogal zielig. Jezelf verheven voelen boven een ander, walgelijke eigenschap. Niet doen.
Is niet zo raar, want jij denkt dat iedereen het even makkelijk kan betalen. Dat is dus bij lange na niet zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rare redenatie. Gas is obsoleet en warmtepomp is de way to go.
Klopt wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:48 schreef CoolGuy het volgende:
Mwah hij en velen storen zich gewoon aan de bullshitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals vaker.
Dit onderwerp is als religie voor fresh.
Alleen wordt niet IEDEREEN in ELKE situatie verplicht om een warmtepomp te nemen. Maar dit wordt een herhaling van zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat baseer ik op de feiten dat het merendeel van alle woningen aanpassingen nodig hebben. Klein of groot om het even. Dus is dat voor hen niet interessant, want financieel is het voor velen moeilijk rond te breiden die 10-20K.
Zegt men nu. Overheid en beloftes, waar heb ik dit vaker gehoord?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alleen wordt niet IEDEREEN in ELKE situatie verplicht om een warmtepomp te nemen. Maar dit wordt een herhaling van zetten.
100 jaar geleden kon niemand een auto betalen. Wil niet zeggen dat je dan maar niks moet doen he. Komen we echt wel uit hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is niet zo raar, want jij denkt dat iedereen het even makkelijk kan betalen. Dat is dus bij lange na niet zo.
Weet ik niet, maar jij neemt gewoon geen warmtepomp dan toch, is het gewoon klaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zegt men nu. Overheid en beloftes, waar heb ik dit vaker gehoord?
Heb je een voorstel?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
100 jaar geleden kon niemand een auto betalen. Wil niet zeggen dat je dan maar niks moet doen he. Komen we echt wel uit hoor.
Het gaat er niet om of ik er wel 1 neem of 10 of geen. Denk eens wat breder en niet zo kortzichtig. Het is niet allemaal zo zwart/wit.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar jij neemt gewoon geen warmtepomp dan toch, is het gewoon klaar.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel gek dan dat UK bijvoorbeeld vanaf 2025 een cv gaat uitbrengen op basis van gas! Toch niet the way to go misschien?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Huh... ff een duimpje voor Piepiequote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
Denk eens wat breder en niet zo kortzichtig. Het is niet allemaal zo zwart/wit.
Wat ik momenteel vooral denk is dat je nogal verbeten op werkelijk zo'n beetje élke post hier aan het reageren bent. Denk aan je hart (ja of niet, want ik ben dan wel geen overheid, maar ik wil je ook niets verplichten uiteraard).quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik er wel 1 neem of 10 of geen. Denk eens wat breder en niet zo kortzichtig. Het is niet allemaal zo zwart/wit.
Dat steekt ook zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel gek dan dat UK bijvoorbeeld vanaf 2025 een cv gaat uitbrengen op basis van gas! Toch niet the way to go misschien?
1TWh is 1.000.000.000kWh.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kunnen we. Als we vrij baan krijgen voor zonnepanelen. In feite kan iedereen met een dak zijn eigen stroom opwekken.
Maar hier is de overheid ook weer teringtraag met acties.
Leuk, maar je bent nu tegen vooruitgang met allemaal rare redenaties die irrelevant zijn. Warmtepomp is de nieuwe standaard en iedereen zal eraan gaan geloven, links of rechts.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel gek dan dat UK bijvoorbeeld vanaf 2025 een cv gaat uitbrengen op basis van gas! Toch niet the way to go misschien?
Dank dat je aan mij denkt, dat waardeer ikquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ik momenteel vooral denk is dat je nogal verbeten op werkelijk zo'n beetje élke post hier aan het reageren bent. Denk aan je hart (ja of niet, want ik ben dan wel geen overheid, maar ik wil je ook niets verplichten uiteraard).
Zo'n beetje wat tfp doet als iemand zegt dat een warmtepomp niet geschikt is....quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ik momenteel vooral denk is dat je nogal verbeten op werkelijk zo'n beetje élke post hier aan het reageren bent. Denk aan je hart (ja of niet, want ik ben dan wel geen overheid, maar ik wil je ook niets verplichten uiteraard).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |