idd het is goed mogelijk dat deze crypto bear markt langer gaat duren dan normaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:05 schreef firefly3 het volgende:
Ironisch dat we het hadden over pump en dump + manipulatie en nu zie je dat de cryptomarkt weer het slaafje is van de Nasdaq
Het maakt helemaal niet uit met welke intenties je belegt, we zijn allemaal afhankelijk van het spelletje @ Wallstreet
De vraag is niet, hoe lang duurt de crypto bearmarket nog?
De vraag is, hoe lang duurt de Nasdaq crash nog?
En dan heb ik slecht nieuws, in het jaar 2000 ging de Nasdaq nog 2 jaar lang door naar beneden vanaf nu. (Hopelijk dit keer niet)
Verschil is dat je kan anticiperen aan de hand van verkopen en dergelijke. Die memecoins kunnen letterlijk opeens in de ochtend 99% minder waard zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom gokkers? Vind je mensen die aandelen kopen van bedrijven ook allemaal gokkers?
Vreemd, ik dacht dat lightning helemaal niet werkte en dat je geen koffie kunt kopen met bitcoin....quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://galoy.io/the-bank(...)learn-about-bitcoin/
Ja dat is waar. Ik zou zeggen grotendeels een gok, klein gedeelte niet. Het kleine gedeelte kan genoeg zijn om boven de 50% kans te zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Verschil is dat je kan anticiperen aan de hand van verkopen en dergelijke. Die memecoins kunnen letterlijk opeens in de ochtend 99% minder waard zijn.
Apple kan niet opeens 1 dollar waard zijn de volgende dag, zonder een of ander apocalyptisch event.
Wel kansloos dat de cryptomarkt nu gewoon meebeweegt met vooral de tech-aandelen. Inflatie is gigantisch nu. Aan de andere kant is er wel een alternatief voor aandelen en dus ook crypto, nu de rente in de VS omhoog gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
$TSLA en $AAPL beginnen nu ook goed te dalen, de bear begint net pas. Ik verwacht nog wel een paar heftige bear market rally's.
Momenteel is er uitgekomen wat ik voorspeld had. Het is vooral in handen van de wallstreet whales en gekoppeld aan de Nasdaq. Retail is momenteel ver te zoeken. Omdat de whales steeds groter worden zal het steeds meer een speelbal worden van de mega speculanten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:32 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat lightning helemaal niet werkte en dat je geen koffie kunt kopen met bitcoin....
Hmmm
Je snapt er helemaal niets van.quote:Op zondag 22 mei 2022 08:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Momenteel is er uitgekomen wat ik voorspeld had. Het is vooral in handen van de wallstreet whales en gekoppeld aan de Nasdaq. Retail is momenteel ver te zoeken. Omdat de whales steeds groter worden zal het steeds meer een speelbal worden van de mega speculanten.
Het is hopen dat crypto decoupled van de techstocks
Ik heb geeen Disney+ gekizen, maar heb meer verhalen geleden over dat Spotify ook moelijk doet. De kaart staat namelijk niet geregistreerd in Nederland, terwijl je wel een NL account hebt.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:11 schreef stinkie het volgende:
Voor wie al een Plutus kaart heeft, is het iemand gelukt daar Disney mee te betalen?
Ik krijg de melding ‘niet mogelijk, betaalmethode komt niet overeen met regio waaruit je je registreert ‘
@:roellie80
Is het een kaart die in principe op dollars staat?quote:Op zondag 22 mei 2022 13:11 schreef stinkie het volgende:
Voor wie al een Plutus kaart heeft, is het iemand gelukt daar Disney mee te betalen?
Ik krijg de melding ‘niet mogelijk, betaalmethode komt niet overeen met regio waaruit je je registreert ‘
Werkt zo’n omweg met de perks, want ik deed deze exercitie voor gratis disneyquote:Op zondag 22 mei 2022 13:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb geeen Disney+ gekizen, maar heb meer verhalen geleden over dat Spotify ook moelijk doet. De kaart staat namelijk niet geregistreerd in Nederland, terwijl je wel een NL account hebt.
Wat je in elk geval kan doen om dit te verhelpen gebruik te maken van de gratis Curve kaart. (Ik heb nog wel een ref ssst). Dat heb je nog een ander voordeel, namelijk dat je niet de hoge fees hoeft te betalen als je in een andere currency wilt betalen, omdat je dit ook de Curve kaart laat doen
Vpn UK lijkt te werken, maar das een is abbo 9,45 ipv 8.99 (en mogelijk andere content)quote:Op zondag 22 mei 2022 13:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Is het een kaart die in principe op dollars staat?
Zo ja, account aanmaken met een vpn met locatie usa
Disney heeft veel eigen content wereldwijd, catalogus is vrijwel hetzelfde overal ITT Netflixquote:Op zondag 22 mei 2022 13:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vpn UK lijkt te werken, maar das een is abbo 9,45 ipv 8.99 (en mogelijk andere content)
Is dit een maandje gratis?quote:Op zondag 22 mei 2022 13:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Werkt zo’n omweg met de perks, want ik deed deze exercitie voor gratis disney
Dan zou het wellicht ook via Paypal kunnen?
Als het goed is maandelijkse rebate, dus elke maand gratis, totdat plutus een CDC doet :’)quote:
Al een paar keer gedaanquote:Op zondag 22 mei 2022 13:11 schreef stinkie het volgende:
Chill. Gratis geld maat. Ja, je moet er iets voor doen. Maar dat iets staat niet in verhouding tot de perks die je krijgt. Met dit soort producten krijg je altijd de beste deal als je er op tijd bij bent. Dat heeft als nadeel dat niet nog alles zo smooth werkt als bij andere diensten, maar de rewards zijn stukken beter.quote:
Ik zal je vast vertellen dat die rebate tot 90 dagen kan durenquote:
Permanent. Tenmiste, zolang als Plutus het volhoud. Er zijn meerdere concurrenten die dit soort diensten al langdurig gratis aanbieden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |