abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2022 @ 08:54:47 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204776159
quote:
Vandaag in onze onregelmatige reisrubriek Is het een vogel, is het een vliegtuig, nee het is een D66'er zonder vliegschaamte: Daan Bonenkamp, hoofd voorlichting van D66 in Den Haag. Eerder schreef hij speeches voor Pechtold, tegenwoordig is hij de klaplaaf van Kaag die bedenkt dat Jan Paternotte moet zeggen dat hij "buikpijn" heeft als er weer een integriteitskwestie uit de groene partijbroek hangt. Intern is hij bekend als een van de "Pechtold-boys". Iemand stuurde ons wat vakantiekiekjes van de IG van Daan, waardoor dat ene topic over het vlieggedrag van Rob Jetten bij dezen is opgewaardeerd tot een heuse reisrubriek met voornoemde werktitel. Want iedereen mag van ons vliegen zo veel ie wil, maar D66'ers toch echt iets minder vaak. We zien roadtrips, skitrips, feesttrips, Scandinavische koffie, Franse romantiek (middenin coronatijd natuurlijk) en Italiaanse wijn met mevrouw Bonenkamp (D66 & Shell), maar vooral het bijschrift onder de kiek van Daan op een Canadese gletsjer is een onvervalste "en nu is het een topic" winnaarrr in de categorie Doe Wat Wij Zeggen, Niet Wat Wij Doen: Op de gletsjer, wat een topervaring! Nu het nog kan. Rond het jaar 2100 is ie verdwenen. #IcefieldsParkway #AthabascaGlacier #roadtrip #Canada 🇨🇦😎

etcetera, etcetera, etcetera...

Eerst verbaasde me ik een beetje over het inconsequente gedrag van D66'ers irt enerzijds overal op social media klimaatangst prediken en anderzijds zo graag foto's plaatsen van hun vakantietripjes rond de wereld (Zie ook Rob Jetten). Nu ik er iets langer over nadenk zie ik in dat het van hetzelfde laken een pak is.
Wat dit type 'mensen' heel graag doet is aandacht en bewondering trekken en in deze tijd gaat dat dan vooral via de social media.
Dus tijdens een klimaatprotest op hun insta-account een plaatje van een ijsbeer op een smeltende ijsschots zetten of leuke, bijna in scene gezette plaatjes van een bezoekje aan Milaan hebben beiden dezelfde doelstelling, namelijk het binnenhalen van aandacht en waardering van anderen. Kijk eens hoe klimaatbetrokken ik ben! Of kijk eens hoe modieus en interessant in ben met mijn bezoekjes wereldwijd.
En hieronder dan een hele r
https://www.geenstijl.nl/(...)rob-jetten/#comments
The End Times are wild
pi_204776188
Volgens mij ben je jaloers...
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  dinsdag 17 mei 2022 @ 09:00:18 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204776207
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 08:57 schreef laforest het volgende:
Volgens mij ben je jaloers...
Nee, de combinatie van deugen en zelf andersom doen irriteert me. Hij heeft wel een aantrekkelijke vriendin, maar die is net zo mooi in Volendam
The End Times are wild
pi_204776222
En dat achterlijke Engels erbij. :')

"Back to het #Binnenhof!". :r
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_204776237
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:00 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, de combinatie van deugen en zelf andersom doen irriteert me. Hij heeft wel een aantrekkelijke vriendin, maar die is net zo mooi in Volendam
Zo zie ik dat niet. Ja, als bevolking moeten we minder vliegen, maar niet iedereen hoeft niet/nooit meer te vliegen.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 09:08:57 #6
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204776258
Links lukken, rechts vullen is al zo oud als de politiek. D66 is daar wel echt heer en meester in moet ik zeggen. Met Groen Links als goede 2e. Met Halsema indertijd in haar aftands versleten bak

https://www.autoblog.nl/a(...)e-in-verkiezingstijd
pi_204776262
Wacht even... dus er zijn verdomme gewoon D66'ers die op vakantie gaan?! :(

Waar gaat het heen met deze wereld? Straks blijkt nog dat er GroenLinksers zijn die wel eens auto rijden, PVV'ers die wel eens shoarma eten en VVD'ers die integer zijn. Er zijn zelfs FvD'ers die gevaccineerd zijn tegen corona. Stelletje schijnheiligen allemaal. :(
pi_204776264
Nietszeggende mensen met nietszeggende functies die wel zélf denken dat ze heul interessant zijn.

Daarbij D66, een boven iedereen verheven partij die geleid wordt door de meest verschrikkelijke partijleider sinds mensenheugenis.

Zum kotzen
  dinsdag 17 mei 2022 @ 09:12:12 #9
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204776274
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:10 schreef Sodemieters het volgende:

Waar gaat het heen met deze wereld? Straks blijkt nog dat er GroenLinksers zijn die wel eens auto rijden, PVV'ers die wel eens shoarma eten en VVD'ers die integer zijn. Er zijn zelfs FvD'ers die gevaccineerd zijn tegen corona. Stelletje schijnheiligen allemaal. :(
Ah de eerste goedprater is gespot
pi_204776283
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:10 schreef Sodemieters het volgende:

_O_

Het zijn net echte mensen! :o
pi_204776287
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:11 schreef Toine51 het volgende:
Nietszeggende mensen met nietszeggende functies die wel zélf denken dat ze heul interessant zijn.
Klaarblijkelijk toch interessant genoeg voor TS om er een topic over te openen en interessant genoeg voor jou om erop te reageren.

En kennelijk zijn er dus mensen die het internet afspeuren om te kijken of ze ergens van een relatief onbekende politicus wat vakantiekiekjes kunnen vinden. Zouden dat zelf mensen zijn met een heel interessant leven zijn, die speurders?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2022 09:16:27 ]
pi_204776291
Wat is het probleem?

Hij zit bij een partij dat de feiten noemt omtrent dit gebeuren (vliegen is slecht voor het milieu). Maar zegt daarmee helemaal niet dat hij als individu zich daar wat van aantrekt.

Bovendien: Canada kan niet met de trein he.
pi_204776296
Weinig divers om het prototype Arische vrouw te nemen.
pi_204776303
Kijk, het zou anders zijn als deze meneer echt heel erg op de activisten-rol zat. Dan was het wel wat vreemd. Maar dat valt toch wel mee??
pi_204776307
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:15 schreef Glazenmaker het volgende:
Weinig divers om het prototype Arische vrouw te nemen.
Deze dame is Joods..
pi_204776311
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:14 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Klaarblijkelijk toch interessant genoeg voor TS om er een topic over te openen en interessant genoeg voor jou om erop te reageren.

En kennelijk zijn er dus mensen die het internet afspeuren om te kijken of ze ergens van een relatief onbekende politicus wat vakantiekiekjes kunnen vinden. Zouden dat zelf mensen zijn met een heel interessant leven zijn, die speurders?
Dat noemt men D66 bashen.
pi_204776315
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Deze dame is Joods..
Ook dat nog. En dat bij D66. Laat Kaag en haar Palestijnse man het maar niet horen.
pi_204776321
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:18 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ook dat nog. En dat bij D66. Laat Kaag en haar Palestijnse man het maar niet horen.
Waarom zouden die dat niet mogen horen?
pi_204776326
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:18 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204776334
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Deze dame is Joods..
Aiiii. Daar ging ik wel nat. Hoe weet je zoiets? Het is niet bepaald een bn'er.
pi_204776335
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:17 schreef laforest het volgende:

[..]
Dat noemt men D66 bashen.
Idd, dat kan nooit teveel zijn
pi_204776343
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Aiiii. Daar ging ik wel nat. Hoe weet je zoiets? Het is niet bepaald een bn'er.
Geen idee. Maar was grappig geweest, toch?
pi_204776344
Wel gaaf hoe Kaag een soort van universele boeman is geworden voor boosrechts trouwens.
pi_204776347
Oh ze zijn dus gewoon mensen. Gelukkig dat je dit noemt, ik dacht altijd dat d66 mensen robots waren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204776350
Verder is dit maar een vrij treurig topic trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')