Wel de hele zin lezen he..quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
I’ve spoken with several credible people who claim the US has evidence of alien technology in its possession. These are indeed exciting times!
Volgens mij ben jij degene die niet goed leest. Er staat "in its possession" kortom, in haar bezitquote:
Het zal wel vroeg zijn voor je, aangezien je niet verder komt dan 3 woorden. Probeer het later nog eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die niet goed leest. Er staat "in its possession" kortom, in haar bezit
Wel eens van Religie gehoord?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ twitter ]
Hier al skeptici die er met een iets andere bril naar kijken? Niet flauw bedoeld, serieuze vraag.
Ik heb zelf ook hard bewijs nodig, maar ik vind het ook moeilijk te geloven dat congress zoveel zou doen (zoals wetgeving) is er echt helemaal niks is.
Interesting times.
Er is natuurlijk 'niet niks'. Zeker in de vorige eeuw waren er veel geheime projecten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ twitter ]
Hier al skeptici die er met een iets andere bril naar kijken? Niet flauw bedoeld, serieuze vraag.
Ik heb zelf ook hard bewijs nodig, maar ik vind het ook moeilijk te geloven dat congress zoveel zou doen (zoals wetgeving) is er echt helemaal niks is.
Interesting times.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wel eens van Religie gehoord?
En wat wil je daarmee zeggen? Je had het over het congres.quote:
Ik verbreed mijn punt, het is breder dan het congres.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen? Je had het over het congres.
FTFYquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik verbreed mijn punt, het is breder dan het congres.
Ik sta met mijn bek vol tanden en begin daarom over wat anders.
Ga eens weg hier als je toch alleen maar cynisch kan zijn. Tering, UAPs = unidentified flying object. Niets meer, niets minder. Of het nou in werkelijkheid vogels of US tech of iets buitenaards is. Niemand weet het. Er wordt simpelweg informatie over gedeeld.quote:
Ik stel dat het congres en andere groepen mensen wel vaker irrationele zaken met enorme sommen geld besmijten en beantwoord daarmee de vraag van Brave Sir Robin s "Hier al skeptici die er met een iets andere bril naar kijken? Niet flauw bedoeld, serieuze vraag.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ga eens weg hier als je toch alleen maar cynisch kan zijn. Tering, UAPs = unidentified flying object. Niets meer, niets minder. Of het nou in werkelijkheid vogels of US tech of iets buitenaards is. Niemand weet het. Er wordt simpelweg informatie over gedeeld.
Beetje de wens is de vader van de gedachte bij jou.
Je bijdragen tot dusver in dit topic bestaan alleen uit one-liners en het herhalen dat er geen fysiek bewijs is. Ik heb je nog niet op een discussie kunnen betrappen. Je laatste posts bevestigen dat nog weer eens. Nodigt niet echt uit tot een uitgebreide reactie, want de reactie zal inderdaad vooral weer cynisch zijn. Het heeft veel weg van trolgedrag.quote:
1. Er is nog steeds niets concreets, alleen veel gebakken luchtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Je bijdragen tot dusver in dit topic bestaan alleen uit one-liners en het herhalen dat er geen fysiek bewijs is. Ik heb je nog niet op een discussie kunnen betrappen. Je laatste posts bevestigen dat nog weer eens. Nodigt niet echt uit tot een uitgebreide reactie, want de reactie zal inderdaad vooral weer cynisch zijn. Het heeft veel weg van trolgedrag.
Ook zo'n one-liner over religie, verwacht je dan dat ik daar weer uitgebreid op in ga? Onderbouw dan eerst even wat je precies bedoelt, wie zijn in dit geval verantwoordelijk voor die religie en waarom zouden congresleden daar zover in mee gaan dat er wetgeving voor wordt geschreven.
Of je het nu leuk vind of niet, dit onderwerp is momenteel NWS waardig. Voor conspiracies dat het congres is overgenomen door een religieuze UFO sekte verwijs ik je naar BNW.
Ik weet niet op welk geschreeuw en gehype je doelt. De toon hier is vrij relaxed.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
1. Er is nog steeds niets concreets, alleen veel gebakken lucht
2. Waar wil je een discussie over voeren? Speculaas over de vage plaatjes?
3. Ik trol niet, ik ben gewoon niet onder de indruk van het geschreeuw en gehype, en wijs er op dat er nog steeds niets anders is dan speculatie en vage plaatjes. In een wereld waar het vol is met cameras, waar smartphones bijna betere fotos en videos maken dan prof cameras is er nog steeds geen ruk.
Ik vroeg "Hier al skeptici die er met een iets andere bril naar kijken?". Daarbij refererend aan het opiniestuk uit The HILL wat ik erbij post.quote:4. Je vroeg heel suggestief aan critici dat er toch wel wat moest zij als er zoveel tijd en geld aan besteed wordt door het congres, tja, dat vergelijk ik dan met religie, net zulke massahysterie en nog veel meer tijd en aandacht, en net zo min concreet bewijs. Als mijn vergelijking met religie je niet duidelijk was, dan stel je gewoon die vraag, maar jij begint over wat anders.
5. Ik vind het prima dat jij het nieuwswaardig vind, maar voorlopig is niets concreets, of jij dat nu leuk vind of niet.
Blijkbaar zijn de waargenomen UAP en deze spionageballon niet hetzelfde fenomeen. Dat lijkt me de enige logische conclusie die je hieruit kunt trekken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
1 Chinese ballon, en er zijn scherpe fotos van
NWS / Chinese spionageballon gespot boven VS
Waarom zijn die er nooit van deze fenomenen?
Omdat ze deze ballon al een hele tijd hebben kunnen volgen en vrij normaal ballonnengedrag vertoond?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat beantwoord mijn vraag niet. Waarom is er van de eerste in de stratosfeer vliegende spionageballon gelijk een heel duidelijke foto, maar van al die ufo's niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |