Klopt! Jammer dat ik het ga missen. Zit ik in Wenen. Kan best interessant wordenquote:
Heb je een gaatje in je hoofd? Het is hier binnen 25,5 graad. Ondanks dat ik de deuren open heb staan, en de hele dag de gordijnen dicht heb gehad + een schaduwdoek op het balkon heb hangen. Mag van mij snel koeler worden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:43 schreef dick_laurent het volgende:
Frisjes. Mag nog wel een graad of 5 a 10 bij
Veel Nederlanders kunnen nu eenmaal erg slecht tegen warmte. Ik heb er geen moeite mee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je een gaatje in je hoofd? Het is hier binnen 25,5 graad. Ondanks dat ik de deuren open heb staan, en de hele dag de gordijnen dicht heb gehad + een schaduwdoek op het balkon heb hangen. Mag van mij snel koeler worden.
Ik kan er prima tegen, heb vandaag in zuid-holland ook gewoon m'n jas aangehad. Maar desalniettemin mag het van mij best een stuk koeler, dat wandelt een stuk fijner.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Veel Nederlanders kunnen nu eenmaal erg slecht tegen warmte. Ik heb er geen moeite mee.
Het is buiten waar ik iig woon nu een graad of 16, dat vind ik frisjes ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.estofex.org/
Voer voor meerquote:Op donderdag 19 mei 2022 06:11 schreef d.k. het volgende:
Saaie regenbuitje van een minuut of twee hier in het oosten van Brabant. Ontstaan spontaan voor die echte buien in het westen.
Hier in Twente is ook zojuist dikke woei ontstaan. Moest snel mijn balkondeur dichtdoen om te voorkomen dat alles wegwoei.quote:Op donderdag 19 mei 2022 05:13 schreef MissHobje het volgende:
Zo dikke wind ontstaat...regen...hard onweer komt eraan in De Bilt.
Het ontstaat nu heel snel in omgeving.
Hier in twente nog een zonovergoten donderdagochtendquote:Op donderdag 19 mei 2022 06:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier in Twente is ook zojuist dikke woei ontstaan. Moest snel mijn balkondeur dichtdoen om te voorkomen dat alles wegwoei.
210 km/h, uhuhquote:Op donderdag 19 mei 2022 07:11 schreef Houtenbeen het volgende:
RIP Limburg
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets te enthousiaste berekening van het Franse model
Harmonie komt met windstoten van 230km/h in Duitslandquote:
Dat is heftig. Zal schade veroorzakenquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Harmonie komt met windstoten van 230km/h in Duitsland
en Cosmo met 190km/h
Nou ik denk dat 260km/h wat extreem is, maar al is het nog maar de helft, dan is het nog steeds veel met de bomen al in het blad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Oh en de plantjes hoef je morgen in het zuidoosten van het land ook geen water te geven
Mag ook wel een keer, deze maand staat de teller tot nu toe op 2,4 mm. Vorig jaar was het 71,6 mm in mei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach 230 km/u is slechts het dubbele van de grens voor windkracht 12quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Harmonie komt met windstoten van 230km/h in Duitsland
en Cosmo met 190km/h
Iets gaat er niet goed bij de berekeningen in die modellen, hopen we maar.
Tornado des doods!quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:11 schreef Houtenbeen het volgende:
RIP Limburg
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets te enthousiaste berekening van het Franse model
Ziet er wel heel heftig uit. Potentieel dodelijk systeem morgen.quote:
Gewoon aankloppen bij de sociale dienst bainkquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:30 schreef Sfancta het volgende:
@:de_boswachter we zijn straks dakloos neef
Beter doet het schild het morgen enorm goed, ik moet buiten zitten om te checken of kinderen wel goed hun best doen voor hun verkeersexamen :’)quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs de modellen houden rekening met het schild van Leiden.
Arme kinderenquote:Op donderdag 19 mei 2022 11:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Beter doet het schild het morgen enorm goed, ik moet buiten zitten om te checken of kinderen wel goed hun best doen voor hun verkeersexamen :’)
Hier nu volop zon in Brabantquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:04 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Heel dreigende lucht in de regio Den Haag.
Zie buienradarquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:04 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Heel dreigende lucht in de regio Den Haag.
Ik vraag me af welke stad er precies tussen die twee lijntjes in gaat vallen.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke stad er precies tussen die twee lijntjes in gaat vallen.
Begint met L en eindigt op eiden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:35 schreef PzKpfw het volgende:
Zoals gewoonlijk gaat de regen weer precies langs ons heen.
Ik nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat toevallig maat, ik ook. De pleuris breekt uit zo!quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot het HELEMAAL los gaat, makker.
Zonsverduistering is vandaag, heb ik vernomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |