Zou goed kunnen, ik wist het niet! Bij padel doen ze dit ook iig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar wordt er in de mixed op 40-40 een winnend punt gespeeld ipv dat er twee winnende punten zijn voor de winst? Ik zit toevallig bij Middelkoop/Schuurs te kijken en die winnen de game na een winnend punt op 40-40.
Ja is blijkbaar wel, het gebeurt net weerquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik wist het niet! Bij padel doen ze dit ook iig.
Winnende punt. Er is geen AD score in mixed.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar wordt er in de mixed op 40-40 een winnend punt gespeeld ipv dat er twee winnende punten zijn voor de winst? Ik zit toevallig bij Middelkoop/Schuurs te kijken en die winnen de game na een winnend punt op 40-40.
Ja klopt, net als match tiebreak (tot 10) in plaats van derde set.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:55 schreef TheVulture het volgende:
bedankt Hansquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
In totaal zijn vandaag 1.056 nieuwe besmettingen gerapporteerd in Nederland; dat zijn er 45 minder dan gisteren. Het aantal besmettingen ligt iets boven het zevendaags gemiddelde, van 1.065. Het percentage positieve tests is gestegen, van 52,1 naar 53,3.
Duizendmaal excuses edele heer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |