Jep, maar ook niet te aanwezig of druk. Ik kan me voorstellen dat het eenvoudig samenzijn is met haar.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het viel mij op dat ze steeds een babbeltje maakte of spelletje deed met de verschillende boeren. Ze is waarschijnlijk een social butterfly die met vrijwel iedereen goed kan opschieten.
Haha. Nouja zoals die champignonkweker of bloemenkwekers dan blijft er volgens mij ook niet zo heel veel 'charme van de boerderij' over eigenlijk.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Best een goed idee! Alleen begrijp ik de charme van leven op een boerderij nog wel. Wat moet een vrouw met een IT'er?
Iemand anders zei het wat cynisch, maar ik denk inderdaad dat het buitenleven een groot aantal vrouwen trekt. Groot huis op het platteland, mooi wonen, geen druk van carrière moeten maken. Zolang je maar elke lunch de warme hap op tijd klaar hebt, is het al gauw goed.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Nouja zoals die champignonkweker of bloemenkwekers dan blijft er volgens mij ook niet zo heel veel 'charme van de boerderij' over eigenlijk.
Maar volgens mij bestaat er niet echt een ander programma qua daten wat lijkt op BZV, met brieven schrijven enzo toch? Meestal is het 1 op 1 en kiest het programma wie er daten dacht ik?
Je bedoelt nu Boer zoekt vrouw neem ik aan en niet de spin off Onze boerderij? Want in de laatste komen die zorgen zeker wel aan bod.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Iemand anders zei het wat cynisch, maar ik denk inderdaad dat het buitenleven een groot aantal vrouwen trekt. Groot huis op het platteland, mooi wonen, geen druk van carrière moeten maken. Zolang je maar elke lunch de warme hap op tijd klaar hebt, is het al gauw goed.
De minder romantische kant van het boerderijleven laten ze in deze serie ook niet zien, bijvoorbeeld de continue geldzorgen.
Klaarblijkelijk is iedereen die op tv komt vogelvrij.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:32 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees met terugwerkende kracht wat Angela de Jong zoal over Maud schreef. Definitief een grafhekel aan Angela de Jong.
Precies. Ik vond het leuk en goed dat Jaspers die reeks maakte.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt nu Boer zoekt vrouw neem ik aan en niet de spin off Onze boerderij? Want in de laatste komen die zorgen zeker wel aan bod.
Ik lees ook dat er een team rondom de kandidaten is dat ook adviseert om Twitter niet te lezen. Vandaar dus.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk is iedereen die op tv komt vogelvrij.Ik vind het wonderlijk dat boeren en hun potentiële geliefden nog mee willen doen aan het programma, als je ziet wat voor aandacht ze trekken. Sociale media maken het er niet veel beter op. Ook hier is het eenvoudig ventileren (want anoniem).
Had Karlijn niet gedragswetenschappen gestudeerd, of iets in die trant?quote:Op maandag 16 mei 2022 12:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het viel mij op dat ze steeds een babbeltje maakte of spelletje deed met de verschillende boeren. Ze is waarschijnlijk een social butterfly die met vrijwel iedereen goed kan opschieten.
Daar zijn er hier in Brabant wel meer van. Over het algemeen zijn mensen hier behoorlijk traditioneel, net als Karlijn. En knap + wat hersenen erbij is ook niet uitzonderlijk.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:02 schreef Kettlebell het volgende:
Karlijn wat een topvrouwDat type is zo zeldzaam. Intelligent, knap, slank, nog geen kinderen uit voorgaande mislukte relaties. Normaal wil zo'n type per sé in Amsterdam Zuid wonen en zijn ze alleen maar popi jopi aan het doen.
Ja zo'n idee had ik al. Ik blijf erbij, maar wellicht moet ik 'm omdraaien: typjes met zo'n uiterlijk in Amsterdam zijn zelden zo prettig in de omgang als Karlijn (ogenschijnlijk) is.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:52 schreef Eightyone het volgende:
Daar zijn er hier in Brabant wel meer van. Over het algemeen zijn mensen hier behoorlijk tradioneel, net als Karlijn. En knap + wat hersenen erbij is ook niet uitzonderlijk.
De citytrips waren toch in oktober / november?quote:Op maandag 16 mei 2022 13:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begreep dat het na de citytrip 2 maanden aan was tussen Janine en Sander en daarna 5 weken uit. De opnames van de reünie waren in april. Dan waren ze dan toch ook maar net weer 2 of 3 weken samen of zo? Dus eigenlijk nog maar heel kort om er verder iets van te kunnen zeggen.
Volgens mij begin november, dus dan werd het haar begin januari te warm onder de voeten. Na Kerst en Oud & Nieuw. Vervolgens zijn ze in februari weer samen gekomen. De opnames van de reünie waren na de schoonfamilie-uitzending, heb ik eerder begrepen. Dus dat was begin mei. Dan waren ze weer bijna 3 maanden samen.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:11 schreef JanGroen het volgende:
[..]
De citytrips waren toch in oktober / november?
De reünie-uitzending van gisteren is in april opgenomen. Dat kwam in beeld.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:19 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Volgens mij begin november, dus dan werd het haar begin januari te warm onder de voeten. Na Kerst en Oud & Nieuw. Vervolgens zijn ze in februari weer samen gekomen. De opnames van de reünie waren na de schoonfamilie-uitzending, heb ik eerder begrepen. Dus dat was begin mei. Dan waren ze weer bijna 3 maanden samen.
Dat is gewoon een schapen metafoor die rennen constant de verkeerde kant op. Denk niet dat zij zo snel onder de draad door eetquote:Op maandag 16 mei 2022 14:24 schreef JohnDDD het volgende:
Wie kreeg er nog meer de indruk dat Janine in die 5 weken dat het uit was met Sander het geprobeerd heeft met Christiaan? Ze zei zoiets van dat ze de andere kant uit was gerend en toen zag ik ze allebei een beetje zo bedremmeld kijken, en toen ontstond bij mij de indruk dat ze toen met Christiaan samen was geweest ofzo.
Dan 2 maanden in plaats van 3 maanden dus. Overigens was er geen voice-over die meldde dat ze ondertussen uit elkaar zijn dus ik neem aan dat ze nu nog steeds samen zijn.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:21 schreef JanGroen het volgende:
[..]
De reünie-uitzending van gisteren is in april opgenomen. Dat kwam in beeld.
Dit. Janine lijkt mij niet het type persoon die eerst Sander dumpt, dan kort met Christiaan datet, Christiaan dumpt en vervolgens weer bij Sander voor de deur staat. En dat alles in 5 weken.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is gewoon een schapen metafoor die rennen constant de verkeerde kant op. Denk niet dat zij zo snel onder de draad door eet(om er een andere beesten metafoor in te gooien)
Neejoh zover is ze niet gegaan. Maar desondanks vind ik dat ze Sander eigenlijk niet verdient en zelfs een beetje te kakken zet door steeds niet echt uit te spreken dat ze vol voor hem wil gaan.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:24 schreef JohnDDD het volgende:
Wie kreeg er nog meer de indruk dat Janine in die 5 weken dat het uit was met Sander het geprobeerd heeft met Christiaan? Ze zei zoiets van dat ze de andere kant uit was gerend en toen zag ik ze allebei een beetje zo bedremmeld kijken, en toen ontstond bij mij de indruk dat ze toen met Christiaan samen was geweest ofzo.
Het kwam op mij allemaal vrij moeizaam over nog steeds. (Al is niet iedereen hier dat met me eens.) Als je nu in een straal van 10 km woont dan neem je dat allemaal nog voor lief maar ik denk nog steeds dat ze dit op lange termijn niet vol gaan houden.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:33 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dan 2 maanden in plaats van 3 maanden dus. Overigens was er geen voice-over die meldde dat ze ondertussen uit elkaar zijn dus ik neem aan dat ze nu nog steeds samen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |