Die locatie ben ik ook wel eens geweest, vond ze niet te vreten eigenlijk.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:45 schreef kibo het volgende:
Op de achtergrond slaat Hans de ene na de andere braadworst naar binnen
Ze geeft je een stijfje maar ik voel je.quote:
Liefde gaat door de maag.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hans is er niet dunner op geworden sinds de opnames
Dasniequote:
Voel je mijn stijfje? :$quote:Op zondag 15 mei 2022 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze geeft je een stijfje maar ik voel je.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, da's niet onlogisch toch?quote:Op zondag 15 mei 2022 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze geeft je een stijfje maar ik voel je.
Tower Bridgen met Karlijn als ophaalbrug?quote:
Volgens mij alleen niet naar de kapper geweest??quote:Op zondag 15 mei 2022 21:52 schreef svann het volgende:
Als niet (trouwe) kijker vind ik dat Yvonne Jaspers er raar uitziet.
Heeft ze vanalles laten doen of is dit een dubbelganger?
Dan had ie uit praktische overweging gekozenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:53 schreef Remco het volgende:
Hans heeft echt geluk dat Diny uit haar zelf is weggegaan, anders had die voor haar gekozen en dat was echt niets geworden.
Daar past hij niet meer in?quote:
Annette on topquote:Op zondag 15 mei 2022 21:54 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zullen Hans en Diny sex hebben ? Je moet zo'n gevaarte niet op je hebben.
Je bedoelt Annette??quote:Op zondag 15 mei 2022 21:54 schreef Pedroso het volgende:
*kijkt vriendin lief aan*quote:Op zondag 15 mei 2022 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tower Bridgen met Karlijn als ophaalbrug?
Dit is Annettequote:Op zondag 15 mei 2022 21:54 schreef Pedroso het volgende:
Dit jaar ook al Limburg en Friesland.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:54 schreef tralalala het volgende:
Volgend seizoen zeker weer in het walgelijke buitenland.
Ik zou d'r nog steeds doenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:52 schreef svann het volgende:
Als niet (trouwe) kijker vind ik dat Yvonne Jaspers er raar uitziet.
Heeft ze vanalles laten doen of is dit een dubbelganger?
Dat, en cholesterol-arm eten...quote:Op zondag 15 mei 2022 21:55 schreef Lov1 het volgende:
AnnetteDit positieve is preciés wat Hans nodig had
Alles is voor Bassiequote:Op zondag 15 mei 2022 21:45 schreef kibo het volgende:
Op de achtergrond slaat Hans de ene na de andere braadworst naar binnen
Sommige dingen wil je eigenlijk helemaal niet wetenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:54 schreef Pedroso het volgende:
Eens. Al vraag ik me af of dat garnaaltje nog werkt. Maar ook dat hoef ik niet te weten.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je eigenlijk helemaal niet weten
Mij ookquote:Op zondag 15 mei 2022 21:57 schreef Astro_boy het volgende:
Annette lijkt me een super gezellige en warme schoonmoeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |