SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Geitjes.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Gerben baas
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat verhoogt de aantrekkingskracht.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:31 schreef InstortendeSter het volgende:
Waarom heeft Karlijn eigenlijk magneten aan de voorzijde van haar lijf zitten?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Best aandoenlijk dit.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Levert wel de meest ongemakkelijke beelden opquote:Op zondag 15 mei 2022 21:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oja, die je-heb-niet-genoeg-brieven-dus-we-nodigen-iedereen-in-één-keer-uit-momenten. Kut Yvon.![]()
Ja dat is gewoon fucked up, al voor een extrovert, maar helemaal super fucked up voor een introvert iemand als hij.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oja, die je-heb-niet-genoeg-brieven-dus-we-nodigen-iedereen-in-één-keer-uit-momenten. Kut Yvon.![]()
Die Karlijn kijkt wel zo verschrikkelijk ondeugend uit d'r ogen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Dit was zo akward.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Oh ja dat huis verdraaidI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Oh ja, zijn Fritzel-woning
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Mooie inrichtingAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Flammkuechen denk ik.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Yvon loopt weer te sneren
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
En als je er wel een hebt dan wordt er voor je gebakken?quote:Op zondag 15 mei 2022 21:37 schreef Remco het volgende:
Als je geen relatie hebt moet je schijnbaar de hele dag daar pizza's gaan bakken.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
En dat te bedenken dat ze Sander als eerste wilde wegsturen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die slikt wel ja.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:34 schreef PzKpfw het volgende:
Die Karlijn kijkt wel zo verschrikkelijk ondeugend uit d'r ogen.![]()
Denk het, Hans kan met zijn gigantische balg daar lekker in die stoel blijven zitten pizza eten.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
En als je er wel een hebt dan wordt er voor je gebakken?![]()
Botoxquote:Op zondag 15 mei 2022 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe kan het dat Yvonne er nog zo goed uit ziet eigenlijk? Niets veranderd de laatste 20 jaar.![]()
Goede basis wel dit.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Goede cosmetisch arts.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe kan het dat Yvonne er nog zo goed uit ziet eigenlijk? Niets veranderd de laatste 20 jaar.![]()
Ze is ingevroren geweest.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe kan het dat Yvonne er nog zo goed uit ziet eigenlijk? Niets veranderd de laatste 20 jaar.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Lijkt maar zo omdat jijzelf inmiddels ook 20 jaar ouder bentquote:Op zondag 15 mei 2022 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ze heeft het uitgemaakt en hij bleef braaf op haar wachten...And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Pietje was toen nog maar twee jaar oud idd.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:42 schreef kibo het volgende:
[..]
Lijkt maar zo omdat jijzelf inmiddels ook 20 jaar ouder bentYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Toevallig niet.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pietje was toen nog maar twee jaar oud idd.![]()
Hij toch?quote:Op zondag 15 mei 2022 21:42 schreef Revanches het volgende:
Ze heeft het uitgemaakt en hij bleef braaf op haar wachten...I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Er is precies wel iets misgegaan in de visagie, ze heeft een blauwe plek op d'r kaak lijkt hetquote:Op zondag 15 mei 2022 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe kan het dat Yvonne er nog zo goed uit ziet eigenlijk? Niets veranderd de laatste 20 jaar.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Glijmiddel.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ah, niet uit 2000?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nee eens. Maar wat wil je met zo'n dooie als Janine. Beetje een geforceerd stel, die Sander is blij met alles met een gat en Janine kan zelf ook niet veel beter krijgen.quote:![]()
Leuke vrouw
Ja heeft die goed bekekenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:45 schreef kibo het volgende:
Op de achtergrond slaat Hans de ene na de andere braadworst naar binnen
Ouwe smikkelbaasI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Het zaad van Karbaatquote:Op zondag 15 mei 2022 21:45 schreef Nine. het volgende:
"Hij slikt een keer"
Wat dan? Benzo's? Mannenpap?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Zijn eigen braadworstje ziet ie niet meer dus dan maar een alternatief.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:45 schreef kibo het volgende:
Op de achtergrond slaat Hans de ene na de andere braadworst naar binnenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik hoop dat Maud en Evert bij elkaar blijven. Dat zou ik nou echt leuk vinden, nog nooit zo’n vreemde match gezien.![]()
Vind ze van buitenaf logischer dan Wietse en Neeltjequote:Op zondag 15 mei 2022 21:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop dat Maud en Evert bij elkaar blijven. Dat zou ik nou echt leuk vinden, nog nooit zo’n vreemde match gezien.![]()
Maud vangt het allemaal op.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja zou ik ook leuk vinden voor zequote:Op zondag 15 mei 2022 21:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop dat Maud en Evert bij elkaar blijven. Dat zou ik nou echt leuk vinden, nog nooit zo’n vreemde match gezien.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Maud is nu leuker dan in de voorgaande uitzendingen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maud en Sander zijn voor mij de helden dit seizoen
Mijn heldin is Karlijn. Ze boeit me.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Maud en Sander zijn voor mij de helden dit seizoen![]()
Dit is voor mij het top koppel van dit seizoen
Goede focus op de buik van Hans.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Die locatie ben ik ook wel eens geweest, vond ze niet te vreten eigenlijk.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:45 schreef kibo het volgende:
Op de achtergrond slaat Hans de ene na de andere braadworst naar binnen
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Hans heeft zijn buik even gevuld met 30 braadworsten, 45 hamburgers en 42 karbonadesAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze geeft je een stijfje maar ik voel je.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Liefde gaat door de maag.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hans is er niet dunner op geworden sinds de opnames
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Dasniequote:
Voel je mijn stijfje? :$quote:Op zondag 15 mei 2022 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze geeft je een stijfje maar ik voel je.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, da's niet onlogisch toch?quote:Op zondag 15 mei 2022 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze geeft je een stijfje maar ik voel je.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Oh ja die eerste vrouw die Hans had weggestuurd, was echt zo uit de hoogte
Tower Bridgen met Karlijn als ophaalbrug?quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hans heeft echt geluk dat Diny uit haar zelf is weggegaan, anders had die voor haar gekozen en dat was echt niets geworden.![]()
Volgens mij alleen niet naar de kapper geweest??quote:Op zondag 15 mei 2022 21:52 schreef svann het volgende:
Als niet (trouwe) kijker vind ik dat Yvonne Jaspers er raar uitziet.
Heeft ze vanalles laten doen of is dit een dubbelganger?![]()
Ja hans en die vrouw zijn ook wel leuk samenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dan had ie uit praktische overweging gekozenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:53 schreef Remco het volgende:
Hans heeft echt geluk dat Diny uit haar zelf is weggegaan, anders had die voor haar gekozen en dat was echt niets geworden.
Daar past hij niet meer in?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Hoe zullen Hans en Diny sex hebben ? Je moet zo'n gevaarte niet op je hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Annette on topquote:Op zondag 15 mei 2022 21:54 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zullen Hans en Diny sex hebben ? Je moet zo'n gevaarte niet op je hebben.![]()
Je bedoelt Annette??quote:Op zondag 15 mei 2022 21:54 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zullen Hans en Diny sex hebben ? Je moet zo'n gevaarte niet op je hebben.![]()
*kijkt vriendin lief aan*quote:Op zondag 15 mei 2022 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tower Bridgen met Karlijn als ophaalbrug?![]()
Dit is Annettequote:Op zondag 15 mei 2022 21:54 schreef Pedroso het volgende:
Dit jaar ook al Limburg en Friesland.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:54 schreef tralalala het volgende:
Volgend seizoen zeker weer in het walgelijke buitenland.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
AnnetteDit positieve is preciés wat Hans nodig had
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Ik zou d'r nog steeds doenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:52 schreef svann het volgende:
Als niet (trouwe) kijker vind ik dat Yvonne Jaspers er raar uitziet.
Heeft ze vanalles laten doen of is dit een dubbelganger?![]()
Dat, en cholesterol-arm eten...quote:Op zondag 15 mei 2022 21:55 schreef Lov1 het volgende:
AnnetteDit positieve is preciés wat Hans nodig had
anders duurt het niet zo lang meer
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Alles is voor Bassiequote:Op zondag 15 mei 2022 21:45 schreef kibo het volgende:
Op de achtergrond slaat Hans de ene na de andere braadworst naar binnenOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sommige dingen wil je eigenlijk helemaal niet wetenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:54 schreef Pedroso het volgende:
![]()
Eens. Al vraag ik me af of dat garnaaltje nog werkt. Maar ook dat hoef ik niet te weten.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je eigenlijk helemaal niet wetenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Evert die meezingt. Wat maken we mee
Mij ookquote:Op zondag 15 mei 2022 21:57 schreef Astro_boy het volgende:
Annette lijkt me een super gezellige en warme schoonmoeder
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: