De situatie wel, niet dat daar discussie over is. Daarom had ik graag die voorbeelden gezien want schijnbaar was er daar dus discussie over.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Je kan je niet voorstellen dat er een situatie ontstaat waarbij er discussie is of een bal door een verdediger "bewust" van richting is veranderd (dwz of ie genoeg controle had over de bal om zelf de richting te bepalen)?
Ik bedoel meer dat fans en analisten daar vervolgens bij ieder geval over gaan discussierenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De situatie wel, niet dat daar discussie over is. Daarom had ik graag die voorbeelden gezien want schijnbaar was er daar dus discussie over.
Net aangemeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:22 schreef Pino112 het volgende:
VBL / [FOK!Voetbalmanager 2022/2023] #1 We zijn er weer!
Doen jullie ook al mee?
Ja, net aangemeld als in net een half uur geledenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan heb je nog een half uur om een team te maken
Wellicht met de pubquiz.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bart fucking Vriends speelt nog steeds in basis. Sparta gaat niet hoog eindigen
Speelt gewoon bijna al zijn ballen naar vorenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bart fucking Vriends speelt nog steeds in basis. Sparta gaat niet hoog eindigen
Misschien iets voor Bara dan, kunnen ze mooi trutje Frenkie vervangenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt gewoon bijna al zijn ballen naar voren
En?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:56 schreef Caland het volgende:
Sven van Beek is de aanvoerder van Heerenveen.
quote:
Het is ook echt een mongoolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |