En daarna lekker tuuteren.quote:
Maakt me niet uit hoe oud hij is, voor mij blijft ie altijd 12. Ik heb totaal geen vertrouwen in die jongen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:56 schreef TLC het volgende:
Xavi Simons wat wedstrijdjes spelen voor PSV en dan mee met van Gaal naar Qatar
quote:
Hoe kan ik zorgen dat ik een video niet meer gezien heb?quote:
quote:
GENOTquote:VRIJDAG 5 AUGUSTUS
20:00 sc Heerenveen - Sparta
ZATERDAG 6 AUGUSTUS
16:30 Fortuna Sittard - Ajax
18:45 SC Cambuur - Excelsior
20:00 PSV - FC Emmen
21:00 RKC - FC Utrecht
ZONDAG 7 AUGUSTUS
12:15 FC Groningen - FC Volendam
14:30 Vitesse - Feyenoord
14:30 NEC - FC Twente
16:45 AZ - Go Ahead Eagles
Volendam, Excelsior en Emmen ook volgens mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Welke clubs hebben nog kunstgras?
Alleen Cambuur?
dus die mogen alle 4 degraderenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volendam, Excelsior en Emmen ook volgens mij.
Volendam ook. Maar dat zal wel weer niet doorgaan als ze degraderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Cambuur speelt volgend seizoen op gras, in het nieuwe stadion.
OK dan vallen die af, heb ook verder niets tegen Excelsior maar zij in de eredivisie vind ik een teken van armoequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Cambuur speelt volgend seizoen op gras, in het nieuwe stadion.
@El-Stinhoquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:34 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit worden weer ellenlange discussies
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:34 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit worden weer ellenlange discussies
Ik kan me dus de discussie niet echt voorstellen, jammer dat ze die voorbeelden niet op KNVB.nl ofzo zetten om het publiek zo een beetje mee te nemen.quote:Sommige voorbeelden uit afgelopen Eredivisie-seizoen worden door de aanwezige journalisten en arbiters in de zaal bepaald niet unaniem beoordeeld.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me dus de discussie niet echt voorstellen, jammer dat ze die voorbeelden niet op KNVB.nl ofzo zetten om het publiek zo een beetje mee te nemen.
Voor mij is het nog vrij simpel, maar misschien denk ik dan ook te simpel; buitenspel op moment van spelen aanvallende partij, of hij nou nog aangeraakt is of niet door verdedigende partij. Dat hele gedoe eromheen van bewust of niet bewust lijkt me niet echt relevant. Daarom waren die voorbeelden waar dan schijnbaar discussie over is wel leuk geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |