Met dat Nederlandse weer zullen we best een kans hebben om erachter te komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max is juist altijd vrij zakelijk en nuchter. Die zie ik niet in zijn eentje rondjes rijden op een nat Zandvoort. Is dan ook iets trickier dan op Silverstone, maar dan nog.
Die gast gaat nooit meer een pole halen en ik denk eigenlijk ook nooit meer een grote prijs winnen.quote:
Ik vind Russell geen betere coureur dan Hamilton.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die gast gaat nooit meer een pole halen en ik denk eigenlijk ook nooit meer een grote prijs winnen.
Hij is een geweldig goede F1 racer geweest, maar F1 is geen sport waarbij je een natuurlijke prestatiecurve hebt, daarvoor is de technische kant te belangrijk. Wat ik bedoel hiermee is dat in andere sporten een oude kampioen nog wel eens iets wint, puur op klasse, een goede dag hebben terwijl iemand anders die doorgaans beter is een offday heeft. Maar dat gebeurt veel minder als je auto gewoon niet goed genoeg is voor de top3. Dan moeten er wel zoveel mensen pech krijgen om nog eens te winnen, die kans is wel heel klein, en dan is het waarschijnlijk ook nog George
maar hij is in the upswing en Lewis is in de downswingquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Russell geen betere coureur dan Hamilton.
Dat is correct, maar ik vind hem niet beter.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:52 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
maar hij is in the upswing en Lewis is in de downswing
wat heeft Hamilton laten zien dan ?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is correct, maar ik vind hem niet beter.
Russell is een hele goede coureur maar iets heel bijzonders heb ik er nog niet in gezien, niet zoals heeft laten zien Hamilton in ieder geval.
Nee helemaal niet, Lewis kan ook prima een inhaalrace rijden alleen was zijn auto er niet altijd geschikt voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat heeft Hamilton laten zien dan ?
Dat hij hard kan rijden in een zeer dominante auto met een superieure motor, ok.
qua racecraft valt hij wel zeer tegen, het is altijd wel contact of wat anders.
P2 Spa in de Williams?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is correct, maar ik vind hem niet beter.
Russell is een hele goede coureur maar iets heel bijzonders heb ik er nog niet in gezien, niet zoals Hamilton heeft laten zien in ieder geval.
Ja lekker makkelijk nu ie vorig jaar gewonnen heeft en dit jaar Hamilton absoluut geen concurrent meer is. Alle emotie bij zijn fans is allang weggevloeid.quote:Op zondag 3 juli 2022 06:07 schreef KillerBee4ever het volgende:
Mooie reactie ook van Verstappen met de vraag aan zijn fans om dit niet ook in Zandvoort te doen.
quote:“It’s not up to me to say, `Guys, don’t boo.’ Of course, some of them will boo,” he added, “but I can’t decide for them, and I can’t tell them (not to). Do you think they’re really going to listen to me?”
Het mooie is dat hij in dit soort dingen gewoon consequent is. Hij verwacht niet dat Hamilton een statement maakt richting de supporters en zelf doet hij dat ook niet als het andersom is.quote:Op zondag 3 juli 2022 06:17 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk nu ie vorig jaar gewonnen heeft en dit jaar Hamilton absoluut geen concurrent meer is. Alle emotie bij zijn fans is allang weggevloeid.
Hij had de kans om een krachtig statement te maken toen het er echt om ging. Maar toen kwam ie met dit
[..]
dat betekend niet dat hij nu nog zo goed is .....quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, Lewis kan ook prima een inhaalrace rijden alleen was zijn auto er niet altijd geschikt voor.
Jij hebt duidelijk de beginjaren van Hamilton niet gezien.
*Betekentquote:Op zondag 3 juli 2022 09:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat betekend niet dat hij nu nog zo goed is .....
Heeft hij snellere auto's achter zich gelaten?quote:Op zondag 3 juli 2022 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met zo'n baggerauto naar het podium in je thuisrace.
Dan ben je een HELE grote
GOATquote:Op zondag 3 juli 2022 20:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Heeft hij snellere auto's achter zich gelaten?
Dit, dus.quote:Op zondag 3 juli 2022 07:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Verstappen is gewoon in het extreme niet bezig met randzaken, terwijl Hamilton dat tot in het extreme wel is. Het zijn wat dat betreft gewoon absolute tegenpolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |