Het musicalgehalte is hoog.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:23 schreef Moira het volgende:
Dit is wel zo'n typisch Songfestivalnummer in de zin van kneitergoede zanger met fijne stem maar echt gewoon retematig nummer
Dat ging voorheen eigenlijk zelden door naar de finale. Nou ja alleen als het een van de weinige van dit soort liedjes waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:23 schreef Moira het volgende:
Dit is wel zo'n typisch Songfestivalnummer in de zin van kneitergoede zanger met fijne stem maar echt gewoon retematig nummer
Precies wat ik hier net thuis zei ja! Zonde!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
Jammer dat hij naar de kapper is gegaan, die krullen donderdag vond ik mooier
Hou vol, Moldavië is nog niet geweestquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:24 schreef Yesse het volgende:
Mijn man voorspelde begin van de avond “dat ik het einde toch niet ging redden” ik verklaarde hem voor gek: hier wil ik wel wakker voor blijven maar met alle vertraging kan hij best nog eens gelijk krijgenvooral met saaie nummers tussendoor
Nee iemand die stuiptrekkingen kreeg na van de trap gevallen te zijn.quote:
quote:
En in hoeverre verschilt dat van een krumper?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee iemand die stuiptrekkingen kreeg na van de trap gevallen te zijn.
Een krumper kan dat zonder van de trap te vallen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
En in hoeverre verschilt dat van een krumper?
18+ !quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:26 schreef Dave het volgende:
Hou oud is hij ook weer? Ik vraag dit voor een vriend.
Goed punt.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
En in hoeverre verschilt dat van een krumper?
Aan het eind van het avond laveloos op de grond.quote:
Dacht ik ook al, ja. Jammer.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:27 schreef Manusje_v_a het volgende:
België zingt een stuk minder dan donderdag. Jammer!
quote:
Piet proefballon.quote:
Ik dacht een underscore tussen de twee woorden.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Mention werkt niet.
Hoe schrijft hij dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |