SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Na twee decennia de laatste plaats wordt het ook wel eens tijdquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:37 schreef DJ11 het volgende:
De Britten wonnen in mijn geboortejaar...Brotherhood Of Man - Save Your Kisses For Me
Dit jaar gaan ze ook goed scoren, voorspel ik alvast. Sam Ryder heeft een top-loting.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Lena is een naar over het paard getild kind en zingen kan ze ook niet
Wat een naar nummerquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Correcte bingo![]()
Heddy Lester - De Mallemolen
Ik zal er zo eens even wat Noors inknikkeren. Een nummer dat ik geweldig vind en dat ook nog eens zeer goed presteerde (zeldzame combinatie)quote:
Ik hoop het ook voor je.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Heb vanavond verzwaringsdeken besteld, duur grapje, maar goede verhalen over gehoord.
Hoop dan echt wat beter te slapen.
Zware deken, zware slaapquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Heb vanavond verzwaringsdeken besteld, duur grapje, maar goede verhalen over gehoord.
Ik hoop dat het werkt en anders verkoop je hem gewoon weer. Is zat vraag naar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Waren bitterballen al uitgevonden in het jaar kruik?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk was het bitterballen Katinka, maar dat bekte niet lekker…
Dat is het idee.quote:
We hebben in Duitsland 20 euro voor een 2 persoons verzwaringsdeken betaald.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is het idee.
Heb wel gekocht op mijn streef gewicht en niet op dat van nu.
Maar ik wil fors aankomen. 20-25 kilo moet er bij. Maar korte termijn is niet echt optie voor dat geld
Dus wel spannend
Ik ben blij dat het de finale heeft gehaald. Fijn nummer.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Beroemd geworden met "In The Shadows", maar morgenavond namens Finland in de finale met dit liedje:The Rasmus - Jezebel
Therion heeft hier een leuke versie vanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Eén van mijn favoriete Songfestival-liedjes ooit. Winnend namens Luxemburg.France Gall - Poupée De Cire, Poupée De Son
Hierna komt er weer een Noorse inzending. Eens kijken of je die nog herkent. Geen idee hoelang je daar al woont...quote:
Ik snap niet waarom hoe lang ik ergens woon iets te maken heeft met welke muziek ik lusiter. Volgens die logica kan ik zowat geen klassieke muziek luisterenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hierna komt er weer een Noorse inzending. Eens kijken of je die nog herkent. Geen idee hoelang je daar al woont...
Toen zat ik hier al 7 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Eindelijk een echt liedje, zei Cornald Maas toen Noorwegen na een stuk of 4-5 baggerliedjes het podium betrad. Goed voor een vijfde plek in 2008.Maria Haukaas Storeng - Hold On Be Strong
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Helaas ook niet meegenomen in mijn N-shows. Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:35 schreef Fogel het volgende:
Kreeg overigens niet zo lang geleden een commentaar van mijn vriendin waarom ik zoveel half-obscure Noorse jaren 80 muziek ken...
Banana Airlines als voorbeeld daarvan.
Nice, wanneer kan ik je boeken?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Uit de serie: feitjes die je niet verwacht, maar die toch waar zijn:
Ondergetekende heeft dit nummer ooit gecoverd met een gelegenheidsband, bij een coverfeestje met "fout" als thema...
Met deze specifieke band wordt een moeilijk verhaal. Met mijn reguliere coverband is - hopelijk - over enige tijd weer mogelijk.quote:
Dat wist ik eigenlijk, maar die kinderstem deed het em.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, de toen piepjonge Sandra Kim die namens België won in 1986:Sandra Kim - J'aime La Vie
Helemaal mee eens. Ik hoop dit jaar ook nog op een wondertje...quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik wou dat dit gewonnen had eigenlijk. Ik heb echt niks met het nummer van Maneskin
Die act met die stier?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik hoop dit jaar ook nog op een wondertje...
Ik hoop dat Oekraïne het aflegt tegen Sam Ryder namens Engeland. Sam heeft in elk geval een zeer gunstige loting. Andere concurrenten lijken me kansloos tegen het oorlogsgeweld.quote:
Engeland vind ik ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Oekraïne het aflegt tegen Sam Ryder namens Engeland. Sam heeft in elk geval een zeer gunstige loting. Andere concurrenten lijken me kansloos tegen het oorlogsgeweld.
De mijne is Zwitserland, maar die lijkt me kansloos voor de winst.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Engeland vind ik ook helemaal niks.
Ik heb geen favoriet, het boeit me niet wie er wint…
Ja, dat zei je afgelopen week.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De mijne is Zwitserland, maar die lijkt me kansloos voor de winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |