Natuurlijk is dit veel te vroeg. Maar ik denk als we pakweg een half jaar verder zijn, zonder grote veranderingen, het westen Oekraïne we op de schouder zal beginnen te tikken. Mocht het zover komen moeten we hopen dat beide partijen lessen hebben geleerd waardoor men herhaling kan voorkomen en de prijsgegeven stukken land nog enigszins een doel hebben gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:11 schreef slashdotter3 het volgende: Kunnen jullie wat land opofferen zodat Putin zonder gezichtsverlies deze oorlog kan beeindigen? [ twitter ]
Alles is ook een teringeind lopen manquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Je weet dat Oekraïne een ontzettend groot land is he? Je kan heel veel fronten openen en dan cluster je niet 100 man bij elkaar.
blijven vechten tot de laatste rus daar kapot gemaakt isquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit veel te vroeg. Maar ik denk als we pakweg een half jaar verder zijn, zonder grote veranderingen, het westen Oekraïne we op de schouder zal beginnen te tikken. Mocht het zover komen moeten we hopen dat beide partijen lessen hebben geleerd waardoor men herhaling kan voorkomen en de prijsgegeven stukken land nog enigszins een doel hebben gehad.
Zou hij nog een paar jaar te leven hebben?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch dat het niet bij een stuk land blijft. Zal misschien een paar jaar duren maar dan wil putler toch weer een extra stukje Oekraïne hebben moeten we dat dan ook maar weer geven?
Je zwicht niet voor terreur.
Ik gok het er liever niet op voor hetzelfde geld is zijn opvolger nog erger.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zou hij nog een paar jaar te leven hebben?
Hij ziet er niet echt gezond uit, z'n kop kan ieder moment ontploffen lijkt het.
Je zou verwachten dat er wel. Medische experts iets over roepen op tv?..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gok het er liever niet op voor hetzelfde geld is zijn opvolger nog erger.
Ik vrees dat dat niet gebeurd zonder nukes..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:07 schreef sp3c het volgende:
Als de Russen nog een half jaar zo doorgaan zijn zij degenen die gebied op moeten geven
Tijd om dat land uit de NATO te flikkeren.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:07 schreef Usert het volgende:
- Turkijehet zijn ook altijd dezelfde..
- is die postzegel al eens normaal te krijgen?
Deze vind ik best nuttig, wmb een kandidaat voor de OP.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:02 schreef Aether het volgende:
Top Five Russian Myths Debunked
https://www.nato.int/cps/en/natohq/115204.htm#myths
Ik zie het ook niet nog een half jaar doorgaan op deze manierquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:10 schreef Usert het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet gebeurd zonder nukes..
@koffiekoekjesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Deze vind ik best nuttig, wmb een kandidaat voor de OP.
Waarom? Zodat we afhankelijk van Rusland kunnen blijven en we geen windmolens hoeven neer te zetten?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit veel te vroeg. Maar ik denk als we pakweg een half jaar verder zijn, zonder grote veranderingen, het westen Oekraïne we op de schouder zal beginnen te tikken. Mocht het zover komen moeten we hopen dat beide partijen lessen hebben geleerd waardoor men herhaling kan voorkomen en de prijsgegeven stukken land nog enigszins een doel hebben gehad.
Nicequote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:57 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)an-de-hand~a7e08058/
Steeds meer geruchten bij Russische elite dat Poetin ernstig ziek zou zijn: wat is er aan de hand?
Er doen steeds meer geruchten de ronde dat de Russische president Vladimir Poetin (69) ernstig ziek of zelfs stervende zou zijn. Zijn uiterlijk en zijn gedrag tijdens een aantal publieke optredens, zoals zijn meeting met defensieminister Sergej Sjojgoe vorige maand en de overwinningsparade in Moskou afgelopen maandag, zijn koren op de molen. Maar wat is er nu echt aan de hand? Gaat het om pure speculatie? Is Poetin echt ziek? Of zit er meer achter?
Afgelopen maandag 9 mei. Terwijl een militaire parade over het Rode Plein in Moskou trekt, zit president Poetin enigszins ineengedoken in de tribunes te kijken. Op zijn schoot een dekentje om hem warm te houden. Nochtans schijnt de zon, staat er maar een licht briesje en wijst de thermometer 10 graden aan. Niemand anders in zijn buurt lijkt het koud te hebben. Zijn gezicht ziet er wat opgezwollen uit en hij hoest verscheidene keren. Als Poetin zich tussen het volk begeeft, is te zien dat hij moeilijk stapt.
Ok.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Steeds meer geruchten bij Russische elite dat Poetin ernstig ziek zou zijn: wat is er aan de hand?
Er doen steeds meer geruchten de ronde dat de Russische president Vladimir Poetin (69) ernstig ziek of zelfs stervende zou zijn. Zijn uiterlijk en zijn gedrag tijdens een aantal publieke optredens, zoals zijn meeting met defensieminister Sergej Sjojgoe vorige maand en de overwinningsparade in Moskou afgelopen maandag, zijn koren op de molen. Maar wat is er nu echt aan de hand? Gaat het om pure speculatie? Is Poetin echt ziek? Of zit er meer achter?
Afgelopen maandag 9 mei. Terwijl een militaire parade over het Rode Plein in Moskou trekt, zit president Poetin enigszins ineengedoken in de tribunes te kijken. Op zijn schoot een dekentje om hem warm te houden. Nochtans schijnt de zon, staat er maar een licht briesje en wijst de thermometer 10 graden aan. Niemand anders in zijn buurt lijkt het koud te hebben. Zijn gezicht ziet er wat opgezwollen uit en hij hoest verscheidene keren. Als Poetin zich tussen het volk begeeft, is te zien dat hij moeilijk stapt.
Ik gok Medvedev, en dan zijn we weer terug bij af.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:06 schreef Seeburg54 het volgende:
Grim reaper is waiting..
Maar stel,het is bijltjesdag voor Poetin. Wie zal hem dan opvolgen?
De beste man berijd Grizzly beren ter ontspanning en wipt turnstertjes bijna maandelijks zwanger, die zal wel een klein griepje opgelopen hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Omdat europa ontwricht wordt door oorlog en dit ook nog eens klauwen met geld kost.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom? Zodat we afhankelijk van Rusland kunnen blijven en we geen windmolens hoeven neer te zetten?
Dat zie ik hem nou niet meer doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De beste man berijd Grizzly beren ter ontspanning en wipt turnstertjes bijna maandelijks zwanger, die zal wel een klein griepje opgelopen hebben.
Die koekenbakker van een Medvedev.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:06 schreef Seeburg54 het volgende:
Grim reaper is waiting..
Maar stel,het is bijltjesdag voor Poetin. Wie zal hem dan opvolgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |