Had video nog niet gezien...quote:
Hij is toch dood?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:50 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat hij daar de bodem niet gecontroleerd heeft?
Dat heeft hij zeer waarschijnlijk wel gedaan want ze zijn er met een boot en zijn lichaam is gelokaliseerd op de bodem. Blijkbaar is het daar relatief diep
In een gereïncarneerd leven...quote:
Ja raar die schreeuw. Alsof dat dan iets gaat helpen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:54 schreef Bocaj het volgende:
Godsammekraken... ik zit dat filmpje te bekijken... Omg wat een hoogte...
Hij schreeuwde... had waarschijnlijk al door dat het fout zat...
Ook van die hoogte kan zo’n sprong goed gaan lijkt mij. Geen ideequote:
Ik denk niet dat je in die seconde waarin je beseft dat het goed mis is meteen bedenkt hoe anderen er over zullen denken, en hoe je die beeldvorming nog zou kunnen bijsturen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja raar die schreeuw. Alsof dat dan iets gaat helpen.
Misschien was het om te voorkomen dat mensen gingen denken dat het zelfmoord was
Dat lijkt me toch gewoon een compleet menselijke reflex?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien was het om te voorkomen dat mensen gingen denken dat het zelfmoord was
Dan was hij net zo dood geweest.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij op zijn rug in het water terecht was gekomen
Ja inderdaad. Ik dacht ook het is een rechte soort van bergwand. Niet een afstand van 20 meter rots die je eerst moet overbruggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:00 schreef Geerd het volgende:
Wtf..die rots steekt ook 15 meter uit ofzo![]()
![]()
![]()
zou die toch van boven ook moeten zien.
Want in zo'n enge situatie denk je uiteraard volkome rationeelquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga er toch van uit dat die kinderen zelf gekeken hebben hoe hun vader van die rots afsprong.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
"Waarom heb ik geen pappa"
Er komt een dag dat dat zoontje dit filmpje ziet (en begrijpt wat ie ziet).... ongelooflijk triest weer, en zo dom.
Ja, volgens de Nederlandse nieuwsberichten waren beide kinderen aanwezig op de boot. Afschuwelijk voor hen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ga er toch van uit dat die kinderen zelf gekeken hebben hoe hun vader van die rots afsprong.
Geen idee hoe oud ze waren. Een baby zal het niet snappen. Lekker dan als ze 6 of 7 zijn. Heb je ook meteen een gratis trauma opgelopenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ga er toch van uit dat die kinderen zelf gekeken hebben hoe hun vader van die rots afsprong.
Een welverdiende plus voor deze interessante en relevante anekdote (woon In R'dam maar kende het verhaal nog niet).quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die breek je dan (op zijn best).
Overigens is het goed nieuws dat het wereldrecord uit 1933 nog steeds in Nederlandse handen is
https://www.dehavenloods.(...)ts-een-week-van-zijn
Ik welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:55 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Een welverdiende plus voor deze interessante en relevante anekdote (woon In R'dam maar kende het verhaal nog niet).
Is ook een aardig boekje over.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:55 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Een welverdiende plus voor deze interessante en relevante anekdote (woon In R'dam maar kende het verhaal nog niet).
Ik zie nu een beeld voor me van iemand die zwijgend met z'n armen over elkaar lankmoedig z'n dood tegenmoet valt, schreeuwen en spartelen heeft immers geen zin en je wilt niet dat mensen denken dat je je aanstelt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Want in zo'n enge situatie denk je uiteraard volkome rationeel
Floyd zat gewoon onder de drugsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in die seconde waarin je beseft dat het goed mis is meteen bedenkt hoe anderen er over zullen denken, en hoe je die beeldvorming nog zou kunnen bijsturen.![]()
Mensen in doodsangst roepen wel vaker dingen die niet gaan helpen. Zoals George Floyd, die riep om zijn moeder terwijl zij destijds allang overleden was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |