Heel apart ja, je kijkt omlaag en ziet overal uitstekende rotspunten en denkt, goed idee, doen we even, zonder aanloop.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:27 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Jezus, ik had het filmpje nog niet gezien maar als je die klif ziet is er toch geen haar op je hoofd die bedenkt 'goh, dit ziet er wel uit als een toffe plek om als jonge vader vanaf te springen?'. Wat een actie zeg.
Wellicht een vlaag van verstandsverbijstering door de corona vaccinatie??quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:38 schreef josja het volgende:
[..]
Heel apart ja, je kijkt omlaag en ziet overal uitstekende rotspunten en denkt, goed idee, doen we even, zonder aanloop.
Of juist bewust een etage hoger willen gaan voor de internetcredits.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:40 schreef raptorix het volgende:
Op youtube vind je trouwens ook filmpjes van zelfde sprong, maar die gaan allemaal zo een beetje van het plateau waar die debiel te pletter op stort, zal me niet verbazen dat hij deze gasten heeft gezien en dacht, dat gaan we nadoen, niet realiserend dat die van een lager punt sprongen![]()
![]()
![]()
Dat er meer mensen daar springen maakt het wel iets minder raar dat ie sprong in ieder geval. Het kan dus blijkbaar wel daar (van een lager niveau dus). Maar het is iig geen random plek.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:40 schreef raptorix het volgende:
Op youtube vind je trouwens ook filmpjes van zelfde sprong, maar die gaan allemaal zo een beetje van het plateau waar die debiel te pletter op stort, zal me niet verbazen dat hij deze gasten heeft gezien en dacht, dat gaan we nadoen, niet realiserend dat die van een lager punt sprongen![]()
![]()
![]()
Idd klinkt alsof ie dat midair beseftquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:27 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Jezus, ik had het filmpje nog niet gezien maar als je die klif ziet is er toch geen haar op je hoofd die bedenkt 'goh, dit ziet er wel uit als een toffe plek om als jonge vader vanaf te springen?'. Wat een actie zeg.
Ook dat nog inderdaad. Werkelijk bizar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Snap dat sowieso niet. Er zitten ook rotsen onderwater op zulke plekken. Spring dan ergens waar het bekend staat om dat te doen.
Ik met een parachute denk ikquote:
Tjah overigens zelfs als hij in het water was gekomen was de kans op blessures en botbreuken groot, met 35 meter zit je aan 110KM per uur, water is dan als steen als je ook maar enigsins niet goed terecht komt of de juiste techniek toepast, niet voor niets dat professionals van die speciale banden om hun knieeen hebben om de klap op te vangen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat er meer mensen daar springen maakt het wel iets minder raar dat ie sprong in ieder geval. Het kan dus blijkbaar wel daar (van een lager niveau dus). Maar het is iig geen random plek.
Stel je voor dat hij op zijn rug in het water terecht was gekomenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tjah overigens zelfs als hij in het water was gekomen was de kans op blessures en botbreuken groot, met 35 meter zit je aan 110KM per uur, water is dan als steen als je ook maar enigsins niet goed terecht komt of de juiste techniek toepast, niet voor niets dat professionals van die speciale banden om hun knieeen hebben om de klap op te vangen.
Die breek je dan (op zijn best).quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij op zijn rug in het water terecht was gekomen
90% van de manieren die hij had kunnen landen waren dodelijk geweest. 99% van de rest hadden hem een hard genoegen klap gegeven om niet zelf meer boven water te komen, en dus te verdrinken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij op zijn rug in het water terecht was gekomen
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:49 schreef Sfancta het volgende:
Zonder aanloop ook zie ikwat een idioot, toen hij naar onder keek, moet hij toch alleen rotsen hebben gezien?
en nog gewoon springen.
Heb alleen medelijden met hun kind. Tering
Gaat het?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:54 schreef Sfancta het volgende:
Ik word wel zwaar misselijk van het filmpje, je hoort in het begin een klein kindje brabbelen.
Die crash, gewoon beetje dom.
Niemand die gilde "Doe het niet! Doe het niet!"quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:01 schreef Sfancta het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)p-mallorca~bed2d11a/
Onder aanmoediging van toeschouwers....
Man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |