Ze pakt zo met haar mond een appel uit die bak...quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ik was even drinken halen, waarom staat daar een bak met water?
blijkbaar kon ze vooraf niet douchenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:19 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen die niet in het Engels zingen. Zodat we er iets van begrijpen
Hoe moeilijk is een cursus Engels.
Gelukkig doen landen zoals Nederland en België dit welWest-vlamingen pretenderen ook in het Nederlands te praten, verstaan we ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Over haar haar en dat ze vochtinbrengende shampoo gebruikt.quote:
Ze wordt wel genoemd, maar ze is niet echt het onderwerp van het liedquote:
Dit had ik ook de eerste keer. Maar ik ben nu hardop aan het biti zdrava'en.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef Evenstar het volgende:
Dit is echt een act wat ik niet snap ofzo. Men loopt er mee weg, maar ik vind het echt verschrikkelijk.
Handen wassen is gezondquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:19 schreef GGMM het volgende:
Dan ken ze d'r handen wassenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:19 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze pakt zo met haar mond een appel uit die bak...
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:19 schreef GGMM het volgende:
Voor die kater. Gisteren te diep in het glas gekekenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:19 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |