Ja. Maar de wasmachine moet een eigen groep hebben. Ik weet niet of ze die hebben omgeleid.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komt in ieder geval wel stroom terug
Heeft nog nooit iemand van 20 gezegdquote:
Enige wat mij opviel was/is dat er ineens wat users hier posten sinds DTS dichtzit, en die zullen zeer wss wel wegblijven als ze daar weer ruzie kunnen maken . Tot DTS weer dichtgaat uiteraard, ( en die kans is redelijk groot) En dan komt het spul weer hierquote:
Dat is wel een vraag waard, maar ik denk dat je hem hier moet gaan zettenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Maar de wasmachine moet een eigen groep hebben. Ik weet niet of ze die hebben omgeleid.
Inmiddels zijn er hier niet heel veel van de DTS-es over gebleven, velen zijn ook naar de MEN-SC gegaan, die is leeft ineens weerquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige wat mij opviel was/is dat er ineens wat users hier posten sinds DTS dichtzit, en die zullen zeer wss wel wegblijven als ze daar weer ruzie kunnen maken . Tot DTS weer dichtgaat uiteraard, ( en die kans is redelijk groot) En dan komt het spul weer hier
Oprotten met die lui die willen we hier niet hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er hier niet heel veel van de DTS-es over gebleven, velen zijn ook naar de MEN-SC gegaan, die is leeft ineens weer
Ja, dat lijkt er wel op.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een vraag waard, maar ik denk dat je hem hier moet gaan zetten
[ afbeelding ]
Daar kom ik zelfs nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er hier niet heel veel van de DTS-es over gebleven, velen zijn ook naar de MEN-SC gegaan, die is leeft ineens weer
Nee voornamelijk FFquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn al foetsiequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Oprotten met die lui die willen we hier niet hebben
Geen idee wat dat nu weer isquote:
Ja!! Dat viel mij ook opquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:05 schreef pullup het volgende:
Oh ja vast een afkorting voor Mens Erger je Niet
Er mogen wel mensen bijkomen hier helemaal prima maar het moet geen rotzooi wordenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee voornamelijk FFMaar dat is een mooie Friese tegenhanger voor dat Zeeuwse van BDS en dus heel welkom
Moet je jezelf er niet mee gaan bemoeien?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt er wel op.
Niet handig want aan de linkerkant zit een kelderkast, en daar kun je dan niet meer in.
Dan de bezem er doorquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er mogen wel mensen bijkomen hier helemaal prima maar het moet geen rotzooi worden
Dat ga ik doen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je jezelf er niet mee gaan bemoeien?
Lol ik ga ook even meekijkenquote:
Mwa klopt niet echt. Meeste zitten in GC.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je al beeld?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa klopt niet echt. Meeste zitten in GC.
Hij had hem beter aan kunnen houden.quote:
Ik zei ook niet dat de meesten naar MEN zijn gegaan, maar velen. Leuk dat die sc weer gebruikt wordtquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa klopt niet echt. Meeste zitten in GC.
Nee heb ik opgegevenquote:
Getsie, nu twijfel ik of ik wel moet inschakelenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij had hem beter aan kunnen houden.
O ho, o hoquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:12 schreef -Shii- het volgende:
The Rasmus, vroeger hadden ze wel een leuke hit.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat de meesten naar MEN zijn gegaan, maar velen. Leuk dat die sc weer gebruikt wordt
Zekerquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat de meesten naar MEN zijn gegaan, maar velen. Leuk dat die sc weer gebruikt wordt
Ik was te laat voor MvG.... maar ja met 1 minder gaat dat snelquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Nee heb ik opgegevendarten maar opgezet.
Heb je weer eens iets om in de gaten te houdenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is baggerquote:
Er zitten wel een paar mooie nummers bijquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Getsie, nu twijfel ik of ik wel moet inschakelen
Is helemaal niet nodig daarquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je weer eens iets om in de gaten te houden
Om dit songfestival lang te blijven kijkenquote:
Was ook zo voorbijquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was te laat voor MvG.... maar ja met 1 minder gaat dat snel
Dat nummer was wel goedquote:
Als er weer een Uto startquote:
Sommige inzendingen zijn best eh...bijzonder jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Om dit songfestival lang te blijven kijken
Dan is het mijn slechte wifi.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat nummer was wel goed
Ik heb nergens last van
Arsenal achter en een rode kaart. Blij dat die stream het niet doetquote:
Als een zonnetjequote:
Werkt hier wel.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat heb ik me rot vermaakt in die UTO cos
Wat is dat?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:21 schreef chufi het volgende:
vreemd... staat de ondertiteling wel aan bij jullie
Altijd op FOK!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:21 schreef chufi het volgende:
vreemd... staat de ondertiteling wel aan bij jullie
2-0quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Arsenal achter en een rode kaart. Blij dat die stream het niet doet
Maken ze het daarna wel schoon?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
En nu ligt ie op een trappetje te sterven
Ik was mede oprichter van het Hydra teamquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Moet toegeven dat het als mod wat minder was
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
En nu ligt ie op een trappetje te sterven
Volautomatischquote:
quote:
Veelkoppig monster past wel bij je jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was mede oprichter van het Hydra team
Die waren al foetsie toen ik begonquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was mede oprichter van het Hydra team
We waren een hel daarquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veelkoppig monster past wel bij je ja
Nee best balen. Gaat weer een jaar CL.quote:
En nu zit ik hier met julliequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veelkoppig monster past wel bij je ja
Het is al jaren net niet daar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nee best balen. Gaat weer een jaar CL.
T is er niet beter op geworden voor je dusquote:
Dat is het ook niet maar een mens mag hopen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is al jaren net niet daar.
Onder wenger en met bergkamp was het soms goed, meestal niet ook. En daarna dus nog minder.
Zou dus geen verrassing moeten zijn
Nee, best vals hier en daar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het alleen niet zo mooi gezongen.
Voor sommige supporters, of misschien wel het merendeel, is hoop wel het belangrijkste jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het ook niet maar een mens mag hopen.
Toen ben ik fan geworden. Sinds corona volg ik het amper nog. Laatste tijd weer ietsje meer.
Ik heb nu ruzie met een KLB mod dat is wel grappigquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is er niet beter op geworden voor je dus
Dat vond ik wel een gaaf nummer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef -Shii- het volgende:
Dat deuntje van Georgië komt me bekend voor. Doet me een beetje denken aan NERD She wants to move.
Heb je zitten uitdagen weer ja?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nu ruzie met een KLB mod dat is wel grappig
Alles wel, wat een mooie creatieve tekening, Ik ben ook net gestopt met kijken daaroquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:33 schreef tonja het volgende:
Oh, het songfestival is nu?
Daar ga ik niet naar kijken :p
Hoe is het verder hier?
╲⎝⧹༼◕ ͜ﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞ.◕ ༽⧸⎠╱
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor sommige supporters, of misschien wel het merendeel, is hoop wel het belangrijkste ja
Met Bergkamp was het soms leuk ja. En de highlights van Bergkamp zijn helemaal
Van Persie vond ik weer minder.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat was echt een mooie periode. Met v Persie ook nog wel.
Helaas is het al heel lang net niet. En steeds minder en minder. Maar je ziet aan Liverpool dat het ook weer om kan draaien ooit.
Thanks, die heb ik ergens gejatquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles wel, wat een mooie creatieve tekening, Ik ben ook net gestopt met kijken daaro
Ja Henry ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van Persie vond ik weer minder.
Henry was wel heel erg goed toen.
Bij Liverpool heeft het ook wel 100 geduurd he
De enige gast in dat land die wilde komen zingenquote:
Ze is wel goedquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Henry ook![]()
Nu hebben ze bij Arsenal een standbeeld van Miedema neergezet. Echt wtfstrontvervelend vind ik dat kind.
Jawel maar ik vind het echt onterecht om haar nu al op hetzelfde level als Bergkamp en Henry te plaatsen. Ze heeft geen fractie voor de club betekent als wat die mannen hebben gedaan.quote:
Nee, is een Italiaan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
De enige gast in dat land die wilde komen zingen
Dat is bij geen enkele vrouwelijke voetballer toch? De beleving daartussen verschilt nogal heel erg.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar ik vind het echt onterecht om haar nu al op hetzelfde level als Bergkamp en Henry te plaatsen. Ze heeft geen fractie voor de club betekent als wat die mannen hebben gedaan.
Vrouwen/Dames kunnen niet voetballenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is bij geen enkele vrouwelijke voetballer toch? De beleving daartussen verschilt nogal heel erg.
Ja dat is ook wel zo. Maar een standbeeld hoort na je carriere en niet nu al. Het voelt zo geforceerd dat er ook een vrouw moet staan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is bij geen enkele vrouwelijke voetballer toch? De beleving daartussen verschilt nogal heel erg.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vrouwen/Dames kunnen niet voetballen
Tenzij het echt iemand heel bijzonder is. Messi kan ik het me bij voorstellen dus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Maar een standbeeld hoort na je carriere en niet nu al. Het voelt zo geforceerd dat er ook een vrouw moet staan.
Ik zat eerder Spa-NED U17 te kijken ... maar dat ziet er al beter uit dan de volwassenenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vrouwen/Dames kunnen niet voetballen
Yep. Al ken ik er veel meer die het gewoon niet interessant vinden.quote:
Niet interessant is anders dan dat ze niet kunnen voetballen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep. Al ken ik er veel meer die het gewoon niet interessant vinden.
Nou en.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ineens keiharde pijn in mijn rug en dat komt door jou
Dat heb je mij ook niet horen zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niet interessant is anders dan dat ze niet kunnen voetballen.
Maar daarom kunnen vrouwen nog wel voetballen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep. Al ken ik er veel meer die het gewoon niet interessant vinden.
Maar daar had BDS het over en daar reageerde ik op. Ik snap best dat er verschil is in kijken naar mannen- of vrouwensport. Dat zal altijd zo zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook niet horen zeggen
Kloptquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maar daar had BDS het over en daar reageerde ik op. Ik snap best dat er verschil is in kijken naar mannen- of vrouwensport. Dat zal altijd zo zijn.
Ze komen trouwens wel fors kracht tekort om echt goed te kunnen voetballenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daarom kunnen vrouwen nog wel voetballen.
Nu moet je ophouden hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze komen trouwens wel fors kracht tekort om echt goed te kunnen voetballen
Leuk lied inderdaad, en wat een leuke vrolijke vent!quote:
Technisch en tactisch jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden hoor.![]()
Ik heb ook gevoetbald en ik was er niet goed in, ben ook snel weer gestopt, maar ik ken genoeg vrouwelijke voetballers die echt heel goed kunnen voetballen. En verder laat ik het er maar bij.
Al die mannen die om de haverklap kermend op de grond liggen komen veel meer tekort.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Technisch en tactisch ja
Qua kracht komen ze, wat mij betreft, toch echt tekort.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Al die mannen die om de haverklap kermend op de grond liggen komen veel meer tekort.
Wordt ook meer dan vervelend jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Al die mannen die om de haverklap kermend op de grond liggen komen veel meer tekort.
Ja want in het vrouwenvoetbal bestaat dat nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jeeeujjjquote:
Hey Marioquote:
Jaquote:
Neequote:
Ja zoiets is de verwachting volgens mijquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Top 10 wel? Ik hoorde dat het best goed bevallen was
top 10 is netjesquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets is de verwachting volgens mijzo goed volg ik het niet.
Onwaarschijnlijk.quote:
Zekerquote:
Moet ze het wel beter doen dan dinsdag, toen speelden de zenuwen haar flink parten.quote:
Ze zullen ongetwijfeld veel sympathiestemmen krijgen. De vraag is of dat genoeg is om te winnen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Oekraïne eerste wel toch?
Dat las ik tenminste overal
Als iedereen 12 punten geeft om te laten zien dat ze de oorlog afkeuren, dan komt dat wel goedquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld veel sympathiestemmen krijgen. De vraag is of dat genoeg is om te winnen.
Ik heb het terug gekeken en dat dacht ik ook. Vooral de eerste minuut.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ze het wel beter doen dan dinsdag, toen speelden de zenuwen haar flink parten.
Vergeet ook al die vluchtelingen niet ... die zouden op hub land kunnen stemmen mits een andere telefoonquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld veel sympathiestemmen krijgen. De vraag is of dat genoeg is om te winnen.
Dan is de druk er inderdaad af, ik gun haar minstens een plek in de top 5.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het terug gekeken en dat dacht ik ook. Vooral de eerste minuut.
Maar Prisha vond het wel meevallen en Cornald Maas was vooral heel blij dat ze door was dus ik weet het ook niet zo goed.
Tweede keer is wel altijd makkelijker
Ze was duidelijk zenuwachtig maar ik vond het een mooie uitvoering.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ze het wel beter doen dan dinsdag, toen speelden de zenuwen haar flink parten.
Ze hebben verloren, maar staan nog steeds 4e. Er is nog hoop voor jequote:
Wat mij betreft komt het dan niet goedquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als iedereen 12 punten geeft om te laten zien dat ze de oorlog afkeuren, dan komt dat wel goed
Zekerquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is de druk er inderdaad af, ik gun haar minstens een plek in de top 5.
Arsenal heeft wel een moeilijker programma dan tottenham. Maar ja wie weetquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben verloren, maar staan nog steeds 4e. Er is nog hoop voor je
Dit en ik denk dat ze in Oekraïne wel andere prioriteiten hebben dan volgend jaar een Songfestival te moeten organiseren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt het dan niet goed![]()
Mensen moeten gewoon op hun favoriete nummer stemmen.
Ik zeg ook niet dat ik er achter sta. Ik vind het 'op je buurland stemmen omdat jullie vriendjes zijn' al afkeurenswaardig, maar da's helaas nu eenmaal het geval bij het ESFquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Spurs blijven ook knoeien.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Arsenal heeft wel een moeilijker programma dan tottenham. Maar ja wie weet
Ja. Politiek is nooit ver weg.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er achter sta. Ik vind het 'op je buurland stemmen omdat jullie vriendjes zijn' al afkeurenswaardig, maar da's helaas nu eenmaal het geval bij het ESF
Op de Oekrainsche zender zenden ze klassiek uit nuquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit en ik denk dat ze in Oekraïne wel andere prioriteiten hebben dan volgend jaar een Songfestival te moeten organiseren.
Dat dus, sport en politiek gaat niet samen en dat moet bij dit ook niet het geval zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik klaag nooit over blote buiken en billen, tenzij het over mannen gaatquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
Er zijn er die klagen over een Nederlandse blote buik..... maar 3 Spaanse billen horen we niemand over
Die vrouwen in blote billen en de mannelijke dansers gewoon met lange broek. Beetje flauw.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
Er zijn er die klagen over een Nederlandse blote buik..... maar 3 Spaanse billen horen we niemand over
Ik klaag ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik klaag nooit over blote buiken en billen, tenzij het over mannen gaat
Sorryquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die vrouwen in blote billen en de mannelijke dansers gewoon met lange broek. Beetje flauw.
Het is een schande!quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
Zoals gewoonlijk. Net zoals die schooluniformen in die Spaanse serie Elite.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die vrouwen in blote billen en de mannelijke dansers gewoon met lange broek. Beetje flauw.
Niks mis meequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk. Net zoals die schooluniformen in die Spaanse serie Elite.
Oh die serie ken ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehadquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n uniformquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
5 seizoen inmiddels geloof ik ... noet nog aan het laatste beginnen
Hm misschien op speciale moslim scholen ... geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n uniform
Geloof ook niet dat dat in NL ergens gebruikt wordt
SBE meld, maar ik ga ook zo.quote:
Dat wou ik ook even voorkomen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er bijna een paar op rij... maar slaap ze
Ik ben het zicht kwijt, wat is MEN-SC?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak je er ook maar niet druk om ... niet je dingquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:16 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ow, ken ik niet, zit lekker te dubben in de mancave
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je er ook maar niet druk om ... niet je ding
Beetje gave mancave daar op je landgoed?
Heb je inmiddels al Duitse klanten of had je die al ?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:41 schreef Steven_Stil het volgende:
De rechter PC heb ik inmiddels al verkocht en nieuwe gebouwd in witte kast.
De onderdelen in Duitsland zijn goedkoper dus verkoop naar NL is gunstiger.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al Duitse klanten of had je die al ?
Slim bezig hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:47 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
De onderdelen in Duitsland zijn goedkoper dus verkoop naar NL is gunstiger.
Dat hou ik niet zo in de gaten...quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:52 schreef Steven_Stil het volgende:
De bitcoins gaan niet zo goed maar ach die zijn toch al gratis.
Tsja wat is goed? Hij is eigenwijs en niet dom.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kleine die al wat ouder wordt inmiddels ... doet ie het goed?
Kan goed vallen of het tegendeel ... Maar met jou als opa komt het vast goedquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:58 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Tsja wat is goed? Hij is eigenwijs en niet dom.
Hij is 8 nu, kent elke dinosaurus bij naam en heeft iets met dieren en gamen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan goed vallen of het tegendeel ... Maar met jouw als opa komt het vast goed
Dat wordt een Nerdquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:04 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hij is 8 nu, kent elke dinosaurus bij naam en heeft iets met dieren en gamen.
Heeft ie wel vriendjes ?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:08 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hij leeft in een soort van eigen wereld maar dat lijkt me wel normaal op je 8e
Hij vindt het wel leuk hier maar is er te kort elke keer om de taal echt snel op te pikken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter ... Duits is idd minder essentieel
Zie hier .. geloof ...quote:
quote:Zo zou Jezus Christus zijn gekruisigd op vrijdag de dertiende, volgens folkloristische verhalen, hoewel het christendom die dag later typeerde als Goede Vrijdag en niet als ongeluksdag. Er zijn mensen die beweren dat God op vrijdag de dertiende Adam en Eva uit het paradijs verdreef.
die is wel grappig en slecht tegelijkquote:
Heuyy hulloquote:
quote:
Oh ja dat ook nogquote:
Hulloquote:
Huh? Effe lezen…quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:50 schreef chufi het volgende:
Sterkte morgen Utrechters...
Gehrman in NWS / Utrecht gaat mannen naroepen
Ah, dus daar betaal ik gemeentebelasting voorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:50 schreef chufi het volgende:
Sterkte morgen Utrechters...
Gehrman in NWS / Utrecht gaat mannen naroepen
quote:
man3 nog aan toe inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, dus daar betaal ik gemeentebelasting voor![]()
Hoe verzinnen ze het…
Je kan een partij oprichten die het afschaffen van dit tot speerpunt maaktquote:
Geen slecht idee, maar ik heb even andere zaken aan mijn hoofd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:04 schreef pullup het volgende:
Je kan nu al mailen dat je je onveilig voelt door deze actie Domni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |