Ja. Maar de wasmachine moet een eigen groep hebben. Ik weet niet of ze die hebben omgeleid.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komt in ieder geval wel stroom terug
Heeft nog nooit iemand van 20 gezegdquote:
Enige wat mij opviel was/is dat er ineens wat users hier posten sinds DTS dichtzit, en die zullen zeer wss wel wegblijven als ze daar weer ruzie kunnen maken . Tot DTS weer dichtgaat uiteraard, ( en die kans is redelijk groot) En dan komt het spul weer hierquote:
Dat is wel een vraag waard, maar ik denk dat je hem hier moet gaan zettenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Maar de wasmachine moet een eigen groep hebben. Ik weet niet of ze die hebben omgeleid.
Inmiddels zijn er hier niet heel veel van de DTS-es over gebleven, velen zijn ook naar de MEN-SC gegaan, die is leeft ineens weerquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige wat mij opviel was/is dat er ineens wat users hier posten sinds DTS dichtzit, en die zullen zeer wss wel wegblijven als ze daar weer ruzie kunnen maken . Tot DTS weer dichtgaat uiteraard, ( en die kans is redelijk groot) En dan komt het spul weer hier
Oprotten met die lui die willen we hier niet hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er hier niet heel veel van de DTS-es over gebleven, velen zijn ook naar de MEN-SC gegaan, die is leeft ineens weer
Ja, dat lijkt er wel op.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een vraag waard, maar ik denk dat je hem hier moet gaan zetten
[ afbeelding ]
Daar kom ik zelfs nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er hier niet heel veel van de DTS-es over gebleven, velen zijn ook naar de MEN-SC gegaan, die is leeft ineens weer
Nee voornamelijk FFquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn al foetsiequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Oprotten met die lui die willen we hier niet hebben
Geen idee wat dat nu weer isquote:
Ja!! Dat viel mij ook opquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:05 schreef pullup het volgende:
Oh ja vast een afkorting voor Mens Erger je Niet
Er mogen wel mensen bijkomen hier helemaal prima maar het moet geen rotzooi wordenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee voornamelijk FFMaar dat is een mooie Friese tegenhanger voor dat Zeeuwse van BDS en dus heel welkom
Moet je jezelf er niet mee gaan bemoeien?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt er wel op.
Niet handig want aan de linkerkant zit een kelderkast, en daar kun je dan niet meer in.
Dan de bezem er doorquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er mogen wel mensen bijkomen hier helemaal prima maar het moet geen rotzooi worden
Dat ga ik doen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je jezelf er niet mee gaan bemoeien?
Lol ik ga ook even meekijkenquote:
Mwa klopt niet echt. Meeste zitten in GC.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je al beeld?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa klopt niet echt. Meeste zitten in GC.
Hij had hem beter aan kunnen houden.quote:
Ik zei ook niet dat de meesten naar MEN zijn gegaan, maar velen. Leuk dat die sc weer gebruikt wordtquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa klopt niet echt. Meeste zitten in GC.
Nee heb ik opgegevenquote:
Getsie, nu twijfel ik of ik wel moet inschakelenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij had hem beter aan kunnen houden.
O ho, o hoquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:12 schreef -Shii- het volgende:
The Rasmus, vroeger hadden ze wel een leuke hit.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat de meesten naar MEN zijn gegaan, maar velen. Leuk dat die sc weer gebruikt wordt
Zekerquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat de meesten naar MEN zijn gegaan, maar velen. Leuk dat die sc weer gebruikt wordt
Ik was te laat voor MvG.... maar ja met 1 minder gaat dat snelquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Nee heb ik opgegevendarten maar opgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |