quote:
Best goedquote:
Nouja er zal hier ook niemand op je vingers tikkenquote:
Ik ben trots op julliequote:Op donderdag 12 mei 2022 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar wachten meestal netjes op onze beurt....
We zijn ook trots op jou.quote:
Mijn oven, bakplaat en bakblik zijn als nieuw. Blinkt weerquote:
Ja sorryquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:34 schreef pullup het volgende:
Deze dan alsnog, de oorsprong van de spam![]()
https://vimeo.com/329001211
Geeft nietsquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry
Ik ben te moe om filmpjes te kijken
quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oven, bakplaat en bakblik zijn als nieuw. Blinkt weerTop tip
Psies, beter ga ik even een dutje doenquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Geeft niets
Dat is ook een best vermoeiend filmpje met al die Spam
Mooi dan kan ie weer 10 jaar meequote:Op donderdag 12 mei 2022 12:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oven, bakplaat en bakblik zijn als nieuw. Blinkt weerTop tip
Zolang ik binnen ben en ze buiten vliegen, vind ik ze ook nieg zo erg. Maar als ik buiten ben, presteren die krengen het altijd wel om tegen me aan te vliegen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze wel leuk om te zien, raak ze ook niet aan, maar ben er ook niet vies van
Ik heb de koffie laten staan, dus nu mag ik chocolade, toch?!?quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zullen later vandaag wel besproken worden. Ik hoop dat iedereen voorzichtig is geweest met de chocolade en koffie.
Neequote:Op donderdag 12 mei 2022 13:03 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Zolang ik binnen ben en ze buiten vliegen, vind ik ze ook nieg zo erg. Maar als ik buiten ben, presteren die krengen het altijd wel om tegen me aan te vliegen.
[..]
Ik heb de koffie laten staan, dus nu mag ik chocolade, toch?!?
Hoe dan ook, dan baal je.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je weet het niet .... aansteken of een menselijke fout gebeurd ook
Ga je lekker ergens anders over druk maken ...quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
Lieve spammertjes,
waar zijn jullie nou helemaal mee bezig?
Bijna weekendquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je lekker ergens anders over druk maken ...
Lekker belangrijk weerquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Eindelijk bewijs: óns zwarte gat staat nu ook op de foto.
Dit is 'm dan: óns zwarte gat uit de Melkweg, genaamd Sagittarius A. Vandaag werd er voor het eerst een foto van getoond. Voor de meeste mensen waarschijnlijk een ver-van-je-bed-show, maar voor wetenschappers een droom die uitkomt. "Je ziet nu iets wat eerder alleen een fantasie was."
Uit jouw artikel: “een zwart gat is een gebied in het heelal met zoveel zwaartekracht dat zelfs licht er niet uit komt”quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is 'm dan: óns zwarte gat uit de Melkweg, genaamd Sagittarius A. Vandaag werd er voor het eerst een foto van getoond. Voor de meeste mensen waarschijnlijk een ver-van-je-bed-show, maar voor wetenschappers een droom die uitkomt. "Je ziet nu iets wat eerder alleen een fantasie was."
Laat ik daar nu net een live stream van zitten te kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Blijkbaar welquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uit jouw artikel: “een zwart gat is een gebied in het heelal met zoveel zwaartekracht dat zelfs licht er niet uit komt”
Het valt dus strict genomen niet te fotograferen
Oh heb je een link er van?quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik daar nu net een live stream van zitten te kijken
Waarom? De vvd doet het heel goed toch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:23 schreef puzziepie het volgende:
Ik zit me groen en geel te ergeren aan het debat over de uithuisplaatsingen
VVDquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom? De vvd doet het heel goed toch?
Hoe kan je nou zoiets zeggen over de partij van onze grote lijderquote:
Ik dacht al ff dat je het meendequote:Op donderdag 12 mei 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zoiets zeggen over de partij van onze grote lijder
Sorry, je mag mij geen vragen stellenquote:
Jij stelde mij een vraag , ik jou nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, je mag mij geen vragen stellen
Ik las het een en ander maar volg het niet livequote:Op donderdag 12 mei 2022 16:23 schreef puzziepie het volgende:
Ik zit me groen en geel te ergeren aan het debat over de uithuisplaatsingen
Kan niet natuurlijk , je zal in de war zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij stelde mij een vraag , ik jou niet
Ik erger me kapot, het is echt schandaligquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het een en ander maar volg het niet live
Ikke nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan niet natuurlijk , je zal in de war zijn
Zie je wel, je bent in de war.quote:
Ben ik alquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent in de war.
We gaan jou nu ook uit huis plaatsen.
Schreuder komt weer terug thuis naar Ajaxquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent in de war.
We gaan jou nu ook uit huis plaatsen.
Gewoon nog een keer dan, voor de zekerheid.quote:
Lees het net ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Schreuder komt weer terug thuis naar Ajax
Ja maarquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer dan, voor de zekerheid.
Het kanquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees het net ja.
Wat denk je, gaat het iets worden?
Echt om te janken vind ik het, afschuwelijk voor die ouders en die kinderen zijn getekend voor het levenquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik erger me kapot, het is echt schandalig
Wel met een PSV-verledenquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Schreuder komt weer terug thuis naar Ajax
Ik heb moeite om er naar te kijken , maar toch wil ik mijn ogen daar niet voor sluiten . Ik zit hier echt vol walging mee te kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt om te janken vind ik het, afschuwelijk voor die ouders en die kinderen zijn getekend voor het leven
Ze zullen hem wel ontsmet hebben voordat hij assistent werd van ten hagquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet verder dan de jeugd gekomen..
Ik begrijp precies wat je bedoelt, mijn hart breekt hier van, ik kies ervoor om er niet naar te kijken. Zoveel verdriet en zo onnodig geweest, het is om je kapot te schamen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb moeite om er naar te kijken , maar toch wil ik mijn ogen daar niet voor sluiten . Ik zit hier echt vol walging mee te kijken
Toen had ie al een Feyenoord verleden.. Dat is in de ogen van veel Ajacieden een tikkeltje erger...quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zullen hem wel ontsmet hebben voordat hij assistent werd van ten hag
Absoluut!! Vanmiddag ging een groep ouders en kinderen ook weg toen een of andere lul van de VVD zijn eerste speech hield. Dat was wel mooi om te zien .quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoelt, mijn hart breekt hier van, ik kies ervoor om er niet naar te kijken. Zoveel verdriet en zo onnodig geweest, het is om je kapot te schamen.
Goed punt, met zoutzuur danquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen had ie al een Feyenoord verleden.. Dat is in de ogen van veel Ajacieden een tikkeltje erger...
Al die trainers komen en gaan waar het hun op dat moment het beste uitkomt...quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen had ie al een Feyenoord verleden.. Dat is in de ogen van veel Ajacieden een tikkeltje erger...
Rutte lult er weer mooi omheen en zegt feitelijk nietsquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Absoluut!! Vanmiddag ging een groep ouders en kinderen ook weg toen een of andere lul van de VVD zijn eerste speech hield. Dat was wel mooi om te zien .
Het is werkelijk een schande dit.
Het is vreselijk!! Nu zijn er weer ouders en kinderen weggegaan door wat hij wat hij net zeiquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Rutte lult er weer mooi omheen en zegt feitelijk niets
Dit dus, ik wil er ook niet naar kijken. Zo erg.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoelt, mijn hart breekt hier van, ik kies ervoor om er niet naar te kijken. Zoveel verdriet en zo onnodig geweest, het is om je kapot te schamen.
Ik heb werkelijk geen idéé waar dit over gaatquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is vreselijk!! Nu zijn er weer ouders en kinderen weggegaan door wat hij wat hij net zei![]()
Walgelijk dit kabinet
Kinderen die uit huis zijn geplaatst vanwege de kinderopvangtoeslagen affairequote:Op donderdag 12 mei 2022 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idéé waar dit over gaat
Zegt me niks.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kinderen die uit huis zijn geplaatst vanwege de kinderopvangtoeslagen affaire
Ja de koppen ken ik wel over dit onderwerp maar ik heb me er nooit in verdiept.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan , het was nogal een ding in Nederland
Het is ook te nasty eigenlijk om je in te verdiepenquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de koppen ken ik wel over dit onderwerp maar ik heb me er nooit in verdiept.
Ik ook niet eigenlijk..quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de koppen ken ik wel over dit onderwerp maar ik heb me er nooit in verdiept.
Komt misschien omdat ik geen kinderen heb en dat nieuws overslaquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is ook te nasty eigenlijk om je in te verdiepen![]()
Het is werkelijk te walgelijk voor woorden.
Dat zou kunnen , snap ik ook welquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik geen kinderen heb en dat nieuws oversla
Volgens mij heb je tegenwoordig 2 keer modaal inkomen nodig als je een gezin wilt oprichtenquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet me herinneren aan wat ik ook al weer wou doen... Op punt van vertrek naar NYquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Mark Rutte als hij thuiskomt...quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
En die zetelharkers maar poen binnenharken
Ik wilde het nooit, en nu het niet meer kan heb ik daar geen minuut spijt van.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens mij heb je tegenwoordig 2 keer modaal inkomen nodig als je een gezin wilt oprichten
Wat rookt Markie als ie thuiskomt?quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mark Rutte als hij thuiskomt...
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog wel wat hoog zittenquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Laffe halve homo omhoog gekroppen smeerlap
Ik ben ook lekker alleen laat iedereen maar de typus krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde het nooit, en nu het niet meer kan heb ik daar geen minuut spijt van.Me myzelf and I. Laat mij maar een egoist zijn
hear hearquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker alleen laat iedereen maar de typus krijgen
Hoe dat dan ?quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:28 schreef Soury het volgende:
Ik kan mijn onderschrift niet veranderen. Dat is wel het probleem van de dag
Het is te langquote:
Nee het is te lang, en ik wil squeekquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens Mario ben ik een BookZonderSand
Neequote:Op donderdag 12 mei 2022 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
werkt de DEL niet als je je cursor er in zet ?
Je hebt een Abo inmiddels....quote:
@Danny is momenteel bezig met dat ABO gedoe ..quote:Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
Nou ik laat het maar even. Even kijken of ik het helemaal weg kan halen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt een Abo inmiddels....
[..]
@:Danny is momenteel bezig met dat ABO gedoe ..
Een leeg veld is te lang?quote:
Nou zo belangrijk is het niet, en in FB posten lijkt me geen goed plan. Daar kreeg ik al een ban omdat ik wat te zeiken hadquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een leeg veld is te lang?Vul je het met spaties dan?
En anders gewoon gaan klagen, we willen wel waar voor je abo.
Zo onbelangrijk is dat niet vind ik gewoon die kale Danny opzoeken en bij zijn strot grijpenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo belangrijk is het niet, en in FB posten lijkt me geen goed plan. Daar kreeg ik al een ban omdat ik wat te zeiken had
Dan is niet zo slim, daar hebben we chufi's topic voor.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo belangrijk is het niet, en in FB posten lijkt me geen goed plan. Daar kreeg ik al een ban omdat ik wat te zeiken had
Nee daar komt het op neerquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Je kan tekst onder je naam niet weg halen?
Zeiken !!!quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is niet zo slim, daar hebben we chufi's topic voor.
Ja mijn password klopt wel.quote:
Ik zou zorgen dat de onderste steen boven komt.quote:
Kun jij als mod daar niet ff achteraan... Of zat je niet achter dr abo?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou zorgen dat de onderste steen boven komt.
Kan je in dat veld niet ctrl-A doen en dan Squeeeek invullen?
We gaan dit uitzoekenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het abo hangt nu aan haar user id, dus dat kan ze mooi zelf doen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun jij als mod daar niet ff achteraan... Of zat je niet achter dr abo?
Je zit in het verkeerde veld, je moet die mario-tekst in het ondertitelveld aanpassen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
Laat maar ik gun het Mario
quote:
Uhh wat denk je wat ik doe.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde veld, je moet die mario-tekst in het ondertitelveld aanpassen.
Weet ik het, maar jij hebt het over signaturequote:
Ja weet ik veel sig, ondertitel. Mario wil ik weg en die pas ik aanquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik het, maar jij hebt het over signature
Verwarring alomquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik veel sig, ondertitel. Mario wil ik weg en die pas ik aan
Goh die ga ik proberenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Als je nu tekst selecteert en dan typ wat er in wilt hebben?
Dan word ik afgeslacht en heb ik een banquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verwarring alom
Ik zou dit zeer frustrerend vinden, open een topic in FB dan.
quote:
Bedankt voor de tipquote:
Allemaal jaloezie, ze zijn gewoon jaloers op je zwaaitopic omdat het open werd gelatenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan word ik afgeslacht en heb ik een ban
Ja dat was wel cool (achteraf)quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal jaloezie, ze zijn gewoon jaloers op je zwaaitopic omdat het open werd gelaten
Succes! Ik hoor wel wanneer het klaar is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We richten een commissie op
Die gaat een dik rapport schrijven
Opgelost [ afbeelding ]
Ow, ik vermoedde ook even een giechel, maar het was een uitroeptekenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ik korte even graag gedaan af
En laat Mario nog maar even staan. De winnaarquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow, ik vermoedde ook even een giechel, maar het was een uitroepteken
In 2022 kan dat nog, ik zou me nu nog geen drukte maken over 2023.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
En laat Mario nog maar even staan. De winnaar
Oh, dit wist ik welquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja hokkie tokkie voor jou .. ik was vergeten je het te melden
Waarvan ook al weer ?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
En laat Mario nog maar even staan. De winnaar
quote:
Een kut mod van KLB wil mij laten bannen volgens mij kan jij mij helpen ?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow, ik vermoedde ook even een giechel, maar het was een uitroepteken
Huhuhuhuquote:
Oh even je pohi checkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Een kut mod van KLB wil mij laten bannen volgens mij kan jij mij helpen ?
blijf daar dan ook wegquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je geen hulp nodigquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Ik ga even je pohi lezen en breng daarna een bindend advies uit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Had ik al gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even je pohi lezen en breng daarna een bindend advies uit.
Nee ik ben ook niet echt direct bang maar ik zoek wel hulp voor de zekerheidquote:
Ik heb 3 posts gelezen, maar ik breng nu alvast een advies uit. Mods kan je beter geen mongool noemenquote:
En wat is precies het probleem beste BDS !!quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet echt direct bang maar ik zoek wel hulp voor de zekerheid
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 3 posts gelezen, maar ik breng nu alvast een advies uit. Mods kan je beter geen mongool noemen
Oh goed advies die zet ik in MIJN agendaquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 3 posts gelezen, maar ik breng nu alvast een advies uit. Mods kan je beter geen mongool noemen
Algemeen adviesquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh goed advies die zet ik in MIJN agenda
Je post nog dus lijkt me niet, al kan het soms wat vertraging hebben. Morgen ochtend kan je ineens niet meer op fok.quote:
Lief zijn is wel wat lastig soms. En waarom eik? Ik wil helemaal niet lief zijn.quote:
Andersom wordt zeker wel getolereerd?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Lief zijn is wel wat lastig soms. En waarom eik? Ik wil helemaal niet lief zijn.
In BDS zijn plaats lijkt het me wel even handigquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Lief zijn is wel wat lastig soms. En waarom eik? Ik wil helemaal niet lief zijn.
Het moet wat gedoseerd ofzo.quote:
Nu gooi je olie op het vuurquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In BDS zijn plaats lijkt het me wel even handig
Voor users en crew geldt wat mij betreft dezelfde regel, crewbash is vaak zwaar overdreven.quote:
Zo zou het moeten zijn ...quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor users en crew geldt wat mij betreft dezelfde regel
Zon debiel die zichzelf heel wat vind op klb hoeft bij mij niet te komenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor users en crew geldt wat mij betreft dezelfde regel, crewbash is vaak zwaar overdreven.
Waar blijft mijn gedicht? @FreshFruitquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zon debiel die zichzelf heel wat vind op klb hoeft bij mij niet te komen
Dat geloof ik graag .. helaasquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt er hetzelfde over.
Welnee joh. Je moet blijven soms laat je je smoel niet snoeren en als dat een ban is so be it.quote:
Loop m ff op te FokK!enquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee joh. Je moet blijven soms laat je je smoel niet snoeren en als dat een ban is so be it.
Oh ok dat is niet mijn bedoelingquote:
Geen idéé die zijn even wegquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Zo ouwe lui, hoe gaat het met de kwaaltjes?
Dat is mooi meegenomenquote:
Héééééé !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nergens last vanquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Zo ouwe lui, hoe gaat het met de kwaaltjes?
Je gaat de geschiedenis boeken inquote:
Speciaal voor u madam mikmakquote:
Gelukkig maarquote:
Je kan hetquote:
Makkelijk gezegdquote:
Jij fietst overal makkelijk overheen. Die eigenschap heb ik nietquote:
Ik heb me ook wel eens op laten naaien ...quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij fietst overal makkelijk overheen. Die eigenschap heb ik niet
Oh je lijkt me nogal passiefquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens op laten naaien ...
Lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
Morgen vroeg op ik wil deze maken Al eerder gedaan en dit is zooooooo lekker
Niemand denk ik maar soms kan ik mijn smoel niet houdenquote:
Het is een paprika saus en eigenlijk heb ik iets tegen parika's (ligt niet lekker op de maag, boeren enz) Maar de schil moet er vanaf.quote:
Die zooi is altijd lekker, ook al weten ze niet wat kaas isquote:
Oh jeequote:Op donderdag 12 mei 2022 18:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe knie van een val partij
Beterquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand denk ik maar soms kan ik mijn smoel niet houden
Ik weet niet of dat beter is. Je mag toch wel zeggen wat je dwars zit.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat beter is. Je mag toch wel zeggen wat je dwars zit.
Jaja natuurlijk... was ff weggedoezeldquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat beter is. Je mag toch wel zeggen wat je dwars zit.
Ik lag ook ff koquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja natuurlijk... was ff weggedoezeld
Wat flauw zegquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik mag geen ruzie meer zoeken met de mods hier
Waarom zou je?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik mag geen ruzie meer zoeken met de mods hier
Die van hier zijn gewoon cool genoegquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Omdat sommige bloed irritant zijn
Gewoon negeren die zooi daarquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:18 schreef puzziepie het volgende:
Over een paar weken is DTS weer open, kunnen de sneue kinderachtige ruzies met en over modjes weer beginnen
Die pak ik zelf wel aan geloof mijquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:18 schreef puzziepie het volgende:
Over een paar weken is DTS weer open, kunnen de sneue kinderachtige ruzies met en over modjes weer beginnen
Sws zielig dat ze het weer open gooienquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:18 schreef puzziepie het volgende:
Die kleuters van DTS zelf neem ik aan? Die maken vooral ruziequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die pak ik zelf wel aan geloof mij
Daaromquote:
Helemaal dicht blijven lijkt mij veel beter. Je kan er gif op in nemen dat het geruzie weer verder gaatquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Sws zielig dat ze het weer open gooien
Ik post er voornamleijk wanneer iedereen schijnt te slapen ....quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die kleuters van DTS zelf neem ik aan? Die maken vooral ruzie
Ik heb mijn vizier gericht op een aantal figuren en als je mij boos hebt ik stop nietquote:
Dan is het volgens mij redelijk rustig?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik post er voornamleijk wanneer iedereen schijnt te slapen ....
Jij post daar niet toch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mijn vizier gericht op een aantal figuren en als je mij boos hebt ik stop niet
Laat je vizier maar lekker zakken en blijf hierquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mijn vizier gericht op een aantal figuren en als je mij boos hebt ik stop niet
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat je vizier maar lekker zakken en blijf hier
Ja dat hoop je dan ... soms wel soms niet.. als het te druk ik is ben ik weer wegquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan is het volgens mij redelijk rustig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
De laatste kansquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Sws zielig dat ze het weer open gooien
Snap ik. Er hoeft weinig te gebeuren om ruzie om niks te krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hoop je dan ... soms wel soms niet.. als het te druk ik is ben ik weer weg
Ja ok ik zal het even laten bezinkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat je vizier maar lekker zakken en blijf hier
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
Oehoe aha![]()
Renovatie dag 6Je wasmachine kan bijna terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Juist daarom moet het weer open. Dan mogen ze het daar uitvechten i.p.v. hier.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Helemaal dicht blijven lijkt mij veel beter. Je kan er gif op in nemen dat het geruzie weer verder gaat
Hier wordt niets uitgevochten toch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Juist daarom moet het weer open. Dan mogen ze het daar uitvechten i.p.v. hier.
Dat ziet eruit als een aansluiting voor de wasmachine ja. Maar die stond daar helemaal niet.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja ok ik zal het even laten bezinken
Niet openlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier wordt niets uitgevochten toch?
Zij gaan beslissen waar jij alles weer terug zet, handigquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een aansluiting voor de wasmachine ja. Maar die stond daar helemaal niet.
Niet echt handig zo. Maar ik heb er weinig over te zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij gaan beslissen waar jij alles weer terug zet, handig
En vooraf heb je ook de nieuwe plannen niet op tekening gekregen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet echt handig zo. Maar ik heb er weinig over te zeggen.
Datquote:
Jawel. Misschien heb ik eroverheen gekeken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vooraf heb je ook de nieuwe plannen niet op tekening gekregen?
Maar of ie dan ging werken zeiden ze er niet bijquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Misschien heb ik eroverheen gekeken.
Maar er is me verteld dat ik de wasmachine terug kon zetten waar die stond.
Ik zou dan toch eerst even kijken of daar wel een afvoer aanwezig isquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jawel. Misschien heb ik eroverheen gekeken.
Maar er is me verteld dat ik de wasmachine terug kon zetten waar die stond.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar of ie dan ging werken zeiden ze er niet bij
Hoiquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef engine het volgende:
Nu heb ik ziggo werkend. Doen alle zenders het behalve die waar tottenham - arsenal op is
Heyquote:
kanaal 14quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef engine het volgende:
Nu heb ik ziggo werkend. Doen alle zenders het behalve die waar tottenham - arsenal op is
Op dit moment in elk geval nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou dan toch eerst even kijken of daar wel een afvoer aanwezig is
yepquote:
Er komt in ieder geval wel stroom terugquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op dit moment in elk geval niet
De wasmachine stond rechts in de hoek:
[ afbeelding ]
Ja. Ik zit er klaar voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |