quote:
Best goedquote:
Nouja er zal hier ook niemand op je vingers tikkenquote:
Ik ben trots op julliequote:Op donderdag 12 mei 2022 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar wachten meestal netjes op onze beurt....
We zijn ook trots op jou.quote:
Mijn oven, bakplaat en bakblik zijn als nieuw. Blinkt weerquote:
Ja sorryquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:34 schreef pullup het volgende:
Deze dan alsnog, de oorsprong van de spam![]()
https://vimeo.com/329001211
Geeft nietsquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry
Ik ben te moe om filmpjes te kijken
quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oven, bakplaat en bakblik zijn als nieuw. Blinkt weerTop tip
Psies, beter ga ik even een dutje doenquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Geeft niets
Dat is ook een best vermoeiend filmpje met al die Spam
Mooi dan kan ie weer 10 jaar meequote:Op donderdag 12 mei 2022 12:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oven, bakplaat en bakblik zijn als nieuw. Blinkt weerTop tip
Zolang ik binnen ben en ze buiten vliegen, vind ik ze ook nieg zo erg. Maar als ik buiten ben, presteren die krengen het altijd wel om tegen me aan te vliegen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze wel leuk om te zien, raak ze ook niet aan, maar ben er ook niet vies van
Ik heb de koffie laten staan, dus nu mag ik chocolade, toch?!?quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zullen later vandaag wel besproken worden. Ik hoop dat iedereen voorzichtig is geweest met de chocolade en koffie.
Neequote:Op donderdag 12 mei 2022 13:03 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Zolang ik binnen ben en ze buiten vliegen, vind ik ze ook nieg zo erg. Maar als ik buiten ben, presteren die krengen het altijd wel om tegen me aan te vliegen.
[..]
Ik heb de koffie laten staan, dus nu mag ik chocolade, toch?!?
Hoe dan ook, dan baal je.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je weet het niet .... aansteken of een menselijke fout gebeurd ook
Ga je lekker ergens anders over druk maken ...quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
Lieve spammertjes,
waar zijn jullie nou helemaal mee bezig?
Bijna weekendquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je lekker ergens anders over druk maken ...
Lekker belangrijk weerquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Eindelijk bewijs: óns zwarte gat staat nu ook op de foto.
Dit is 'm dan: óns zwarte gat uit de Melkweg, genaamd Sagittarius A. Vandaag werd er voor het eerst een foto van getoond. Voor de meeste mensen waarschijnlijk een ver-van-je-bed-show, maar voor wetenschappers een droom die uitkomt. "Je ziet nu iets wat eerder alleen een fantasie was."
Uit jouw artikel: “een zwart gat is een gebied in het heelal met zoveel zwaartekracht dat zelfs licht er niet uit komt”quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is 'm dan: óns zwarte gat uit de Melkweg, genaamd Sagittarius A. Vandaag werd er voor het eerst een foto van getoond. Voor de meeste mensen waarschijnlijk een ver-van-je-bed-show, maar voor wetenschappers een droom die uitkomt. "Je ziet nu iets wat eerder alleen een fantasie was."
Laat ik daar nu net een live stream van zitten te kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Blijkbaar welquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uit jouw artikel: “een zwart gat is een gebied in het heelal met zoveel zwaartekracht dat zelfs licht er niet uit komt”
Het valt dus strict genomen niet te fotograferen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |