SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
- een diepvries, vullen met wit broodquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik de kelder straks maar eens goed ga bevoorraden, zodat ik niet elke keer alle winkels af moet zoeken naar producten als er weer eens gehamsterd wordt.
Wat moet erin? Wc papier, zeep, wasmiddel, pasta.. wat hamsteren mensen norma ineens bij slecht nieuws?
Vooral een vreetboeiquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:EttovanBelgie weet hier wel het antwoord op..
Gatver.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- een diepvries, vullen met wit brood
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geldrop??
Ook mijn geboortedorp![]()
Rijst, bloem, zout, suiker, vlammenwerper, blikvoer, flesjes water, chocoladequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik de kelder straks maar eens goed ga bevoorraden, zodat ik niet elke keer alle winkels af moet zoeken naar producten als er weer eens gehamsterd wordt.
Wat moet erin? Wc papier, zeep, wasmiddel, pasta.. wat hamsteren mensen norma ineens bij slecht nieuws?
Pardonquote:
O ja we hebben straks 2 grote vriezers en eentje onder de koelkastquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- lang houdbare melk
- blikvoer
Wat?quote:
Zou ik eerder ingrediënten kopen om zelf brood te maken mocht het einde van de wereld inzicht zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- lang houdbare melk
- blikvoer
quote:
Wil je iets in de hens steken ?quote:
Ik had redelijk hoge verwachtingen en ik vind het echt kut.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks weer ESF. Vooral benieuwd naar Finland, met The Rasmus. In the shadows vond ik vroegah, hoewel mijn stijl best een ahum nummer...
Je hoeft toch niet dik te zijn om een vreetboei te zijn... en daarbij, ik heb altijd gezegd dat ik er niks van geloof en dat je waarschijnlijk net 55 kg weegtquote:
Diepvries is alleen niet zo praktisch als het stroomnet plat gaat, tenzij je er nog een aggregaat en voldoende brandstof op de boodschappenlijst zetquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- lang houdbare melk
- blikvoer
Dit is echt een matige act Etto.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet dik te zijn om een vreetboei te zijn... en daarbij, ik heb altijd gezegd dat ik er niks van geloof en dat je waarschijnlijk net 55 kg weegt
Is toch gewoon praktisch om te hebben als de pleuris uitbreekt?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je iets in de hens steken ?
Dat gaat me wat te verquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Diepvries is alleen niet zo praktisch als het stroomnet plat gaat, tenzij je er nog een aggregaat en voldoende brandstof op de boodschappenlijst zet
Kwiwi heeft een koelkastkelderquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Diepvries is alleen niet zo praktisch als het stroomnet plat gaat, tenzij je er nog een aggregaat en voldoende brandstof op de boodschappenlijst zet
Wel wat makkelijker dan vuurwapens idd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch gewoon praktisch om te hebben als de pleuris uitbreekt?
Ik moet het nog horenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had redelijk hoge verwachtingen en ik vind het echt kut.
Nog multifunctioneel ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel wat makkelijker dan vuurwapens idd.
Ja, maar geen natuurvriezerquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi heeft een koelkastkelder
Engeland wel top vijf toch. Misschien wel tweedequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet het nog horen
Ik doe wel alvast een gewaagde uitspraak over Groot Brittanie voor de finale
Die scoren niet minder punten dan vorig jaar![]()
Ja, ik ook elke week. In wijk Hulst, door A.F. Th. van der Heijden omschreven als 'De Gevarendriehoek", ik ben net twee dagen geleden weer door dat bos waar ik opgegroeid ben gelopen en na jaren in een betonnen jungle geleefd te hebben val ik nu achterover hoe mooi dat kleine stukje aarde is, nu het weer in bloei staat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woon er 14 jaar niet meer, Maar mijn pa nog wel. Kom er ook nog wel eens voor mijn werk...
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of dat legaal isMaar een vuurwapen komt er wel
Dat is geen beste grap als je helemaal naar daar bent gegaanquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het er niet meer was en dat ze het mee hadden gegeven naar Holland, ik schrok 😀
Vorig jaar hadden ze 0 punten vandaar mijn voorspellingquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Engeland wel top vijf toch. Misschien wel tweede
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor de zekerheid.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in de Skandia Wijk. Dat is dus naast Hulst.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik ook elke week. In wijk Hulst, door A.F. Th. van der Heijden omschreven als 'De Gevarendriehoek", ik ben net twee dagen geleden weer door dat bos waar ik opgegroeid ben gelopen en na jaren in een betonnen jungle geleefd te hebben val ik nu achterover hoe mooi dat kleine stukje aarde is, nu het weer in bloei staat.
Ohja dat was ook zo haha maar nu staan ze wel hoog bij de bookmakers dacht ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze 0 punten vandaar mijn voorspelling![]()
Oh wow, heb je dan ook 'Hulst Blie Hulst' meegemaakt? Ik zag trouwens op het buurtprikbord dat Hulst en Skandia nu samen een buurtvereniging hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in de Skandia Wijk. Dat is dus naast Hulst.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef Karzai het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor het eurovisie songfestijn?
Nou gewoon omdat schieten een leuke hobby is eigenlijkquote:
Ja. Mijn pa zat in die vereniging zelfsquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh wow, heb je dan ook 'Hulst Blie Hulst' meegemaakt? Ik zag trouwens op het buurtprikbord dat Hulst en Skandia nu samen een buurtvereniging hebben.
Doe je dat al?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou gewoon omdat schieten een leuke hobby is eigenlijkmaar kan geen kwaad er eentje in een kluis te hebben liggen thuis.
Dat sowieso, heb ik zelf ook jaren gedaan. Jongste kampioen in het district.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou gewoon omdat schieten een leuke hobby is eigenlijkmaar kan geen kwaad er eentje in een kluis te hebben liggen thuis.
Er was laatst een skiër uit één of ander caribisch land die meedeed aan de olympische spelen. Ging helemaal nergens over die run, en toen hij eindelijk beneden was zei die iets van "zo, dat was vermoeiend, tijd voor een biertje"quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik hoop dat Nicaragua het ESF wint
Oh geweldig zeg, ik fietste over dat veldje naar de Dommeldalschool, het viel me laatst op dat ik het vreemd vond dat zo een grote tent op dat kleine veldje paste.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Mijn pa zat in die vereniging zelfs
Ja heb ik eerder al gedaan, m'n ex had een vuurwapen en ging wel eens mee naar de schietbaan. Is leuk omdat je zo goed verbetering kan zien.quote:
Is ook gewoon een prima sport.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ik eerder al gedaan, m'n ex had een vuurwapen en ging wel eens mee naar de schietbaan. Is leuk omdat je zo goed verbetering kan zien.
Stoerquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ik eerder al gedaan, m'n ex had een vuurwapen en ging wel eens mee naar de schietbaan. Is leuk omdat je zo goed verbetering kan zien.
Ja. vind ik ook nog steeds. Ik zal maar niet zeggen op welke basisschool ik zat, want dat staat hierboven al...quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh geweldig zeg, ik fietste over dat veldje naar de Dommeldalschool, het viel me laatst op dat ik het vreemd vond dat zo een grote tent op dat kleine veldje paste.
Jij bent er zeker zo één van de nutschool?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. vind ik ook nog steeds. Ik zal maar niet zeggen op welke basisschool ik zat, want dat staat hierboven al...![]()
Vond het wel even eng de eerste keer. Maar dat was vooral ook omdat er naast me met Sturmgewehre (geen idee hoe dat in nederlands heet) geschoten werd. Maar goed als je eenmaal aan de omgeving en je wapen gewend bent is het leuk jaquote:
(semi)automatisch wapenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond het wel even eng de eerste keer. Maar dat was vooral ook omdat er naast me met Sturmgewehre (geen idee hoe dat in nederlands heet) geschoten werd. Maar goed als je eenmaal aan de omgeving en je wapen gewend bent is het leuk ja
Ja, en sowieso houden de meeste mannen na de dienstplicht hun Sturmgewehr.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stoer![]()
In Zwitserland is het hebben van een wapen tamelijk gebruikelijk, toch?
In het Nederlands is het een 'aanvalsgeweer'. Ik had ook enorm veel plezier ermee, maar ja dan komt de organisatie erachter dat je eigenlijk te jong bent, maar toen had ik de trofee al in handen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond het wel even eng de eerste keer. Maar dat was vooral ook omdat er naast me met Sturmgewehre (geen idee hoe dat in nederlands heet) geschoten werd. Maar goed als je eenmaal aan de omgeving en je wapen gewend bent is het leuk ja
Dankjequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
(semi)automatisch wapen/ aanvalsgeweer
(assault rifle)
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het Nederlands is het een 'aanvalsgeweer'. Ik had ook enorm veel plezier ermee, maar ja dan komt de organisatie erachter dat je eigenlijk te jong bent, maar toen had ik de trofee al in handen.
Nou ja ik ben in het jaar voor ik kampioen werd verslagen door een meid, het jaar daarop was ze tweede. Vrouwen zijn er doorgaans erg goed in.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier heb je ook toernooien voor kinderen. Eerst mochten er geen meisjes aan meedoen maar dat is tegenwoordig ook geupdate
Nee Dommeldalquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo één van de nutschool?
Met roze machinegeweertjesquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier heb je ook toernooien voor kinderen. Eerst mochten er geen meisjes aan meedoen maar dat is tegenwoordig ook geupdate
Ja had ik ook niet veel mee.quote:
Je had twee Meneer Ton's, Ton van Beers speelde ook gitaar in de klas maar was al aan zijn pensioen toen ik er kwam, mijn broer en Pieter van den Hoogenband hebben die wel meegemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja had ik ook niet veel mee.
Ook bij Meneer Ton "Fanta" in de klas gezeten...???
Met een paintballgun, dat is leuker.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:00 schreef kwiwi het volgende:
O ja ik heb ook al weekend. Morgen beginnen met muren schilderen in huis
Vorderen de werkzaamheden?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:00 schreef kwiwi het volgende:
O ja ik heb ook al weekend. Morgen beginnen met muren schilderen in huis
O ja klopt. Ik bedoelde die andere. Achternaam weet ik wel, maar zet ik hier liever niet neer ivm privacy. Hij woonde wel op Hulst. Bij Ton van Beers heb ik overigens ook in de klas gezeten. Groep 7quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je had twee Meneer Ton's, Ton van Beers speelde ook gitaar in de klas maar was al aan zijn pensioen toen ik er kwam, mijn broer en Pieter van den Hoogenband hebben die wel meegemaakt.
De zoon van Jan heeft nog in het eerste van VV Geldrop gespeelt. Is volgens mij een paar jaar jonger dan ik..quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je had twee Meneer Ton's, Ton van Beers speelde ook gitaar in de klas maar was al aan zijn pensioen toen ik er kwam, mijn broer en Pieter van den Hoogenband hebben die wel meegemaakt.
Die andere meneer Ton woont bij mijn ouders in de buurt en komen ze nog regelmatig tegen. En natuurlijk Jan de Wit.
Ik niet, en dat vond ik wel jammer, leuke mannen waren dat, die Tonnen. Ik zat bij Juf Ria, Meneer Jan, Juffrouw Ellen en natuurlijk Meneer Jos, die moeilijke.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja klopt. Ik bedoelde die andere. Achternaam weet ik wel, maar zet ik hier liever niet neer ivm privacy. Hij woonde wel op Hulst. Bij Ton van Beers heb ik overigens ook in de klas gezeten. Groep 7
Ja klopt, mijn moeder kwam Jan de Wit nog tegen in de supermarkt een jaar geleden of zo, het gaat goed met hem.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De zoon van Jan heeft nog in het eerste van VV Geldrop gespeelt. Is volgens mij een paar jaar jonger dan ik..
Dan heb ik een andere meneer Jos voor me. Ik ken alleen Meneer Jos de congierce.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik niet, en dat vond ik wel jammer, leuke mannen waren dat, die Tonnen. Ik zat bij Juf Ria, Meneer Jan, Juffrouw Ellen en natuurlijk Meneer Jos, die moeilijke.
Niet zo snel als ik gehoopt hadquote:
Ja, meneer Jos was ook die lul van een conciërge.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere meneer Jos voor me. Ik ken alleen Meneer Jos de congierce.
a
Ik had in de kleuterklas Margriet en Rian. Toen achtereenvolgens. Bets. Ton, Johan Ton, Magda/ander Ton en in Groep 8 Michel.
10 Jaar geleden was er nog een reunie. Ben ik ook geweest. Van mijn klas van 10 waren er iets van 6 mensen op de 40 die er op het eind zaten![]()
Ze liepen allebei de hele avondvierdaagsen op instappers.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Bossie was altijd al van de tonnen zo te zien
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Bossie was altijd al van de tonnen zo te zien
Tof. Leuker dan die verzonnen bruggen op de euro’squote:Op donderdag 12 mei 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is gaaf![]()
Barbados komt later dit jaar met een nieuwe set polymeerbiljetten. En op zich is daar niks mis mee, dat doen wel meer landen. Maar als je ze alle zes bij elkaar legt zie je onder UV-licht de omtrek van het eilandDat is best cool
![]()
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar eens aan je sociale vaardigheden werken in plaats van overal maar op af te gevenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:26 schreef Modus het volgende:
^^Ga nou gewoon eens leuke dingen doen met je geld ipv die bejaardenhobby.
Hehe.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens aan je sociale vaardigheden werken in plaats van overal maar op af te geven
Ho ho, die bestaan echtquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tof. Leuker dan die verzonnen bruggen op de euro’s
Wanneer trekken jullie er in?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet zo snel als ik gehoopt hadVandaag heeft Gergi de aannemer op z'n flikker gegeven. Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen. Ineens was z'n arrogante toon een stuk minder.
Ik zit ESF te kijken, dus van mij heb je geen lastquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dames, dames... houden we het een beetje gezellig?
Braafquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit ESF te kijken, dus van mij heb je geen last
Kwiwi is gewoon de redneck van Foqueville! Die zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nou ja, je moet het er maar mee doenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja wist ik maar dat is flauw
Nee dat is mijn taakquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Kwiwi is gewoon de redneck van Foqueville! Die zag ik niet aankomen.
En hoe is het met Stefania uit Kanaleneiland voor Greece?quote:
die doet niet mee dit jaarquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe is het met Stefania uit Kanaleneiland voor Greece?
Die was net in de voorbeschouwing, en vliegt een dezer dagen naar Hellas om de punten op Tv bekend te maken zaterdag...quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe is het met Stefania uit Kanaleneiland voor Greece?
Kwiwi heeft straks een ranch, koeien voor het raam en een wapenkluis met wapens. Hoe ver ben jij?quote:
Dat is ook een leuk idee.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet gevraagd eigenlijk. Ik had stroopwafels voor ze mee, vonden ze leuk 😀
Yep, volgens hem moet dat wel goed komen en gebeurt er niets, ze hebben een sterke politie. Ik help het hem hopen maar vrees het ergste. De stewardessen vandaag waren ook al zielig vandaag, mensen klagen altijd over babys in het vliegtuig. Die mensen hebben nog nooit een knetterlamme groep studenten meegemaakt denk ik 😥quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook een leuk idee.Heb je het nog over de voetbalfinale gehad?
en omgerolde schapen voor het hekquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Kwiwi heeft straks een ranch, koeien voor het raam en een wapenkluis met wapens. Hoe ver ben jij?
je hebt toch geen vage pakketjes de grens over gesmokkeld he?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
En toen de vliegtuigbus in Tirana kwam waren er 3 verschillende mensen die ik met dingen moest helpen 😀
Zat er er een studentenvereniging in het vliegtuig?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, volgens hem moet dat wel goed komen en gebeurt er niets, ze hebben een sterke politie. Ik help het hem hopen maar vrees het ergste. De stewardessen vandaag waren ook al zielig vandaag, mensen klagen altijd over babys in het vliegtuig. Die mensen hebben nog nooit een knetterlamme groep studenten meegemaakt denk ik 😥
Lol nee maar iemand die niet wist hoe bij haar hotel te komen, een stel welke bank ze het beste konden pinnen en advies over restaurants aan een jongen 😀quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt toch geen vage pakketjes de grens over gesmokkeld he?
Reisleidster Liesje!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee maar iemand die niet wist hoe bij haar hotel te komen, een stel welke bank ze het beste konden pinnen en advies over restaurants aan een jongen 😀
Altijd wel weer eoa Neanderthaler die hier verbaasd over isquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Karzai het volgende:
Australie doen die ook al meeligt aan de ander kant van de wereld
Heel vaak wel, goedkope bestelling, maar deze kwamen al knetterlam het vliegtuig in, gingen ook eigen drankjes mixen, schreeuwen, met de wc deur slaan, kotsen op de wc, met twee man de wc in en ze lachten de stewardessen gewoon uit. Was echt heel naarquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Zat er er een studentenvereniging in het vliegtuig?
Ben je alweer aan de overkant?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel vaak wel, goedkope bestelling, maar deze kwamen al knetterlam het vliegtuig in, gingen ook eigen drankjes mixen, schreeuwen, met de wc deur slaan, kotsen op de wc, met twee man de wc in en ze lachten de stewardessen gewoon uit. Was echt heel naar
Heel vaak wel, goedkope bestelling, maar deze kwamen al knetterlam het vliegtuig in, gingen ook eigen drankjes mixen, schreeuwen, met de wc deur slaan, kotsen op de wc, met twee man de wc in en ze lachten de stewardessen gewoon uit. Was echt heel naarquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Zat er er een studentenvereniging in het vliegtuig?
Lol yep, moest boekje ophalen of och?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Karzai volgend jaar op vakantie naar Cyprus?
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel vaak wel, goedkope bestelling, maar deze kwamen al knetterlam het vliegtuig in, gingen ook eigen drankjes mixen, schreeuwen, met de wc deur slaan, kotsen op de wc, met twee man de wc in en ze lachten de stewardessen gewoon uit. Was echt heel naar
ja weet ik, wist niet dat je vandaag al zou gaan dan. Maar die vliegjoekels gaan ook maar 2 keer per week natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Lol yep, moest boekje ophalen of och?
Uuuhquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Kwiwi heeft straks een ranch, koeien voor het raam en een wapenkluis met wapens. Hoe ver ben jij?
Ik weet niet of er nog gevolgen aanzaten maar denk het niet, zelfs de copiloot kwam ze aanspreeken, en dan moeten de Feyenoorders nog komen dusquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:49 schreef Recce het volgende:
[..]In sommige landen nemen ze wangedrag in een vliegtuig heel hoog op. Het is geen bus die even kan stoppen.
Lijkt me ook echt kut om er tussen te zitten.
Wat zou erger zijn? Dronken studenten of Feyenoordersupporters? Arme stewardessen!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog gevolgen aanzaten maar denk het niet, zelfs de copiloot kwam ze aanspreeken, en dan moeten de Feyenoorders nog komen dus
Denk de Feyenoorders.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zou erger zijn? Dronken studenten of Feyenoordersupporters? Arme stewardessen!
Zo'n vliegtuig is niet echt gemaakt om bestand te zijn tegen supportersgeweld.quote:
Heb je in Tukkertania ook vriendquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
Het is wel lekker warm in Tirana, zo te zien. 27-28 graden de komende dagen.
Wat loop je te stalken?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
Het is wel lekker warm in Tirana, zo te zien. 27-28 graden de komende dagen.
Doet ie altijd toch. Lek een vluchtnummer en binnen een kwartier heb je de aanbiedingen van de slager op de hoek in Marbella op de chatquote:
Die studenten waren denk een man of 12, ik denk de vluchten rond de wedstrijd wel vijftig procent supportersquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n vliegtuig is niet echt gemaakt om bestand te zijn tegen supportersgeweld.Waarschijnlijk gaat er wel wat beveiliging mee als ze vluchten charteren.
Maar al die supporters kunnen niet met de normale lijnvluchten. Het zijn er minstens 3000, dacht ik. De supporters zullen wel een aantal vliegtuigen charteren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die studenten waren denk een man of 12, ik denk de vluchten rond de wedstrijd wel vijftig procent supporters
Of een overzicht van de lokale flora en fauna.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet ie altijd toch. Lek een vluchtnummer en binnen een kwartier heb je de aanbiedingen van de slager op de hoek in Marbella op de chat
"Hey Siri wanneer bloeien de krokusbloemetjes in Albaantje?"quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Of een overzicht van de lokale flora en fauna.
Volgens mij had je vroeger een telefoonnummer dat je kon bellen voor allerlei vragen. Een soort Google voordat er internet was. Of was dat een telefoonnummer dat je kon bellen en dan gingen ze voor je op internet kijken? Was in ieder geval lang geleden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hey Siri wanneer bloeien de krokusbloemetjes in Albaantje?"
Je moet toch ergens bang voor zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok dat zijn wel echt wappies
Het zou me niets verbazen als ze binnenkort opeens bang worden voor autogordels. Die zijn ook een complot om ons allemaal te vermoorden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet toch ergens bang voor zijn.
Die piepjes zouden wel echt verboden moeten wordenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze binnenkort opeens bang worden voor autogordels. Die zijn ook een complot om ons allemaal te vermoorden.
Je wilt gewoon ongestoord zonder gordel kunnen rijden?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die piepjes zouden wel echt verboden moeten worden
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze binnenkort opeens bang worden voor autogordels. Die zijn ook een complot om ons allemaal te vermoorden.
Is ook, maar de normale vlucht is ook al lang uitverkochtquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar al die supporters kunnen niet met de normale lijnvluchten. Het zijn er minstens 3000, dacht ik. De supporters zullen wel een aantal vliegtuigen charteren.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die piepjes zouden wel echt verboden moeten worden
Nee maar moet dat gelijk in eerste minuut?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Je wilt gewoon ongestoord zonder gordel kunnen rijden?
Hopelijk krijg je deze keer wel wat je vraagt dan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik ga nog een keer de rekening vragen, echt kapot moe
is toch pas over twee weken, maar die gaan alleen naar de wedstrijd en gaan meteen weer terugquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ook, maar de normale vlucht is ook al lang uitverkocht
Nog een fles wijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je deze keer wel wat je vraagt dan.
Ja! Mijn vader reed altijd weg zonder gordel om en ging dan de gordel tijdens het rijden in de eerste bocht omdoen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar moet dat gelijk in eerste minuut?
was ook een zware trip met al die vertragingen, hoelang blijf je?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik ga nog een keer de rekening vragen, echt kapot moe
Ja dat doe ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja! Mijn vader reed altijd weg zonder gordel om en ging dan de gordel tijdens het rijden in de eerste bocht omdoen.Dat gepiep is tegen dat soort figuren.
Ik ben benieuwd of Tesla nog met één of ander vaag alternatief voor de gordel komt. Lijkt me wel iets voor dat bedrijf.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook![]()
Of als je de auto even moet verplaatsen
oh link?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Liesje heeft ook een hele site over Albaantje hè?
Niks. Boekjes is mijn department. Abblijvequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het boekje aangepast!
Ik had ook een nieuw boekje:quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks. Boekjes is mijn department. Abblijve
Oh ehm, okeequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had ook een nieuw boekje:
[ afbeelding ]
Handig voor als je een Saturnus V-raket bezit. Normaal maakt Haynes onderhoudsboekjes voor auto's.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Raketten bouwen en het Kremlin platgooienquote:
Best nuttige shizzle.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raketten bouwen en het Kremlin platgooien
Truste flesquote:
quote:En wie brult er hier als een stier?
goochem goochem het gordeldier
En met wie hebben jullie veel plezier?
goochem goochem het gordeldier
Trouwens vinden jullie mij een lekker dier?
ja goochem het gordeldier
Hey wat kwam daar uit jouw billen
ik voelde heel de auto trillen
Andi geeft wijn dus ik vroeg Samir. Die verwees me door naar Andi. Andi was het er niet helemaal mee eens maar ik heb betaald en ben in mijn hotel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je deze keer wel wat je vraagt dan.
Fijne vakantie! Waar zit je in Albanië?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andi geeft wijn dus ik vroeg Samir. Die verwees me door naar Andi. Andi was het er niet helemaal mee eens maar ik heb betaald en ben in mijn hotel.
Ja maar de wedstrijd is woensdag dus vliegen ze denk ik dinsdag en dan donderdag weer terug. Er zijn geen dagelijkse vluchten. En alleen vanaf Eindhoven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
is toch pas over twee weken, maar die gaan alleen naar de wedstrijd en gaan meteen weer terug
Zondag weer terug.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
was ook een zware trip met al die vertragingen, hoelang blijf je?
Tirana, is maar een weekendje helaas. Wel mijn lievelingskamer in mijn lievelingshotel en net gegeten bij mijn lievelingsrestaurantje.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Fijne vakantie! Waar zit je in Albanië?
Haha, je bent ontsnapt!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andi geeft wijn dus ik vroeg Samir. Die verwees me door naar Andi. Andi was het er niet helemaal mee eens maar ik heb betaald en ben in mijn hotel.
Die komt op de een of andere manier om de zoveel tijd random in mijn hoofdquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Deze kan ik me niet herinneren. Wat slecht!
Leuk als je dan niets anders kan bedenken. Goochem het Gordeldier op repeat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt op de een of andere manier om de zoveel tijd random in mijn hoofd
'He kijk wie hebben we hier, Goochem, Goochem het Gordeldier'quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk als je dan niets anders kan bedenken. Goochem het Gordeldier op repeat.
Je zal maar met een lange wandeling bezig zijn en dat in je hoofd krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'He kijk wie hebben we hier, Goochem, Goochem het Gordeldier'
Had ik dus van de week, daarom dat ik het nu gelijk weer in mijn kop kreeg bij het woord 'autogordel'quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zal maar met een lange wandeling bezig zijn en dat in je hoofd krijgen.
Snap je nu waarom mensen soms gaten in hun hoofd boren?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik dus van de week, daarom dat ik het nu gelijk weer in mijn kop kreeg bij het woord 'autogordel'
Zou daar toch best wel een snaaks kijkje willen nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:25 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Ze gunnen de Melkweg niet eens een beetje privacy!
Dan moet je je eclipsbrilletje niet vergeten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou daar toch best wel een snaaks kijkje willen nemen.
En mezelf van tevoren insmeren met tomatensausquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je je eclipsbrilletje niet vergeten.
Mijn moeder klaagde ook al. Nu moet je steeds die zakjes niet vergeten mee te nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Even algemene klaag. Ze hebben de plastic zakjes bij de Ah weer weggehaald. Bedankt voor de waarschuwing.
Het is daar net zo beschaafd als in donker Congo of niet?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg de tv niet aan de praat maar de receptionist wel. Ondertussen belde mijn ex nog maar lekker genegeerd.Die is inmiddels getrouwd, prima ik heb het al lang geleden uitgemaakt, maar die is altijd jaloers ofzo en bang dat ik van alles doe met andere Albanese mannen.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg de tv niet aan de praat maar de receptionist wel. Ondertussen belde mijn ex nog maar lekker genegeerd.Die is inmiddels getrouwd, prima ik heb het al lang geleden uitgemaakt, maar die is altijd jaloers ofzo en bang dat ik van alles doe met andere Albanese mannen.
Gebruiken de wappies dat nu als alternatief voor zonnebrandcrème?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En mezelf van tevoren insmeren met tomatensaus
Ik weet niet hoe beschaafd het in Congo is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is daar net zo beschaafd als in donker Congo of niet?
Soort Gambia waar getrouwde viriele jongemannen wat grijpcentjes verdienen aan witte toeristes van middelbare leeftijd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe beschaafd het in Congo is.Maar mannen hechten niet zo heel veel waarde aan hun relaties. Of dat misschien wel maar ze hebben niet zoveel moeite met een scheven schaats ofzo. Ik wel.
Ze weet wel van mijn bestaan geloof ik. Hij was uiteraard ook niet getrouwd toen wij een relatie hadden. Maar hij was erg conservatief en een relatie met een westerse vrouw kon niet ofzo. Dus was altijd stiekem gedoe en daar had ik geen zin in dus uitgemaakt. Wel contact gehouden en nu wordt hij altijd soort van nerveus als ik hier ben.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel weird.
Weet z'n vrouw daar ook van?
Oh. Nee. Het gaat ze niet om de centjes en mannen met een relatie willen gewoon alleen seks. Mannen zonder relatie willen vooral een paspoort. Hun motto is een beetje dat je best vreemd mag gaan want daar voelt hun partner niets van. Nou daar doe ik dus niet aan mee. Die man van die spijkerbroek was single en niet op zoek naar een paspoort.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Gambia waar getrouwde viriele jongemannen wat grijpcentjes verdienen aan witte toeristes van middelbare leeftijd.
Oh, ik begreep het eerst een beetje verkeerd. Ik dacht dat het gewoon iemand in Nederland was.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze weet wel van mijn bestaan geloof ik. Hij was uiteraard ook niet getrouwd toen wij een relatie hadden. Maar hij was erg conservatief en een relatie met een westerse vrouw kon niet ofzo. Dus was altijd stiekem gedoe en daar had ik geen zin in dus uitgemaakt. Wel contact gehouden en nu wordt hij altijd soort van nerveus als ik hier ben.
Neequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik begreep het eerst een beetje verkeerd. Ik dacht dat het gewoon iemand in Nederland was.
Dat zou helemaal raar zijn geweest.quote:
Dat laatste klopt wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou helemaal raar zijn geweest.Maar je ex doet nu ook wel raar. Dat huwelijk is niet heel erg uit liefde, zou je dan denken.
Ik denk dat het wettelijk gezien best kan. Maar in dit land is de sociale controle gewoon heel groot dus not done denk ik. Nu nog even tv kijken en dan echt als een blok slapen!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Scheiden is waarschijnlijk lastig in Albanië?
Je zei ook dat-ie heel conservatief is, dus dan mag hij het waarschijnlijk van zichzelf al niet. Slaap lekker en have fun!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wettelijk gezien best kan. Maar in dit land is de sociale controle gewoon heel groot dus not done denk ik. Nu nog even tv kijken en dan echt als een blok slapen!
Doeg!
dat hebben ze toch al maanden van tevoren al aangekondigd?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Even algemene klaag. Ze hebben de plastic zakjes bij de Ah weer weggehaald. Bedankt voor de waarschuwing.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En mezelf van tevoren insmeren met tomatensaus
dacht alleende fruit/groente zakjes? Tochniet de plastic tasjes bij de kassa?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hebben ze toch al maanden van tevoren al aangekondigd?
volgens mij gingen die er ook uitquote:Op vrijdag 13 mei 2022 04:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht alleende fruit/groente zakjes? Tochniet de plastic tasjes bij de kassa?
Oh joh. Das lastig dan als je die vergeet. Maar misschien blijven ze die herbruikbare tussen verkopenquote:
Kan je niet bij die vriendin blijven wonenquote:
Ja het ziet er goed uit voor de komende dagen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele week 28 graden hier om de pijn te verzachten.
Nee moet terug om.geld te verdienen:pquote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet bij die vriendin blijven wonen
Kan k weer een beetje acclimatiseren:pquote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Baantje daar zoekenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee moet terug om.geld te verdienen:p
uiteraard zouden ze vervangen worden door andere die beter voor het milieu zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 05:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh joh. Das lastig dan als je die vergeet. Maar misschien blijven ze die herbruikbare tussen verkopen
Andere appartement ook verhuren en van die inkomsten in thailand levenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee moet terug om.geld te verdienen:p
Waar blijven de foto’s?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:32 schreef kwiwi het volgende:
Zo even naar hornbach en dan beginnen met muren en plafonds schilderen in huis.
Er is nog niet zoveel te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is nog niet zoveel te zien
O heel veel werk te verzetten dus, leuk om het stukje bij beetje te zien opknappen of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Meh.. denk dat ik het pas leuk vind als het af is. Nu is het vooral veel stress omdat je elke stap ziet en je dan steeds afvraagt "ok leuk maar gaan ze dit detail nog fixen?", "hoe gaat dit er straks uitzien?", "kut hier hebben we te laat over nagedacht".quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heel veel werk te verzetten dus, leuk om het stukje bij beetje te zien opknappen of niet
Aan het eind van de rit ben je vast heel blij.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. denk dat ik het pas leuk vind als het af is. Nu is het vooral veel stress omdat je elke stap ziet en je dan steeds afvraagt "ok leuk maar gaan ze dit detail nog fixen?", "hoe gaat dit er straks uitzien?", "kut hier hebben we te laat over nagedacht".
Bij jou zijn ze ten minste begonnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. denk dat ik het pas leuk vind als het af is. Nu is het vooral veel stress omdat je elke stap ziet en je dan steeds afvraagt "ok leuk maar gaan ze dit detail nog fixen?", "hoe gaat dit er straks uitzien?", "kut hier hebben we te laat over nagedacht".
Goede huisvrouw ben je.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:00 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik ga maar een ontbijtje op bed maken voor mijn meisje. Meer slaap zit er toch niet in.
Waardeert Zoë Charlotte dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:00 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik ga maar een ontbijtje op bed maken voor mijn meisje. Meer slaap zit er toch niet in.
Nu ga ik huilen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is nog niet zoveel te zien
Less is moreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt goedquote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Perfection is not when there is nothing left to add, but when there's nothing left take away. Steve Jobs zei het, maar de uitspraak is ouder. De ontwikkeling van de A-10 hanteerde dat, maar het staat ergens in de geschiedenisboekjes. De uitspraak is oud.quote:
Nee?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hebben ze toch al maanden van tevoren al aangekondigd?
ze lopen al weet ik hoe lang te roepen dat de zakjes eruit gaanquote:
die zakjes zijn toch al 2 jaar eigenlijk weg maar nog steeds gewoon overal te krijgen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ze lopen al weet ik hoe lang te roepen dat de zakjes eruit gaan
of doel jij echt op de tasjes bij de kassa?
die laatste zal in het kader van minder weggooi plastic regelgeving vanuit EU nu alvast uit het zicht gehaald worden?
ik zie eerlijkgezegd geen probleem erin, zolang het er wel maar wen mogelijkheid is een tasje te krijgen (desnoods zon katoenen)
geen idee hoe lang ze het al roepen maar aanbod lijkt verschillend per AHquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zakjes zijn toch al 2 jaar eigenlijk weg maar nog steeds gewoon overal te krijgen?
Er worden al kinderen geboren met meer plastic in hun lijfje dan een Playmobil poppetje.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:55 schreef LTVDK het volgende:
Ze zouden gewoon die papieren zakjes moeten terugbrengen die er waren toen je nog zelf je groenten en fruit moest afwegen en ze je op je blauwe ogen geloofden bij de kassa
ik moet nog steeds zelf afwegen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:55 schreef LTVDK het volgende:
Ze zouden gewoon die papieren zakjes moeten terugbrengen die er waren toen je nog zelf je groenten en fruit moest afwegen en ze je op je blauwe ogen geloofden bij de kassa
In de big city wegen we gewoon onze eigen groente af hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:55 schreef LTVDK het volgende:
ik gebruik ze af en toe nog wel, al leg ik ook steeds vaker appels of kiwi's gewoon los op de band.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:00 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee hoe lang ze het al roepen maar aanbod lijkt verschillend per AH
ik gebruik ze eigenlijk niet omdat ze in de winkel al scheuren
quote:
Oh hier is het sinds het van c1000 naar AH is gegaan dat ze bij de kassa wegenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de big city wegen we gewoon onze eigen groente af hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |