Nee maar moet dat gelijk in eerste minuut?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Je wilt gewoon ongestoord zonder gordel kunnen rijden?
Hopelijk krijg je deze keer wel wat je vraagt dan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik ga nog een keer de rekening vragen, echt kapot moe
is toch pas over twee weken, maar die gaan alleen naar de wedstrijd en gaan meteen weer terugquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ook, maar de normale vlucht is ook al lang uitverkocht
Nog een fles wijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je deze keer wel wat je vraagt dan.
Ja! Mijn vader reed altijd weg zonder gordel om en ging dan de gordel tijdens het rijden in de eerste bocht omdoen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar moet dat gelijk in eerste minuut?
was ook een zware trip met al die vertragingen, hoelang blijf je?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik ga nog een keer de rekening vragen, echt kapot moe
Ja dat doe ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja! Mijn vader reed altijd weg zonder gordel om en ging dan de gordel tijdens het rijden in de eerste bocht omdoen.Dat gepiep is tegen dat soort figuren.
Ik ben benieuwd of Tesla nog met één of ander vaag alternatief voor de gordel komt. Lijkt me wel iets voor dat bedrijf.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook![]()
Of als je de auto even moet verplaatsen
oh link?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Liesje heeft ook een hele site over Albaantje hè?
Niks. Boekjes is mijn department. Abblijvequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het boekje aangepast!
Ik had ook een nieuw boekje:quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks. Boekjes is mijn department. Abblijve
Oh ehm, okeequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had ook een nieuw boekje:
[ afbeelding ]
Handig voor als je een Saturnus V-raket bezit. Normaal maakt Haynes onderhoudsboekjes voor auto's.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze binnenkort opeens bang worden voor autogordels. Die zijn ook een complot om ons allemaal te vermoorden.
Raketten bouwen en het Kremlin platgooienquote:
Best nuttige shizzle.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raketten bouwen en het Kremlin platgooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |