Je had twee Meneer Ton's, Ton van Beers speelde ook gitaar in de klas maar was al aan zijn pensioen toen ik er kwam, mijn broer en Pieter van den Hoogenband hebben die wel meegemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja had ik ook niet veel mee.
Ook bij Meneer Ton "Fanta" in de klas gezeten...???
Met een paintballgun, dat is leuker.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:00 schreef kwiwi het volgende:
O ja ik heb ook al weekend. Morgen beginnen met muren schilderen in huis
Vorderen de werkzaamheden?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:00 schreef kwiwi het volgende:
O ja ik heb ook al weekend. Morgen beginnen met muren schilderen in huis
O ja klopt. Ik bedoelde die andere. Achternaam weet ik wel, maar zet ik hier liever niet neer ivm privacy. Hij woonde wel op Hulst. Bij Ton van Beers heb ik overigens ook in de klas gezeten. Groep 7quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je had twee Meneer Ton's, Ton van Beers speelde ook gitaar in de klas maar was al aan zijn pensioen toen ik er kwam, mijn broer en Pieter van den Hoogenband hebben die wel meegemaakt.
De zoon van Jan heeft nog in het eerste van VV Geldrop gespeelt. Is volgens mij een paar jaar jonger dan ik..quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je had twee Meneer Ton's, Ton van Beers speelde ook gitaar in de klas maar was al aan zijn pensioen toen ik er kwam, mijn broer en Pieter van den Hoogenband hebben die wel meegemaakt.
Die andere meneer Ton woont bij mijn ouders in de buurt en komen ze nog regelmatig tegen. En natuurlijk Jan de Wit.
Ik niet, en dat vond ik wel jammer, leuke mannen waren dat, die Tonnen. Ik zat bij Juf Ria, Meneer Jan, Juffrouw Ellen en natuurlijk Meneer Jos, die moeilijke.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja klopt. Ik bedoelde die andere. Achternaam weet ik wel, maar zet ik hier liever niet neer ivm privacy. Hij woonde wel op Hulst. Bij Ton van Beers heb ik overigens ook in de klas gezeten. Groep 7
Ja klopt, mijn moeder kwam Jan de Wit nog tegen in de supermarkt een jaar geleden of zo, het gaat goed met hem.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De zoon van Jan heeft nog in het eerste van VV Geldrop gespeelt. Is volgens mij een paar jaar jonger dan ik..
Dan heb ik een andere meneer Jos voor me. Ik ken alleen Meneer Jos de congierce.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik niet, en dat vond ik wel jammer, leuke mannen waren dat, die Tonnen. Ik zat bij Juf Ria, Meneer Jan, Juffrouw Ellen en natuurlijk Meneer Jos, die moeilijke.
Niet zo snel als ik gehoopt hadquote:
Ja, meneer Jos was ook die lul van een conciërge.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere meneer Jos voor me. Ik ken alleen Meneer Jos de congierce.
a
Ik had in de kleuterklas Margriet en Rian. Toen achtereenvolgens. Bets. Ton, Johan Ton, Magda/ander Ton en in Groep 8 Michel.
10 Jaar geleden was er nog een reunie. Ben ik ook geweest. Van mijn klas van 10 waren er iets van 6 mensen op de 40 die er op het eind zaten![]()
Ze liepen allebei de hele avondvierdaagsen op instappers.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Bossie was altijd al van de tonnen zo te zien
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Bossie was altijd al van de tonnen zo te zien
Tof. Leuker dan die verzonnen bruggen op de euro’squote:Op donderdag 12 mei 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is gaaf![]()
Barbados komt later dit jaar met een nieuwe set polymeerbiljetten. En op zich is daar niks mis mee, dat doen wel meer landen. Maar als je ze alle zes bij elkaar legt zie je onder UV-licht de omtrek van het eilandDat is best cool
![]()
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar eens aan je sociale vaardigheden werken in plaats van overal maar op af te gevenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:26 schreef Modus het volgende:
^^Ga nou gewoon eens leuke dingen doen met je geld ipv die bejaardenhobby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |