SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
- een diepvries, vullen met wit broodquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik de kelder straks maar eens goed ga bevoorraden, zodat ik niet elke keer alle winkels af moet zoeken naar producten als er weer eens gehamsterd wordt.
Wat moet erin? Wc papier, zeep, wasmiddel, pasta.. wat hamsteren mensen norma ineens bij slecht nieuws?
Vooral een vreetboeiquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:EttovanBelgie weet hier wel het antwoord op..
Gatver.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- een diepvries, vullen met wit brood
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geldrop??
Ook mijn geboortedorp![]()
Rijst, bloem, zout, suiker, vlammenwerper, blikvoer, flesjes water, chocoladequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik de kelder straks maar eens goed ga bevoorraden, zodat ik niet elke keer alle winkels af moet zoeken naar producten als er weer eens gehamsterd wordt.
Wat moet erin? Wc papier, zeep, wasmiddel, pasta.. wat hamsteren mensen norma ineens bij slecht nieuws?
Pardonquote:
O ja we hebben straks 2 grote vriezers en eentje onder de koelkastquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- lang houdbare melk
- blikvoer
Wat?quote:
Zou ik eerder ingrediënten kopen om zelf brood te maken mocht het einde van de wereld inzicht zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- lang houdbare melk
- blikvoer
quote:
Wil je iets in de hens steken ?quote:
Ik had redelijk hoge verwachtingen en ik vind het echt kut.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks weer ESF. Vooral benieuwd naar Finland, met The Rasmus. In the shadows vond ik vroegah, hoewel mijn stijl best een ahum nummer...
Je hoeft toch niet dik te zijn om een vreetboei te zijn... en daarbij, ik heb altijd gezegd dat ik er niks van geloof en dat je waarschijnlijk net 55 kg weegtquote:
Diepvries is alleen niet zo praktisch als het stroomnet plat gaat, tenzij je er nog een aggregaat en voldoende brandstof op de boodschappenlijst zetquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- lang houdbare melk
- blikvoer
Dit is echt een matige act Etto.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet dik te zijn om een vreetboei te zijn... en daarbij, ik heb altijd gezegd dat ik er niks van geloof en dat je waarschijnlijk net 55 kg weegt
Is toch gewoon praktisch om te hebben als de pleuris uitbreekt?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je iets in de hens steken ?
Dat gaat me wat te verquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Diepvries is alleen niet zo praktisch als het stroomnet plat gaat, tenzij je er nog een aggregaat en voldoende brandstof op de boodschappenlijst zet
Kwiwi heeft een koelkastkelderquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Diepvries is alleen niet zo praktisch als het stroomnet plat gaat, tenzij je er nog een aggregaat en voldoende brandstof op de boodschappenlijst zet
Wel wat makkelijker dan vuurwapens idd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch gewoon praktisch om te hebben als de pleuris uitbreekt?
Ik moet het nog horenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had redelijk hoge verwachtingen en ik vind het echt kut.
Nog multifunctioneel ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel wat makkelijker dan vuurwapens idd.
Ja, maar geen natuurvriezerquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi heeft een koelkastkelder
Engeland wel top vijf toch. Misschien wel tweedequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet het nog horen
Ik doe wel alvast een gewaagde uitspraak over Groot Brittanie voor de finale
Die scoren niet minder punten dan vorig jaar![]()
Ja, ik ook elke week. In wijk Hulst, door A.F. Th. van der Heijden omschreven als 'De Gevarendriehoek", ik ben net twee dagen geleden weer door dat bos waar ik opgegroeid ben gelopen en na jaren in een betonnen jungle geleefd te hebben val ik nu achterover hoe mooi dat kleine stukje aarde is, nu het weer in bloei staat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woon er 14 jaar niet meer, Maar mijn pa nog wel. Kom er ook nog wel eens voor mijn werk...
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of dat legaal isMaar een vuurwapen komt er wel
Dat is geen beste grap als je helemaal naar daar bent gegaanquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het er niet meer was en dat ze het mee hadden gegeven naar Holland, ik schrok 😀
Vorig jaar hadden ze 0 punten vandaar mijn voorspellingquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Engeland wel top vijf toch. Misschien wel tweede
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor de zekerheid.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in de Skandia Wijk. Dat is dus naast Hulst.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik ook elke week. In wijk Hulst, door A.F. Th. van der Heijden omschreven als 'De Gevarendriehoek", ik ben net twee dagen geleden weer door dat bos waar ik opgegroeid ben gelopen en na jaren in een betonnen jungle geleefd te hebben val ik nu achterover hoe mooi dat kleine stukje aarde is, nu het weer in bloei staat.
Ohja dat was ook zo haha maar nu staan ze wel hoog bij de bookmakers dacht ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze 0 punten vandaar mijn voorspelling![]()
Oh wow, heb je dan ook 'Hulst Blie Hulst' meegemaakt? Ik zag trouwens op het buurtprikbord dat Hulst en Skandia nu samen een buurtvereniging hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in de Skandia Wijk. Dat is dus naast Hulst.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef Karzai het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor het eurovisie songfestijn?
Nou gewoon omdat schieten een leuke hobby is eigenlijkquote:
Ja. Mijn pa zat in die vereniging zelfsquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh wow, heb je dan ook 'Hulst Blie Hulst' meegemaakt? Ik zag trouwens op het buurtprikbord dat Hulst en Skandia nu samen een buurtvereniging hebben.
Doe je dat al?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou gewoon omdat schieten een leuke hobby is eigenlijkmaar kan geen kwaad er eentje in een kluis te hebben liggen thuis.
Dat sowieso, heb ik zelf ook jaren gedaan. Jongste kampioen in het district.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou gewoon omdat schieten een leuke hobby is eigenlijkmaar kan geen kwaad er eentje in een kluis te hebben liggen thuis.
Er was laatst een skiër uit één of ander caribisch land die meedeed aan de olympische spelen. Ging helemaal nergens over die run, en toen hij eindelijk beneden was zei die iets van "zo, dat was vermoeiend, tijd voor een biertje"quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik hoop dat Nicaragua het ESF wint
Oh geweldig zeg, ik fietste over dat veldje naar de Dommeldalschool, het viel me laatst op dat ik het vreemd vond dat zo een grote tent op dat kleine veldje paste.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Mijn pa zat in die vereniging zelfs
Ja heb ik eerder al gedaan, m'n ex had een vuurwapen en ging wel eens mee naar de schietbaan. Is leuk omdat je zo goed verbetering kan zien.quote:
Is ook gewoon een prima sport.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ik eerder al gedaan, m'n ex had een vuurwapen en ging wel eens mee naar de schietbaan. Is leuk omdat je zo goed verbetering kan zien.
Stoerquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ik eerder al gedaan, m'n ex had een vuurwapen en ging wel eens mee naar de schietbaan. Is leuk omdat je zo goed verbetering kan zien.
Ja. vind ik ook nog steeds. Ik zal maar niet zeggen op welke basisschool ik zat, want dat staat hierboven al...quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh geweldig zeg, ik fietste over dat veldje naar de Dommeldalschool, het viel me laatst op dat ik het vreemd vond dat zo een grote tent op dat kleine veldje paste.
Jij bent er zeker zo één van de nutschool?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. vind ik ook nog steeds. Ik zal maar niet zeggen op welke basisschool ik zat, want dat staat hierboven al...![]()
Vond het wel even eng de eerste keer. Maar dat was vooral ook omdat er naast me met Sturmgewehre (geen idee hoe dat in nederlands heet) geschoten werd. Maar goed als je eenmaal aan de omgeving en je wapen gewend bent is het leuk jaquote:
(semi)automatisch wapenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond het wel even eng de eerste keer. Maar dat was vooral ook omdat er naast me met Sturmgewehre (geen idee hoe dat in nederlands heet) geschoten werd. Maar goed als je eenmaal aan de omgeving en je wapen gewend bent is het leuk ja
Ja, en sowieso houden de meeste mannen na de dienstplicht hun Sturmgewehr.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stoer![]()
In Zwitserland is het hebben van een wapen tamelijk gebruikelijk, toch?
In het Nederlands is het een 'aanvalsgeweer'. Ik had ook enorm veel plezier ermee, maar ja dan komt de organisatie erachter dat je eigenlijk te jong bent, maar toen had ik de trofee al in handen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond het wel even eng de eerste keer. Maar dat was vooral ook omdat er naast me met Sturmgewehre (geen idee hoe dat in nederlands heet) geschoten werd. Maar goed als je eenmaal aan de omgeving en je wapen gewend bent is het leuk ja
Dankjequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
(semi)automatisch wapen/ aanvalsgeweer
(assault rifle)
quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het Nederlands is het een 'aanvalsgeweer'. Ik had ook enorm veel plezier ermee, maar ja dan komt de organisatie erachter dat je eigenlijk te jong bent, maar toen had ik de trofee al in handen.
Nou ja ik ben in het jaar voor ik kampioen werd verslagen door een meid, het jaar daarop was ze tweede. Vrouwen zijn er doorgaans erg goed in.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier heb je ook toernooien voor kinderen. Eerst mochten er geen meisjes aan meedoen maar dat is tegenwoordig ook geupdate
Nee Dommeldalquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo één van de nutschool?
Met roze machinegeweertjesquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier heb je ook toernooien voor kinderen. Eerst mochten er geen meisjes aan meedoen maar dat is tegenwoordig ook geupdate
Ja had ik ook niet veel mee.quote:
Je had twee Meneer Ton's, Ton van Beers speelde ook gitaar in de klas maar was al aan zijn pensioen toen ik er kwam, mijn broer en Pieter van den Hoogenband hebben die wel meegemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja had ik ook niet veel mee.
Ook bij Meneer Ton "Fanta" in de klas gezeten...???
Met een paintballgun, dat is leuker.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:00 schreef kwiwi het volgende:
O ja ik heb ook al weekend. Morgen beginnen met muren schilderen in huis
Vorderen de werkzaamheden?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:00 schreef kwiwi het volgende:
O ja ik heb ook al weekend. Morgen beginnen met muren schilderen in huis
O ja klopt. Ik bedoelde die andere. Achternaam weet ik wel, maar zet ik hier liever niet neer ivm privacy. Hij woonde wel op Hulst. Bij Ton van Beers heb ik overigens ook in de klas gezeten. Groep 7quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je had twee Meneer Ton's, Ton van Beers speelde ook gitaar in de klas maar was al aan zijn pensioen toen ik er kwam, mijn broer en Pieter van den Hoogenband hebben die wel meegemaakt.
De zoon van Jan heeft nog in het eerste van VV Geldrop gespeelt. Is volgens mij een paar jaar jonger dan ik..quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je had twee Meneer Ton's, Ton van Beers speelde ook gitaar in de klas maar was al aan zijn pensioen toen ik er kwam, mijn broer en Pieter van den Hoogenband hebben die wel meegemaakt.
Die andere meneer Ton woont bij mijn ouders in de buurt en komen ze nog regelmatig tegen. En natuurlijk Jan de Wit.
Ik niet, en dat vond ik wel jammer, leuke mannen waren dat, die Tonnen. Ik zat bij Juf Ria, Meneer Jan, Juffrouw Ellen en natuurlijk Meneer Jos, die moeilijke.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja klopt. Ik bedoelde die andere. Achternaam weet ik wel, maar zet ik hier liever niet neer ivm privacy. Hij woonde wel op Hulst. Bij Ton van Beers heb ik overigens ook in de klas gezeten. Groep 7
Ja klopt, mijn moeder kwam Jan de Wit nog tegen in de supermarkt een jaar geleden of zo, het gaat goed met hem.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De zoon van Jan heeft nog in het eerste van VV Geldrop gespeelt. Is volgens mij een paar jaar jonger dan ik..
Dan heb ik een andere meneer Jos voor me. Ik ken alleen Meneer Jos de congierce.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik niet, en dat vond ik wel jammer, leuke mannen waren dat, die Tonnen. Ik zat bij Juf Ria, Meneer Jan, Juffrouw Ellen en natuurlijk Meneer Jos, die moeilijke.
Niet zo snel als ik gehoopt hadquote:
Ja, meneer Jos was ook die lul van een conciërge.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere meneer Jos voor me. Ik ken alleen Meneer Jos de congierce.
a
Ik had in de kleuterklas Margriet en Rian. Toen achtereenvolgens. Bets. Ton, Johan Ton, Magda/ander Ton en in Groep 8 Michel.
10 Jaar geleden was er nog een reunie. Ben ik ook geweest. Van mijn klas van 10 waren er iets van 6 mensen op de 40 die er op het eind zaten![]()
Ze liepen allebei de hele avondvierdaagsen op instappers.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Bossie was altijd al van de tonnen zo te zien
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Bossie was altijd al van de tonnen zo te zien
Tof. Leuker dan die verzonnen bruggen op de euro’squote:Op donderdag 12 mei 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is gaaf![]()
Barbados komt later dit jaar met een nieuwe set polymeerbiljetten. En op zich is daar niks mis mee, dat doen wel meer landen. Maar als je ze alle zes bij elkaar legt zie je onder UV-licht de omtrek van het eilandDat is best cool
![]()
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar eens aan je sociale vaardigheden werken in plaats van overal maar op af te gevenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:26 schreef Modus het volgende:
^^Ga nou gewoon eens leuke dingen doen met je geld ipv die bejaardenhobby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |