je hebt toch geen vage pakketjes de grens over gesmokkeld he?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
En toen de vliegtuigbus in Tirana kwam waren er 3 verschillende mensen die ik met dingen moest helpen 😀
Zat er er een studentenvereniging in het vliegtuig?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, volgens hem moet dat wel goed komen en gebeurt er niets, ze hebben een sterke politie. Ik help het hem hopen maar vrees het ergste. De stewardessen vandaag waren ook al zielig vandaag, mensen klagen altijd over babys in het vliegtuig. Die mensen hebben nog nooit een knetterlamme groep studenten meegemaakt denk ik 😥
Lol nee maar iemand die niet wist hoe bij haar hotel te komen, een stel welke bank ze het beste konden pinnen en advies over restaurants aan een jongen 😀quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt toch geen vage pakketjes de grens over gesmokkeld he?
Reisleidster Liesje!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee maar iemand die niet wist hoe bij haar hotel te komen, een stel welke bank ze het beste konden pinnen en advies over restaurants aan een jongen 😀
Altijd wel weer eoa Neanderthaler die hier verbaasd over isquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Karzai het volgende:
Australie doen die ook al meeligt aan de ander kant van de wereld
Heel vaak wel, goedkope bestelling, maar deze kwamen al knetterlam het vliegtuig in, gingen ook eigen drankjes mixen, schreeuwen, met de wc deur slaan, kotsen op de wc, met twee man de wc in en ze lachten de stewardessen gewoon uit. Was echt heel naarquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Zat er er een studentenvereniging in het vliegtuig?
Ben je alweer aan de overkant?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel vaak wel, goedkope bestelling, maar deze kwamen al knetterlam het vliegtuig in, gingen ook eigen drankjes mixen, schreeuwen, met de wc deur slaan, kotsen op de wc, met twee man de wc in en ze lachten de stewardessen gewoon uit. Was echt heel naar
Heel vaak wel, goedkope bestelling, maar deze kwamen al knetterlam het vliegtuig in, gingen ook eigen drankjes mixen, schreeuwen, met de wc deur slaan, kotsen op de wc, met twee man de wc in en ze lachten de stewardessen gewoon uit. Was echt heel naarquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Zat er er een studentenvereniging in het vliegtuig?
Lol yep, moest boekje ophalen of och?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Karzai volgend jaar op vakantie naar Cyprus?
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel vaak wel, goedkope bestelling, maar deze kwamen al knetterlam het vliegtuig in, gingen ook eigen drankjes mixen, schreeuwen, met de wc deur slaan, kotsen op de wc, met twee man de wc in en ze lachten de stewardessen gewoon uit. Was echt heel naar
ja weet ik, wist niet dat je vandaag al zou gaan dan. Maar die vliegjoekels gaan ook maar 2 keer per week natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Lol yep, moest boekje ophalen of och?
Uuuhquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Kwiwi heeft straks een ranch, koeien voor het raam en een wapenkluis met wapens. Hoe ver ben jij?
Ik weet niet of er nog gevolgen aanzaten maar denk het niet, zelfs de copiloot kwam ze aanspreeken, en dan moeten de Feyenoorders nog komen dusquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:49 schreef Recce het volgende:
[..]In sommige landen nemen ze wangedrag in een vliegtuig heel hoog op. Het is geen bus die even kan stoppen.
Lijkt me ook echt kut om er tussen te zitten.
Wat zou erger zijn? Dronken studenten of Feyenoordersupporters? Arme stewardessen!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog gevolgen aanzaten maar denk het niet, zelfs de copiloot kwam ze aanspreeken, en dan moeten de Feyenoorders nog komen dus
Denk de Feyenoorders.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zou erger zijn? Dronken studenten of Feyenoordersupporters? Arme stewardessen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |