Ik zou geen goede reden weten om op Duitsland te stemmenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:12 schreef Guanabana het volgende:
Denk dat Duitsland wel weer eens laatste kan worden.
Vorig jaar waren het Big 5 landen + hostland dat de 0 punten kreeg, maar dit jaar doet de Big 5 en het gastland het goed. En landen die de semi doorkwamen zijn daar niet voor niks doorheen gekomen.
Dus als je het zo bekijkt kan het bijna alleen maar Duitsland zijn?
Neequote:
Tot nu toe ja, hierna wordt het snoozefestquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:15 schreef Funhouse het volgende:
Ik vind de running order eigenlijk heel goed werken tot nu, dit voelt echt als een veel betere show dan de halve finales
De eerste helft is dan ook de goede helftquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:15 schreef Funhouse het volgende:
Ik vind de running order eigenlijk heel goed werken tot nu, dit voelt echt als een veel betere show dan de halve finales
Ja toch. Dat sluimerende gevoel dat het stiekem wel eens heel goed kan gaan.quote:
We zijn nog niet bij het einde, en we moeten nog tot half twaalf voordat Stefan is geweest.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:15 schreef Funhouse het volgende:
PSV vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De eerste helft is dan ook de goede helft
Pff gelukkig dan maar. Als je alles leest over het optreden van Chanel krijg je echt het gevoel dat niemand vervolgens meer opletquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee![]()
Volgens @:Cee is Spanje het beste wat ons is kunnen overkomen. Weet even niet wat er werd gezegd over Oekraine maar van wat ik hoorde krijg ik niet het idee dat ineens iedereen S10 is vergeten. De diepte is zo eigen, zo echt, de Europese kijkers gaan dit voelen. Het is een ervaring. S10 did that.
Ze vergeten vaak het liedje zelf. En dat is enorm repetitief.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pff gelukkig dan maar. Als je alles leest over het optreden van Chanel krijg je echt het gevoel dat niemand vervolgens meer oplet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |