extra baantje nemen op zaterdag voor een schoonmaaksterquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vandaag ook mijn huis opgeruimd en het was geen relatie of seks waard.
Gezeik
Probeer je @Littlerabbit nu te vermoorden!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
extra baantje nemen op zaterdag voor een schoonmaakster
van de rest bitcoin kopen
Daar heb ik geen Bitcoin voor nodig.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer je @:Littlerabbit nu te vermoorden!!!
https://www.want.nl/crypt(...)zelfmoord-en-fraude/
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik doe ook een glaasje bier @:drizzt
Vanavond zie ik het meisje weer op een verjaardag waar ik ondertussen verliefd op ben. Heb m'n huis helemaal netjes gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is echt songfestivalmateriaal.quote:
succes maar weer tongquote:Op zondag 15 mei 2022 07:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Slecht geslapen
Veel rusten vandaag
Morgen eerste stapjes met fysio
Tong
Goedemorgen ouwe pik.quote:
Neude afbeunen?quote:
Doe niet zo gek!quote:
Heb je je huisje terecht opgeruimd?quote:Op zondag 15 mei 2022 13:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het was erg leuk gister. Punthoofdje maar zo even bij de hockey kijken en daarna een feestje daar. Erg mooi. Ik ben een gelukkig mens.
Voor mezelf wel ja. We hebben het erg leuk gehad dus ik ben tevreden.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je je huisje terecht opgeruimd?
Dus nog niet geketstquote:Op zondag 15 mei 2022 13:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Voor mezelf wel ja. We hebben het erg leuk gehad dus ik ben tevreden.
Daar zit je dan met je opgeruimde huis.quote:
Kun je in het ziekenhuis voetbal kijken?quote:
Ik heb net wat fleish gecremeerd op de barbecue.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ik had een heerlijk groot stuk zalm gekocht waar ik erg van genoten hebquote:Op zondag 15 mei 2022 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net als @GGMM genoten van een lekker stuk zalm.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Willem 2 interesseert @Lenny_Leonard al een tijdje helemaal niet meer. Ik ga er dan ook vanuit dat hij hier totaal geen moeite mee heeft.quote:
Snap jij mensen die zalmmoten zonder huid kopen?quote:Op zondag 15 mei 2022 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb net als @:GGMM genoten van een lekker stuk zalm.
Het gebeurt mij ook wel, ik ben nogal snel in dingen pakken die erop lijken wat ik hebben wil. Maar als ik oplet, dan ga ik zeker voor een stuk zalm met huid.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap jij mensen die zalmmoten zonder huid kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |